سرویس استریم بازی مایکروسافت یعنی پروژه xCloud که مدتی پیش معرفی شده و بسیار جذاب بهنظر میرسید به نقطه عطف خود رسیده است. رئیس بخش اکسباکس آقای فیل اسپنسر در توییتر خود اعلام کردند که این سرویس استرم به تازگی به نقطه عطف بسیار مهمی دست پیدا کرده است. بیلد جدید Take Home این سرویس به کارکنان داخلی بیشتری از مایکروسافت اجازه تجربه این سرویس قبل از آزمایش عمومی آن را میدهد.
ایشان قبلا اشاره کرده بودند که یک آزمایش عمومی برای پروژه xCloud در همین سال انجام خواهد شد.
“به تیم پروژه xCloud بخاطر عرضه Take Home تبریک میگم. برای نظرات تیمهای داخلی قبل از آزمایش عمومی هیجان زده هستیم”
هدف اصلی سرویس اسرتیم تحویل بالاترین تجربه گیمینگ در کمترین بیتریت است در حالیکه کمترین تاخیر را به همراه داشته باشد.
محتوا و جامعه
پروژه xCloud برای فراهم کردن بستری برای بازی کردن است، مهم نیست که شما از کنسول استفاده میکنید یا کامپیوتر. انتخابهای جدیدی پیش روی شما قرار میگیرد که میتوانید هر لحظه و هرجایی که میخواهید به بازی بپردازید و البته گیمرهای موبایل نیز به دنیاها، شخصیتها و داستانهای بینظیری دسترسی دارند که تا به حال تجربه نکردهاند.
برای چنین منظوری ما میدانستیم که باید کار را برای توسعه دهندگان آسان کنیم تا محتوای خود را روی xCloud به راحتی عرضه کنند. توسعه دهندگانی که بیش از سه هزار عنوان روی اکسباکس وان عرضه کردهاند و هزاران بازی دیگر نیز در آینده عرضه میشود. آنها میتوانند بدون هیچ کار اضافهای بازی خود را روی پروژه xCloud عرضه کنند.
درباره پروژه xCloud
ساخت پروژه xCloud برای ما یک سفر چندین ساله است. ما آزمایشهای عمومی را در سال 2019 شروع میکنیم تا با مقیاسهایی با اندازه و مکان متفاوت آشنا شویم. تمرکز ما اضافه کردن یک تجربه شگفت انگیز برای کاربران فعلی اکسباکس و همچنین تشویق سازندگان برای عرضه بازیشان برای میلیونها کاربر دیگر روی دستگاههای مختلف است. ما تلاش میکنیم تا تجربهای با کیفیت در تمام دستگاهها ارائه دهیم و اجازه دهیم کاربران به همان نحوی که با کنسول یا کامپیوتر خود بازی میکنند در پروژه xCloud مشغول شوند.
پروژه xCloud در تاریخی نامشخص عرضه خواهد شد.
دیدگاهتان را بنویسید