در حالی که در شب گذشته شاهد انتشار نخستین بنچمارک از یک پردازنده پرچمدار AMD RYZEN توسط تیم HW Battle بودیم، ساعاتی پیش نتایج دقیق و اطلاعات فنی از اورکلاک پردازنده AMD Ryzen 5 1600X منتشر شده است. این پردازنده دارای 6 هسته و 12 رشته است. افزون بر آن ویژگی XFR یا اورکلاک هوشمند نیز در آن تزریق شده است. این محصول به عنوان سریع ترین SKU شش هسته ای در این پلتفرم شناخته می شود. 16 مگابایت حافظه کش سطح L3 و 3 مگابایت کش L2 نیز برای آن در نظر گرفته شده است. فرکانس پایه در آن به 3.3 گیگاهرتز می رسد و در فرکانس افزایشی نیز به رقم 3.7 گیگاهرتز دست پیدا خواهد کرد.
Summit Ridge کد رمز پردازنده های AMD در کلاس دسکتاپ است؛ این محصول دارای یک Clock Speed 100 Mhz است و ضریب x34 جهت اورکلاک آن در نظر گرفته شده است. عملکرد این تراشه در نرم افزار CPU-Z و ابزار built bench utility مورد بررسی قرار گرفت. پردازنده AMD Ryzen 5 1600X در آزمون تک رشته ای (single-threaded) به امتیاز 1888 و در تست چند رشته ای (multi-threaded) نیز امتیاز 12544 را در حالی کسب کرد که فرکانس کاری آن بر روی 3.56 گیگاهرتز بود. آیا شما هم در حال مقایسه پردازنده AMD Ryzen 5 1600X با یک نمونه مشابه در Intel هستید؟ به طور قاطع نمی توان این محصول را با یک مدل مشابه در اینتل مقایسه کرد چرا که این کمپانی در کلاس دسکتاپ پردازنده 6 هسته ای ندارد. اما اگر علاقمند به مقایسه آن هستید، شاید نزدیک ترین محصول از نظر قیمت را بتوان Core i5-7600K دانست. این پردازنده در آزمون تک رشته ای (single-threaded) امتیاز 2130 و در تست های چند رشته ای (multi-threaded) نیز امتیاز 8206 را به خود اختصاص داده است. همانطور که مشاهده می کنید، در آزمون تک هسته ای، پردازنده Core i5-7600K قادر به شکست AMD Ryzen 5 1600X گشته اما به دلیل تعدد رشته (12 عدد) و هسته (6 عدد) بازی را به رقیب واگذار کرده است.
این در حالی است که پردازنده AMD Ryzen 5 1600X دارای 16 مگابایت حافظه نهان (Cache L3) است که رقم بسیار بالایی به حساب می آید و این حجم از ظرفیت حافظه کش در اینتل، تنها در پردازنده های سرور، زئون و Extreme Edition مورد استفاده قرار می گیرد. طی آزمون هایی که تا کنون به دست آمده است، پردازنده های نسل هفتم اینتل موسوم به KabyLake در تمامی شرایط آزمون های تک هسته ای را بهتر از AMD Ryzen ها پاس کرده اند. در نتیجه اینتل در تک هسته ای ها بهتر از AMD عمل کرده است. اما در حالت چند هسته ای و مبحث قیمت، این اینتل است که امکان دارد با یک رقیب جدی مواجه گردد. در زمینه دستورات IPC، پردازنده های AMD Ryzen بیش از Haswell و نزدیک به Skylake عمل کرده اند. و اما در ادامه مبحث قیمت گذاری، به برچسب احتمالی 259 دلار آمریکا برای AMD Ryzen 5 1600X اشاره می کنیم که 17 دلار بیشتر از پردازنده رقیب در اینتل است که با قیمت 242 دلار عرضه می گردد.
عالی گفتی:-bd
دقت عالی بود
AMD Ryzen 5 1600X پردازنده Core i5 7600K اینتل را لِه کرد!
این تیتر سایت ———– ه واقعا که
اقایی اریای من با افتخار به شما یک پله بالاتر از فن اینتل
لقب فن کوئل اینتل میدم بالاترین درجه افتخاره
باتشکر :-bd:-bd
اقای بهنام کجای حرفم درست نبود از اش رشته بگذریم بگو گوش میدم امتیاز مولتی تردش شد 12580 یعنی تقریبا 6850k با 250 دلار
یعنی انصافا 700 دلار میدی 6850 میخری
اقای عزیز تعصب ادم از تفکر باز میداره
همه ای سایت های بزرگ دنیا دارن پردازنده رو با 5960 6850 6900 مقایسه اونوقت این سایت با 7500 یعنی می خوام برم تو افق مهو بشم
من بر خلاف شما اقای آریایی نگران افت سهام اینتل نیست
با تشکر:emoji1
اینم یه نگاه بنداز
http://www.guru3d.com/articles_pages/gigabyte_geforce_gtx_1080_aorus_xtreme_review,13.html
هم کارت فیوری و هم کارت فیوری ایکس تو دایرکت 12 از کارت 1060 شکست خودن
شما هم مثل اقای رستمی حرفاتون عجیب غریبه . یادمه یه جا گفت کارت 480 قیمتش 900 تومنه با اینکه قیمتش 1.300 و کارت 1070 گفت 2.500 تومنه با اینکه قیمتش 1.900 . به فکر فیوری ها نباش هر کدوم حداقل 750 وات پاور میخوان اونم با ثبات یعنی برو تو 600 تومن . موفق باشید
شما اطلاعاتتون رو چجوری بدست میارید ؟ طریقه حساب کتابتون چجوریه ؟ کارت fury تخفیف خورد 320 دلار نه کارت fury x اونم دلیلش مشخصه فروش نکرد الان اتیش به مالش زده داره با تخفیف میده بلکه فروش بره چرا از قبل با قیمت خوب عرضه نکرد ؟ . اون 90 درصد بازیها هم لینک بده یه سری بزنیم . اگه قراره کارتهای پارسال AMD هم سطح کارتهای 1080 و 1070 باشن الان دنیا متحیر از توان سری 1000 انویدیا نبودن و مشغول پر کردن شیلنگ های کارتهای فیوری بودن .
سلام
این پرفورمنس به قیمتی که شما میگید منطقی نیست . بنده هم مثل شما منتظر عرضه رسمی هستم تا ببینم چی به چیه همینجوری نمیشه گفت اینقدر قدرت با اینقدر قیمت عرضه میشه . صبر کن ببینیم چی میشه اگه بصرفه بود خودم پلتفرم عوض میکنم اخه الان چند ساله دارم از LGA1155 استفاده میکنم
سلام . شما گویا کامنت بنده رو درست متوجه نشدین .
من نگفتم کارت های RX400 خوب نیستن اتفاقا خودم یدونه 480 دارم . درمورد اینکه گفتین کارت 470 داره به 1060 میرسه رو مخالفم . شما دایرکت 12 رو فقط با بازی هیتمن میسنجید غافل از اینکه بازیهای gears of war و rise of tomb raider و forza 6 هم با توجه به دایرکت 12 بودنشون بازم برتری با کارت 1060 بوده . من برحسب لیست بازیهای مد نظرم 480 گرفتم شاید شخصی باشه بر حسب بازیهای مد نظرش 1060 بهتر باشه مثلا بازی GTA براش مهمه . ما بجای مردم نمیتونیم انتخاب کنیم.
در خصوص کنسول های نسل جدید و استفاده نکردن سونی و مایکروسافت از چیپ های اینتل و انویدیا رو هم برات توضیح میدم .
اگه به کنسول های نسل قبل دقت کرده باشی میبینی که CPU از GPU جدا بودن و این مساله مشکل دما و مصرف زیاد و اشغال فضای زیاد و خلاصه دردسر بود اما الان فقط یدونه APU از AMD استفاده شده که خیلی راحت تره و مساله اینده نگری در جریان نیست تازه خیلی زود مجبور شدن نسخه میان نسلی معرفی کنن .خلاصه در حال حاضر فقط شرکت AMD پردازنده های با گرافیک مجتمع قدرتمندی تولید میکنه . جالبه اینتل در اینده از پردازنده های گرافیکی مجتمع AMD استفاده خواهد کرد.
اگر AMD پردازنده های خوب با قیمت مناسب بزنه اولین نفری که میره سمتش خودم هستم . ولی مشکل اینجاست که چند ساله من منتظر عرضه شدن پردازنده درست و حسابی از AMD بودم ولی هر بار به در بسته خوردم . من با هیچ شرکتی مشکل ندارم اتفاقا امیدوارم بازار از انحصار اینتل خارج بشه تا شاهد منطقی شدن قیمت ها باشیم هرچند تجار محترم و گمرک خوشکلی که داریم مانع این قضیه میشن و طبق معمول همه با قیمت های مضخرف مواجه میشیم.
خوب بعضی از دوستان نگران توان حرارتی و بهینه بودن سری جدید هستن بهتر است در جریان باشن ضمنأ بحث قیمت نسبت به کارایی خیلی مهمه پس شما میگید برن ۳۷۰۰ بدن ۵۹۶۰ با ۶۹۰۰ بخرن یا مثلا حداکثر ۱۸۰۰ ندن معادل همون کارایی مثلا ۱۷۰۰x and ryzenبخرن قبلاً دوستان هی بحث مصرف بالا و کارایی پایین ای ام دی میگفتن الان میگن اینارو نگین
خوب بعضی از دوستان نگران توان حرارتی و بهینه بودن سری جدید هستن بهتر است در جریان باشن ضمنأ بحث قیمت نسبت به کارایی خیلی مهمه پس شما میگید برن ۳۷۰۰ بدن ۵۹۶۰ با ۶۹۰۰ بخرن یا مثلا حداکثر ۱۸۰۰ ندن معادل همون کارایی مثلا ۱۷۰۰x and ryzenبخرن قبلاً دوستان هی بحث مصرف بالا و کارایی پایین ای ام دی میگفتن الان میگن اینارو نگین
نیازی به توضیح دادن برا شما نمیبینم
کلا طریقه مقایسه کردن مثل مسئولین شرکت سایپا میمونه.
مثل اون روز اومدی میگی کارت کوادرو پی۵۰۰۰ با کارت ۴۷۰ یکی هست چرا ؟
چون از نظرتون هردوتاشون یک اندازه هسته پردازشی دارن. کلا حرف زدن با شما وقت تلف کردنه.
سلام در جوابه شما الان همون fury x با قیمت ۳۲۰ دلاری تو ۹۰ درصده بازیهایه جدید ۱۰۷۰ رو میزنه.قدرتش از وقتی که اومده بیشتر شده یادمه اول از ۹۸۰ti میخورد ولی الان ۹۸۰ti واسش ارزو هست که به این برسه تویه ۳ تا بازیم به ۱۰۸۰ و باقیه بازیها هم خیلی نزدیکه منبع هم guru3d یا gamegpu اینا همه معتبر هستن.من خودم 480 8gb nitro+ دارم که خیلی دنباله fury xمیگردم دسته 2 که پیدا نمیشه
سلام نه داداش ۶۷۰۰k که ۹۲۱۶ اورده این تو اینتل خیلی نزدیک به ۵۹۶۰ هست که۱۲۸۹۲ گرفته و از ۶۸۵۰k به راحتی رد میشه.درود بر amd که واقعا باید ازش تقدیر بشه
در یک تصویر ویندوز 10 با زبان انگلیسی هست و در تصویر دیگر ناگهان ویندوز 8 (یا 8.1) با زبان چینی ظاهر میشه.
در ویندوز 10 هم، مشخّصات و وضعیت پردازنده در CPU-Z دیده نمیشه.
ــ یک بِنچمارک کاملاً مطمئن!
نه ، من نیستم ، و ایشون نمیشناسم ، زود قضاوت کردی، من دیدی که حرفم بدون ترس میزنم، نیازی به دو ایدی ندارم
رشته طی پی یو بیشتر = تعداد پردازش نرم افزارهای مختلف بیشتر ، مثلا تو رایزن 16 تا نرم افزار همزمان ران میشه ، مثل باند فرودگاه میمونه، 16 باند
رشته طی پی یو بیشتر = تعداد پردازش نرم افزارهای مختلف بیشتر ، مثلا تو رایزن 16 تا نرم افزار همزمان ران میشه ، مثل باند فرودگاه میمونه، 16 باند
برادر قیمتهای ای ام دی ،اول سال دوم سی درصد میاد پایین میشه عید 96، که من و شما اونجا سیستم رایزن،وگا میبندیم
دقیقا حرف منو زدیا شیطون
پاسخی دادی منطقی و محکم
خیر شما قضیه مهم بهینه بودن نفهمیدی بعد اینهمه پیغام
اینتل و انویدیا ، تا 50% پول مارکشون میگیرن
مثال:= نیسان جی تی ار GTRZ با ششصد اسب بخار قیمتش 90 هزار دلاره ، اما ایودی با پونصد اسب بخار 300 هزار دلاره، چرا ؟ چون نیسان جی تی ار قیمتش منصفانه و ارزونتر تایین میکنه تا اسم در کنه (ضمنا طول عمر و کیفیت نیسان بیشتر از ایودی هست)
قطعا 480 ای ام دی با سیستم و سی پی یو ای ام دی ، سی درصد قویتر از 1060 انویدیاست اما قیمتش سی درصد بیشتره….این همون قضبه بهینه بودنه که باید هر شخص زیرک ، حسابش کنه (البته 1060 بهینه ترین کارت انویدیاست)
بعضیا که از تجارت خبر ندارن، فکر میکنن هرچی پول بدن بیشتر آش میخورن (این در جوامع امروز احمقانست)
انتخاب درست برای خرید =قدرت+طول عمر…. با قیمت کمتر
مطمئنم شما رامین خودمونی =)) یادمه اولا که اومده بودی با همین نام کاربری بودی;)
شما درست میگید…هیچ شرکتی نمیاد با ضرر کالای خودشو بفروشه در غیر اینصورت میشه بنیاد خیریه…
کاری که اینتل کرده اینه که تو این چند ساله در غیاب یک رقیب قدرتمند هر برچسب قیمتی که دلش خواسته رو زده رو محصولاتش…کاری که انویدیا هم کرده…
شما در مورد مضخرف بودن Fury X درست میگید اما این دلیل نمیشه چشم بسته بگیم سری RX بد هستن…!
الان تو بنچمارک های DX12 شاهد برتری تدریجی RX 470 4GB به GTX 1060 6GB هستیم چون کارتای AMD ذاتا برای پردازش های ناهمسان ساخته شدن و DX12 هم کاملا با این مقوله سازگاره و در بازی های آینده شاهد استفاده گسترده تر از این API خواهیم بود.
سرمایه گذاری دو ابر شرکت سونی و مایکرو تو کنسول هاشون هم بدون فکر و بررسی نبوده که از APU های AMD استفاده کردن و خبرها از استفاده مایکرو از پردازنده های ZEN در ابر کنسول اسکورپیو داره که باز هم بدون برنامه ریزی و آینده نگری نبوده و همچنین کنسول تازه وارد PS4 Pro هم از یک ابر APU استفاده میکنه که انویدیا و اینتل تو خواب هم همچین چیزی با این قدرت و مصرف پایین نمیتونن بسازن!!!
من خودم چندین ساله که پردازنده های اینتل و کارتای انویدیا استفاده کردم اما هیچ دلیلی برای استفاده نکردن از محصولات AMD در صورتی که کیفیت و قیمت خوبی ارائه بده نمیبینم…
و در آخر هم امیدوارم بازار پردازنده ها در هیچ زمانی بدون رقیب باقی نمونه چونکه فقط (((مصرف کننده))) ضرر میکنه!!!
در اینکه شما فن انودیا اینتلی اونم از نوع دو اتیشه شکی نیستهنوزم اون فورم مسخره بازی که سر RX480 در اوردی یادمون نرفته که شروع کردی به کوبوندن amd بدون اینکه بهش فرصت بدی بنجمارکش بیاد فقط شروع کردی ای نخرید بدرد نمیخوره حالا میبینیم که 480 عملکردش خوب بوده ارزش خریدش بالاست شما خیلی وفته خودت نشون دادی جناب اریایی همین الانم توی دلت دعا میکنی که یک چیزی پیدا کنی تیتر کنی من هنوز توهینای که به خریدار amd کردی یادم نرفته قشنگ توی فورم که به راه انداختی توهین به حد علا رسوندی جناب
چیزی که اسباب خنده رو فراهم میکنه اینه که بعضی دوستان اومدن توان حرارتی و چندتا معادله جور کردن که این پردازنده ۲۵۰ دلاری هم قدرت اون پردازنده ۱۲۰۰ دلاره.
چرا فکر میکنید AMD یا nVIDIA یا Intel یا هر کمپانی دیگهای بیشتر به فکر کاربره تا سود خودش ؟
چه چیزی باعث شده فکر کنید AMD ارزون فروشه ؟کافیه یه کارت گرافیک مناسب یا پردازنده مناسب بزنه اخر سر هم قیمت محصول هم سطح کمپانی رقیب میشه مثل کارت RX480 و GTX1060 چرا این دو کارت با یه قیمت فروش میرن ؟ چرا RX480 قیمتش نصف GTX1060 نیست؟
کارتهای سری وگا هم بیاد مطمئنم قیمت کلانی براشون تعیین میشه مثل قیمت خنده دار و مضخرف FURY X .
یادمه میگفتن ارزونترین گوشیهای هوشمند رو شرکت هواوی میزنه اما الان پرچمداراش از سامسونگ هم گرونتر شده.
خلاصه همه شرکتها به فکر پول جیب مردم هستن که چجوری از جیب مردم در بیارن نه عاشق چشامون هستن نه دلشون بحالمون سوخته پس اینقدر سنگ این شرکت ها رو به سینه نزنید.
اونا پول به جیب میزنن مردم ما تو سر همدیگه میزنن .
کدوم مسخره کردن ؟ من دعا کردم دلش شاد بشه بد کاری کردم ؟ شما بفرما کامنتهای این اقا رو بخون نیاز به این نیست دیگران مسخره کنن چون خود به خود…… هست کامنت پایین رو بخون متوجه میشی ساعت ۴ صبح کجا بوده
مصرف 5960 تو فرکانس پایه 140 وات
مصرف 6900 تو فرکانس پایه 140 وات
مصرف 1700 تو فرکانس پایه 65 وات
مصرف 1700x توفرکانس پایه 95 وات
اینم اطلاعات تکمیلی
AMD Ryzen CPU Cores/Threads L3 TDP Base Turbo XFR Price
AMD Ryzen 7 1800X 8/16 16MB 95W 3.6GHz 4.0GHz 4.0GHz+ $499
AMD Ryzen 7 1800 Pro 8/16 16MB 65W TBA TBA N/A TBA
AMD Ryzen 7 1700X 8/16 16MB 95W 3.4GHz 3.8GHz 3.8GHz+ $389
AMD Ryzen 7 1700 8/16 16MB 65W 3.0GHz 3.7GHz N/A $319
AMD Ryzen 5 1600X 6/12 16MB 95W 3.3GHz 3.7GHz 3.7GHz+ $259
AMD Ryzen 5 1600 6/12 16MB 65W TBA TBA N/A TBA
AMD Ryzen 5 1500 6/12 16MB 65W 3.2GHz 3.5GHz N/A $229
AMD Ryzen 5 1400X 4/8 8MB 65W 3.5GHz 3.9GHz 3.9GHz+ $199
AMD Ryzen 5 1400 4/8 8MB 65W TBA TBA N/A TBA
AMD Ryzen 5 1300 4/8 8MB 65W 3.2GHz 3.5GHz N/A $175
AMD Ryzen 3 1200X 4/4 8MB 65W TBA 3.4GHz 3.8GHz $149
AMD Ryzen 3 1200 4/4 8MB 65W TBA TBA N/A TBA
AMD Ryzen 3 1100 4/4 8MB 65W 3.2GHz 3.5GHz N/A $129
پیش نمایش وگا و سری 500 11 روز دیگه
لینک ([url]”http://wccftech.com/amd-confirms-rx-500-series-preview-capsaicin-cream-l/”[/url])
خیلی قدرت مند به نظر میرسه. منتها باید مسائل دیگه رو هم در نظر گرفت. مثلا چند وات این پردازنده جدید AMD ؟ تا جایی که من یادمه همیشه این شرکت تو مصرف انرژی و تولید گرما خیلی بد عمل کرده. امیدوارم الان بهتر باشه ضمن اینکه باگ و اینجور برنامه ها هم نداشته باشه 🙂 من یک تجربه بد از کارت گرافیک های این شرکت دارم که هنوزم که هنوزِ با توجه به قیمت خوب محصولاتش، جرئت نکردم برم طرفشون!
آیا مسخره کردن دیگران کار خوبی است؟
آیا خوب است من تو را مسخر کنم؟
اسفند دونه دونه بترکه چشم حسود
dx12 اومده که از همه ی هسته ها استفاده کنه ، چرا من پول ندارم سال دیگه یکی از اینا بخرم وااااااای
با عرض سلام خدمت آقای آریایی بابت زحماتشون…
مشکل این جور خبرا اینه که هیچکی نمیاد موشکافی کنه…همینجوری یه چیزی در هم و ور هم میزارن بره پی کارش…
این بنچمارک ها متعلق به نرم افزار CPU-Z هستش که معتبرترین و بدون هیچ شکی سند قدرت یک پردازنده س…
بهتره که تمامی عزیزانی که تو سایت نظر میدن بدون جانب داری نظر بدن چون آخر سر یه عده مردم به بیراهه نرن…
بنچمارک بالا مربوط به حالت تک هسته و چند رشته پردازنده R5 1600X هستش و این هم بگم که معیار سنجش قدرت یک پردازنده حالت مولتی ترد هستش که با مقایسه با پردازنده های اینتل و قیمت هاشون همه چی رو خواهید فهمید…
AMD R5 1600X:Multi>12544 و قیمت 260 دلار
Intel Core i7 5960X:Multi>12892 وقیمت 1199 دلار
Intel Core i7 6900K>12980 وقیمت 1109 دلار
Intel Core i5 7600K>8361 وقیمت 243 دلار
قضاوت با خودتون…!!!
منبع WCCFTech و بقیه
شاید فکر کنید اینتل انصاف رو رعایت میکرده و قیمت پردازنده هاش تو این چند سال آنچنان افزایشی نداشته ( 2600 حدود 330 دلار بود 7700 حدود 350 دلار) ولی شما اگه دقت کنید متوجه میشید تو سری 2600 پرچمدار نسل خودش بود ولی الان 7700 پرچمدار اینتل نیست بلکه 5 امین پردازنده اینتل هست و 4 تای اول به اسم سری اکستریم خدا تومن قیمت میخورن اینتل از طرق تعریف سری اکستریم و افزایش تولیدات این سری ،بازه قیمتی جدیدی رو تعریف کرده و از این طریق بدون سر و صدا کاربر رو میدوشه و کار به جایی رسیده که اینتل تو این نسل میخواد 6 پردازنده رو برترش رو به اسم سری اکستریم بفروشه و در حقیقت اگه بخوایم مقایسه کنیم باید بگیم پرچمدار سری 2 اینتل 330 دلار بوده و پرچمدار سری 6 اینتل 1200 دلار ( این کجاش انصافه؟؟)
همین موضوع رو تو بخش GPU که مثلا رقابت بین AMD , NVIDIA بوده ببینید چند سال پیش کارت پرچمدار هر نسل حدود 500 دلار قیمت داشت ولی الان انویدیا نه تنها فول چیپ پاسکال بزرگ (GP100) رو کلا به کاربر نمیده بلکه چیپ ضعیف تر (GP102) رو هم به اسم تایتان 1200 دلار میفروشه و تا جایی که میتونه کاربر رو میدوشه
البته دلیل هر دو این ها رو میشه به ضعف AMD نسبت داد چون این ضعف AMD در رقابت بوده که باعث شده اینتل و انویدیا بتونن پرچمدارهای خودشون رو به اسم اکستریم و تایتان بالای 1000 دلار بفروشن
همون پردانده 1800x به اندازه پردازنده سرور قدرتمند است نیازی به ناپل نیست 8 هسته و 16 ترد فرکانس بالای 4000
شرمنده او 16 مگابایت هم سبزی روشههههههه
:smiley1:smiley1:smiley1
با تشکر
در ضمن برای شما تعداد رشته مهمتر یا کارایی
ولا اگه بخوایم اش هم بپزیم باز مال amd رشتش بیشتره:emoji1:emoji1
با تشکر
اقای اریایی همه ای سایت های بزرگ دنیا این پردازنده رو با استفاده از تکنولژی xfr دارن با 5960x و 6900 و6800 دارن مقایسه می کنن با نمودار از سایت معتبری مثل gurud اون وقت شما میاین میگین تو تک هسته از 7500 corei شکست میخوره تو زمانی 99.99 درصد نرم افزارها از چندین هسته استفاده می کنن
شما نمونه بارز یک فن اینتل هستید تمام شکی توش نیست
در ضمن اقای اریایی واقعیات چیزیه که ما احساس می کنیم و می بینیم نه این که اون رو با میل خودمون تغییر بدیم
http://wccftech.com/amd-ryzen-5-1600x-leaked-benchmarks-analyzed-faster-intels-fastest-6-core/
باتشکر
250vs1000 $
:emoji4:emoji4:emoji4:emoji4:emoji4
توو همه پستهای AMD گفتم الانم میگم قیمتها باید از این بهتر باشه
دوستان قیمت پردازنده x5960 روببینید 3700:emoji1:emoji1:emoji1
اونوقت 1600x نهایتا 1000 قیمت میخوره :-bd:-bd:-bd
الان حال اوناییکه 5960 خریدن گرفته میشه واقعا قیمت گذاری اینتل عجیبه بدون رقیب همینه
لینک
https://www.itbazar.com/p_19775.aspx
اونهم تو این بنجمارکها پردازنده AMD قویتر ظاهر شده
:-)):-))
بخش دومش ساعت ۴ صبح:emoji9
خداوندا :smiley7
ارزوی دیرینه طرفداران AMD رو براورده بفرما .
پروردگارا :-s
دل اقای رستمی که ساعت 4 صبح رفته بود با مهندسین ارشد MSI جلسه داشت رو شاد کن .
بارالی ها :emoji2
هرچند میدونم عجیبه ولی کاری کن مهندسین بخش طراحی پردازنده های AMD از 1 درصد عقلی که بهشون دادی استفاده کنن . اخه پوکیدیم از بس هارت و پورت کردن بعد پردازنده های چرت تحویلمون دادن .
دقیقا فکر کنم قدرت AMD Ryzen 5 1600x که شد ۱۲۵۰۰ برابر باشه با 6700k اونم همینقدر بود….
من ساعت 4 صبح تو msi و صحبت دوتا از مهندسینش راجب رایزن بودم اما باز جواب سوال خیلی مهم نکرفتم که
آیا رایزن ناپلس 32 هسته ای هم سوکت am4 هست؟ به مادربردهای معمولی معرفی شده میخوره یا نه؟؟؟
:-((
از نظر من ازمون تک هسته ای بی ارزشه ، در پردازنده های قدیمی تک هسته مهم بوده ، امروز قدرت واقعی یک پردازنده، معادل همون مولتی کور یا چند هسته ای هست
مثل این میمونه بگیم یک چرخ ژیان قوی تر از یک چرخ بنزه!!!! خوب که چی
اینکه اینتل در تک هسته قویتر از رایزن هست، هیچ ارزش عملی نداره ، مگر اینکه هسته های رایزن کور کنیم
کلیت یک پردازنده رو باید باهم مقایسه کرد
بهنام جان ما هر مطلب و مقاله ای که منتشر کنیم حتی در زمینه مزایای AMD، باز هم این چند عزیز با یک اکانت چندین نظر را در رابطه با اینکه ما کم کاریم درج می کنن.ماهم خیلی جدی نمیگیریم البته =smile
ولی مولتی ترد اینتل رو پوکونده:-o:emoji8:emoji7:-o:-o
مهم رقابته تا هیچ شرکتی نتونه مشتری هاش رو پوست بکنه…
با این تفاسیر نتیجه میگیرم که اینتل در دوران یکه تازی هم انصاف رو رعایت کرده…
درود بر اینتل بزرگ:-bd:-bd:-bd:):):)
الان اگه مطلب واسه پردازنده های اینتل بود بعضیا میگفتن آقای آریایی و کل مدیر نویسندگان طرفدار اینتل هستن:emoji1
اما اینجا کاملا متفاوته
لینک ([url]”http://wccftech.com/amd-ryzen-5-1600x-leaked-benchmarks-analyzed-faster-intels-fastest-6-core/”[/url])