به نظر میرسد که باید منتظر پشتیبانی بازی God of War از هر دو فناوری DLSS و FSR باشیم تا تمام گیمرها با خیالی راحت به تجربه این عنوان جذاب بپردازند. دو هفته پیش بود که کمپانی سونی به شکل رسمی تایید کرد که عناوین انحصاری بیشتری را به پلتفرم PC میاورد. برخی از بازیهای به شدت محبوب این شرکت مانند Horizon Zero Dawn و Days Gone قبلا در فروشگاههای اپیک و استیم ارائه شده بودند. سال آینده همچنین قرار است که Uncharted: Legacy of Thieves Collection برای رایانههای شخصی عرضه شود اما فعلا تاریخ دقیق آن مشخص نیست.
- ویدیو مقایسه اولیه بازی God of War – نسخه رایانه شخصی و پلی استیشن 5
- God of War Ragnarok آخرین بازی حماسه نورس است
پشتیبانی God of War از دو فناوری Nvidia DLSS و AMD FSR
به تازگی نیز تایید شد که بازی فوق العاده محبوب God of War برای PC منتشر میشود. این عنوان در ابتدا سال 2018 روی پلی استیشن 4 عرضه شد و بیش از 19.5 میلیون نسخه از آن به فروش رفت. پس از معرفی این بازی روی پلتفرمهایی مانند استیم لیست شد که قابلیتهای جدید برای گیمرهای PC را نیز نشان میداد.
God of War از وضوح 4K و مانیتورهای فوق عریض پشتیبانی خواهد کرد. همچنین بازتابهای بهبود یافته و سایههایی با وضوح بالاتر نیز اضافه خواهند شد اما این قابلیتها به سیستمهای قدرتمندی نیاز دارند که گرافیکهای جدیدی مانند Nvidia GeForce RTX 30 یا AMD Radeon RX 6000 را در خود جای دادهاند. به همین علت تیم سبز خیلی سریع تایید کرد که دو فناوری DLSS و Reflex را در این بازی تعبیه میکند. قابلیت اول همانطور که اطلاع دارید اجازه میدهد تا شما به فریم ریت بیشتری دسترسی پیدا کنید اما نیازمند آن است که کارت گرافیک شما به هستههای Tensor مجهز شده باشد (سری RTX 20 و RTX 30).
خبر خوش برای کاربران Radeon (و البته دیگر کاربران) این است که AMD نیز تکنولوژی FidelityFX Super Resolution را به God of War اضافه میکند. این یعنی نه تنها گرافیکهای RDNA و Polaris بلکه تقریبا هر گرافیک مدرنی میتواند از این فناوری بهره ببرد تا میزان فریم بیشتری را برای کاربران پدید آورد.
بازی God of War در تاریخ 14 ژانویه (24 دی ماه) سال 2022 برای پلتفرم رایانههای شخصی ارائه خواهد شد. این بازی در حال حاضر با قیمت 49.99 دلار پیش فروش شده است.
دیدگاهتان را بنویسید