هر چند که چند بازی نظیر Metro با فناوری Real Time Ray Tracking، سازگار با کارت گرافیک های NVIDIA RTX 20 معرفی شده اند، اما عملا تنها یک بازی با نام Battlefield V از DICE است که تا کنون منتشر شده است. این فناوری بار پردازشی سنگینی را بر دوش کارت گرافیک ها قرار می دهد به طوری که در حین روشن کردن این قابلیت، نرخ فریم مدل های Turing فاصله چشمگیری از مدل های Pascal نمی گیرد. به هر حال وجود یک تکنیک جدید در صنعت پردازش های گرافیکی ستودنی بوده و به واقع نمی توان نقش فناوری RTX را در جذابیت بیشتر بازی ها منکر شد.
اما به تازگی متوجه شده ایم که یک بازی دیگر با نام بازی Justice نیز به جمع پشتیبانان فناوری های RTX پیوسته و انویدیا نیز پشتیبانی تبلیغاتی و تکنیکی خود از آن را به طور رسمی اعلام کرده است. این بازی که احتمالا بیشترین توزیع آن در کشور چین خواهد بود، یکی از برترین مصرف کنندگان DLSS ای است که در حال حاضر تنها با کارت گرافیک های NVIDIA سازگار است. این شما و این هم اولین تریلر Justice که در حالت های RTX On و RTX Off، به خوبی نمایانگر ویژگی های این تکنیک در بازی است.
دیدگاهتان را بنویسید