«کریستوفر ساندبرگ» (Christofer Sundberg)، سازنده بازی «مد مکس» (Mad Max) و استودیو Avalanche Software، به صحبتهای اخیر «جورج میلر» (George Miller) در رابطه با کیفیت نامطلوب بازی واکنش نشان داد و گفت ادعاهای او کاملاً غیرمنطقی و از روی نادانی بیان شده است.
روز جمعه، «جورج میلر» در مراسم افتتاحیه فیلم Furiosa: A Mad Max Saga حضور یافت و سپس اشاره کرد که علاقه دارد روزی «هیدئو کوجیما» (Hideo Kojima) یک بازی از دنیای Mad Max تولید کند. سپس او ابراز کرد که بازی قبلی Mad Max نتوانست انتظاراتش را برآورده کند؛ از این رو، «کریستوفر ساندبرگ» از استودیو «آوالانچ سافتور»، به صحبتهای «میلر» واکنش تُندی نشان داده است.
به نقل از رسانه «یورو گیمر» (Eurogamer)، «ساندبرگ» مدعی شد که «من از آن دسته افرادی هستم که ترجیح میدهم کاری را انجام ندهم، مگر اینکه بتوانم آن را در بالاترین سطح انجام دهم». «ساندبرگ» سپس اعلام کرد که صحبتهای «جورج میلر» کاملاً «مزخرف» و نشاندهنده «غرور کاذب» او قبل از آشکار کردن ناگفتهها حول محور توسعه بازی است.
واکنش سازنده بازی Mad Max به صحبتهای جورج میلر؛ فشارحداکثری برای ساخت یک اثر خطی
«ساندبرگ» مطمئن است که «کوجیما» میتواند یک بازی جذاب از سری فیلمهای Mad Max تولید کند. او سپس افشا کرد که ناشر «برادران وارنر» (Warner Bros) تمام تلاش خود را انجام داد تا ساخته استودیو Avalanche Software را به یک اثر خطی تبدیل کند. او ادعا کرد که پس از سال اول توسعه بازی Mad Max، «برادران وارنر» فشار حداکثری روی اعضای تیم سازنده آورد تا بازی از حالت Open-World خارج شود.
از سوی دیگر، «مایکل دوزه» (Michael Douse)، کارگردان استودیو «لوریان» (Larian) گفت که استودیو Avalanche Software حتی دسترسی کامل به فیلم Mad Max: Fury Road نداشته است و خیلی برایشان دشوار بوده که به روح فرانچایز اصلی نزدیک شوند. او اضافه کرد که احتمالا «جورج میلر» از مشکلات توسعه بازی Mad Max بیخبر بوده است.
بازی Mad Max در سال 2015 و پس از گذشت چند ماه از اکران فیلم Fury Road روانه بازار شد. این بازی داستان اورجینالی از شخصیت Max را روایت میکند و بازیکنان میتوانستند با ماشین Magnum Opus به اطراف بیابان برهوت گشتوگذار کنند.
دیدگاهتان را بنویسید