جدید ترین نسخه از مجموعه فیلم های جنگ ستارگان که با نام Star Wars: The Force Awakens شناخته می شود کم تر از یک ماه دیگر یعنی در تاریخ هجدهم ماه دسامبر جاری اکران خواهد شد و هواداران پر و پا قرص میراث جورج لوکاس پس از سال ها انتظار می توانند بار دیگر با نسخه ای جدید از مجموعه ی محبوب خود دیداری دوباره داشته باشند. در این میان مواردی نظیر بودجه ی دویست میلیون دلاری این فیلم در کنار کارگردانی فردی کار بلد به عنوان جی جی آبرامز (خالق اصلی سریال Lost که اخیراً به دنیای بازی های کامپیوتری نیز وارد شده است) جزو عواملی محسوب می شوند که هواداران سری فیلم های جنگ ستارگان را نسبت به کیفیت نهایی تازه ترین فیلم سینمایی این مجموعه بسیار امیدوار ساخته اند. با این حال در مطلب پیش رو ما قصد پرداختن به این فیلم سینمایی جدید و اکران نشده را نداریم بلکه قرار است به اتفاق یکدیگر مشاهده کنیم که چگونه می توان جدید ترین نسخه از مجموعه بازی های جنگ ستارگان یعنی بازی Star Wars Battlefront را با کیفیتی بسیار بالا تر از کیفیت فعلی و در قالبی نظیر نسخه های سینمایی دنیای جنگ ستارگان تجربه کرد.
آن دسته از گیمر هایی که به تازگی شانس تجربه کردن بازی Star Wars Battlefront را ئر تختیار داشته اند، به طور حتم بر این نکته اتفاق نظر دارند که گرافیک فنی این بازی در نوع خود بسیار قابل قبول بود و اگر چه یک شاهکار بی بدیل دیداری در دنیای بازی های کامپیوتری محسوب نمی شد اما در عین حال هیچ کم و کسری قابل توجهی هم در بخش فنی خود نداشت. با این حال این گونه که به نظر می رسد در آینده ای نزدیک این امکان برای علاقمندان نسخه ی PC بازی Star Wars Battlefront فراهم خواهد آمد که بتوانند اثر محبوب خود را با ساختار گرافیکی قدرتمند تر و واقع گرایانه تری تجربه نمایند. در واقع فرآیند مذکور قرار است در قالب یک ماد گرافیکی جدید برای بازی Star Wars Battlefront فراهم شود. ماد جدیدی در قالب نام Toddyhancer که قرار است تحول جالبی را در بخش گرافیکی نسخه ی جدید بازی جنگ ستارگان پدید آورد. گفتنی است که ماد مذکور توسط یک ماد ساز جوان و با استعداد به نام مارتین برگمن ساخته خواهد شد و تا چندی دیگر در اختیار دارندگان نسخه ی PC بازی Star Wars Battlefront قرار خواهد گرفت. اگر به یاد داشته باشید، مدت ها پیش در قالب این مطلب ماد دیگری را از جناب برگمن معرفی کرده بودیم که با همین نام Toddyhancer برای فرنچایز بزرگ شرکت راک استار یعنی بازی GTA 5 در دست تولید بود و کم و بیش از همان ساختار واقع گرایانه ای بهره می برد که قرار است در ماد مشابه بازی Star Wars Battlefront شاهد آن باشیم. نکته ی جالب توجه در مورد پیشینه ی شغلی سازنده ی این دو ماد گرافیکی یعنی مارتین برگمن این است که او پیش از این مدتی را به عنوان تست کننده ی بازی های کامپیوتری جدید در شرکت اکتیویژن مشغول فعالیت بوده است و اکنون ارتباط چندانی با صاحب امتیازان اصلی سری بازی های Call of Duty ندارد. به نظر می رسد که فرآیند نادیده گرفتن استعداد های جوان و دادن فرصت های طلایی به کم خردان بی استعداد تنها منحصر به کشور ما نیست و کمپانی های بزرگ و نام آشنای آن سوی آب ها هم کم و بیش دستی در این قضیه دارند. به هر حال سازنده ی این ماد گرافیکی جالب توجه یعنی مارتین برگمن به تازگی تعداد قابل توجهی اسکرین شات را از ماد جدید در دست ساخت خود تهیه کرده و آن ها را تحت بر چسب نام خود و راه های ارتباطی موجود، در شبکه ی اینترنت منتشر ساخته است. تصاویری که در انتهای این مطلب می توانید تعدادی از آن ها را از نظر بگذرانید. ضمن این که در پایان گفته های خود باید به این نکته هم اشاره کنیم که ماد گرافیکی جدید Toddyhancer برای بازی Star Wars Battlefront هنوز تاریخ انتشار دقیقی ندارد و فعلاً مشخص نیست که این ماد دقیقاً در چه زمانی در اختیار علاقمندان بازی جدید جنگ ستارگان قرار خواهد گرفت.
فکر کردم تصویر واقعیه.
😡
😮
یه خورده تیره هستش!
آسمونش تیره هستش.
یه خورده تیره هستش!
آسمونش تیره هستش.
:o:o:o:o:o