«جز کوردن» (Jez Corden)، یکی از افشاگران برجسته صنعت گیمینگ جزئیات جالبی از گیم پلی نسخه آزمایشی بازی Fable را به اشتراک گذاشت. بازی Fable قرار است بهصورت انحصاری برای کنسولهای Xbox Series X/S و پلتفرم PC عرضه شود.
«کوردن» در تازهترین قسمت از پادکست The Xbox Two اعلام کرد که گیم پلی نسخه آزمایشی بازی Fable در یک کلام «فوقالعاده» است و قطعاً گیمرها را به یاد سبک آثار CD Projekt Red میاندازد. جزئیات بهکاربهشده در بازی Fable میتواند طرفداران بازیهای جهانآزاد (Open-World) را غافلگیر کنند.
این افشاگر سرشناس اشاره کرده که در توسعه بازی Fable، استودیو Playground Games از تیمی متشکل از اعضای سابق «سیدی پراجکت رد»، از جمله یک طراح مبارزه، استفاده کرده است. این اقدام تاثیرات قابلتوجهی روی طراحی سیستم مبارزات بازی داشته است.
شباهت قابلتوجه گیم پلی نسخه آزمایشی Fable با سری The Witcher
«کوردن» تاکید کرد که گیم پلی بازی Fable مستقیماً سری «ویچر» (Witcher) را تقلید نمیکند؛ اما از نظر مکانیک شباهتهایی با این سری محبوب دارد. به گفته او، نسخه آزمایشی بازی به طرز حیرتانگیزی پولیش یافته است؛ اتفاقی که به ندرت در این فاز تولیدی برای سایر پروژهها رخ میدهد.
استودیو Playground Games انواع و اقسام اسلحهها و تواناییها را در محیط گیم پلی بازی Fable گنجانده است. بازیکنان میتوانند از تیر و کمان، جادوها و سلاحهای سرد برای مبارزه با دشمنان استفاده کنند. این موضوع شباهتهایی به تجهیزات شخصیت «گرالت» (Geralt) در سری The Witcher دارد. علاوهبراین، «جز کوردن» از طراحی تعدادی از دشمنان بازی استقبال کرد. او از طراحیهایی صحبت کرد که ترکیبی از جنبههای گروتسک هستند، مانند مرغهایی که عناصر طنزآمیز دارند یا گرگینههایی که ترسناک هستند.
او در پایان به وجود تعادل در سیستم مبارزات بازی Fable اشاره کرد و افزود پتانسیل بالایی برای ارائه تجربههای منحصربهفرد به بازیکنان را دارد. با این جزئیات جدید، انتظار میرود که Fable به یکی از بازیهای برجسته نسل جدید تبدیل شود و طرفداران را به شدت هیجانزده کند.
دیدگاهتان را بنویسید