به طور حتم بسیاری از شما تاکنون یک بازی اول شخص را تجربه کرده اید که دشمنان به سمت شما تیر اندازی می کنند و یا با تجهیزاتی دیگر قصد دارند شما را به کشتن بدهند! شاید با خود بگوئید که این دشمن قدرتمند است و شما نمی توانید آنها را کشته و یا از دستشان فرار کنید، ولی طبق تحقیقات جدیدی که انجام گردیده، مقصر همیشگی در کشته شدن شخصیت بازی، شخص شما هستید! حتما تعجب کرده اید که چرا شما مقصر هستید؟ به اعتقاد Andreas Ojerfors، طراح بازی، همواره گیمرها به دلیل اشتباهات فردی در بازی ها کشته می شوند و تنها راهی که می توان از این عامل جلوگیری کرد، استفاده از کد تقلب است. Andreas در پروژه جدید خود که بازی Wolfenstein: The New Order نام دارد، به این نکته اشاره کرده است که به عنوان طراح بازی، همواره باید مرگ شخصیت اصلی بازی را تجسم کند. به نظر شما در مرگ شخصیت بازی های شما چه کسی مقصر است؟
6 دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
شکلکها (اموجیها) را میتوانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته میشود.
منکه تاببازم دوباره شروع میکنم اینطوری بازی حیجانی وبهتر وجالبتر می شود
والا من که کشته نمیشم نمیدونم چه تقصیری رو به گردن کی بندازم
به هوش مصنوعی طراحی شده برای دشمن بستگی داره
تو خیلی از مرگ ها هم کاربر بی تقصیره و داستان مرگ اونو رقم میزنه
سلام، به نظرم خود کامپیوتر
چون همه چیز دستشه و هر جوری که بخواد میتونه پارتی بازی کنه که به نفع خودش باشه یا کاربر%!
مخصوصا توی بازی های ماشینی مثل nfsو Grid2 و ….
موفق باشید.
بازی یعنی همین
خدا را شکر بازی با دنیای واقعی هیچ ارتباط مستقیم و خاصی ندارد و کشته شدن در بازی یک امر عادی و بی اهمیت است و راهیست برای یافتن مسیر درست به جهت ادامه بازی
همین
راستش این موضوع به درجه سختی بازی، داستان بازی و مهارت کاربر بستگی دارد. به عنوان مثال در بعضی از بازی ها پایان بازی با کشتن شدن کارتر اصلی تمام می شود و این موضوع یک نوع پایان برای بازی است.