استودیو اوکراینی GSC Game World اعلام کرد که بازی تیراندازی STALKER 2: Heart of Chernobyl تمام هزینههای تولید و بازاریابی خود را جبران کرده است. به عبارت دیگر، این بازی جنجالبرانگیز به سوددهی قابلتوجهی رسیده است.
ماه گذشته، بازی STALKER 2 پس از سالها تاخیر، بالاخره در دسترس کاربران قرار گرفت. بازی STALKER 2 در زمان انتشار با مشکلات فنی متعددی دست پنجه و نرم کرد؛ اما توانست با استقبال خوبی از سوی بازیکنان مواجه شود. اکنون ما متوجه شدیم که این اثر شوتر اول شخص در همین بازه زمانی کوتاه به سوددهی رسیده است.
دستیابی به سوددهی و موفقیت زودهنگام برای بازی STALKER 2
«ماکسیم کریپا» (Maxim Krippa)، مالک و مدیرعامل استودیو GSC Game World در گفتوگو با بخش اوکراینی خبرگزاری «فوربز» (Forbes) اظهار کرد که بازی S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl با گذشت یک ماه از انتشار به سوددهی رسیده است. «کریپا» از آمار فروش یا میزان بودجه توسعه و بازاریابی «استالکر 2» رونمایی نکرد؛ اما تأیید نمود که «دهها میلیون دلار» در این پروژه سرمایهگذاری شده است.
استودیو سازنده GSC Game World در ماه گذشته اعلام کرد که بازی STALKER 2 در تنها سه روز، بیش از 1 میلیون نسخه در سرتاسر جهان فروخته است. بازی ترسناک و تیراندازی STALKER 2 هماکنون برای کنسولهای «ایکس باکس سری ایکس/اس» (Xbox Series X/S) و پلتفرم کامپیوترهای شخصی (PC) منتشر شد. مشترکین سرویس اشتراکی «گیم پس» (Game Pass) توانستند از همان روز اول انتشار، به تجربه این بازی بپردازند.
این احتمال وجود دارد که استودیو اوکراینی در آینده نزدیک، بازی مزبور را برای کنسول «پلی استیشن 5» (PlayStation 5) نیز عرضه کند. نظر شما درباره موفقیت و سوددهی زودهنگام بازی STALKER 2 چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.
دیدگاهتان را بنویسید