بررسی گوشی گلکسی M11 سامسونگ

بررسی گوشی گلکسی M11 سامسونگ

Galaxy M11 یکی از جدیدترین گوشی‌های اقتصادی سامسونگ است که به تازگی برای بازار ایران نیز عرضه شده است. امروز با بررسی گوشی گلکسی M11 سامسونگ در خدمت شما عزیزان خواهیم بود و قصد داریم ببینیم که محصول اقتصادی جدید کره‌ای‌ها تا چه اندازه برای افرادی که به دنبال گوشی اقتصادی هستند، گزینه مناسبی به حساب می‌آید.

گلکسی M11 سامسونگ از سمت شرکت داریا همراه برای بررسی در اختیار وبسایت سخت‌افزار قرار گرفته است.

بررسی گوشی گلکسی M11 سامسونگ

محتویات جعبه

گوشی گلکسی M11 سامسونگ

در جعبه گوشی M11، به غیر از خود گوشی، شارژر، کابل شارژ، هدفون، پین جداکانه سیم‌کارت و دفترچه راهنمای دستگاه قرار گرفته است.

طراحی

طراحی گوشی گلکسی M11 سامسونگ

گوشی‌های اقتصادی از آنجاییکه از نظر مشخصات سخت‌افزاری در سطح پایین‌تری در مقایسه با گوشی‌های گرانقیمت قرار دارند، شرکت‌های سازنده تلاش می‌کنند تا آنها را از جنبه‌های دیگری برای خریداران جذاب کنند. طراحی، برای بسیاری از گوشی‌ها نقش همان “عشق در نگاه اول” را بازی می‌کند. در واقع داشتن ظاهری جذاب یا متفاوت، فارغ از مشخصات سخت‌افزاری می‌تواند درصدی از کاربران برای خرید یک گوشی متقاعد کند.

سامسونگ برای گلکسی M11 چنین سیاستی در پیش گرفته است. این گوشی در یک رنگ مشکی ساده و کلاسیک و در دو رنگ چشمگیر آبی متالیک و بنفش راهی بازار شده است. نسخه‌ای که برای بررسی در اختیار ما قرار گرفته، رنگ بنفش آنست که قاب پشتی و فریم دور گوشی تماماً بنفش روشن (ارغوانی) است. برخلاف گوشی‌های امروزی که از جلوه‌های رنگی متنوعی در قاب پشتی ارائه می‌کند، رنگ قاب پشت این گوشی مات، ساده و یک‌دست است.

جنس قاب پشت گوشی از پلاستیک بوده و در قسمت بالای سمت چپ آن سه دوربین در یک محفظه مسطح جای گرفته‌اند. کمی آن‌طرف‌تر فلش LED دستگاه قرار دارد و در قسمت وسط نیمه بالایی دستگاه هم سنسور اثر انگشت جای گرفته است. گزینه‌ای که این روزها در همه گوشی‌های اقتصادی به چشم نمی‌خورد. در قسمت پایین قاب نیز لوگوی SAMSUNG حک شده است. لبه‌های قاب خمیده است و از نظر ظاهری کم شباهت به دیگری گوشی‌های سری ام نیست.

گوشی گلکسی M11 سامسونگ

فریم دور گوشی M11 نیز از جنس پلاستیک است. در لبه سمت راست این فریم کلیدهای تنظیم صدا و پاور گوشی جای گرفته است. در لبه پایین بلندگوی اصلی، پورت USB-C و میکروفون مکالمه قرار دارد. لبه سمت چپ دستگاه پذیرای شیار سیم‌کارت‌ها و کارت حافظه بوده و در لبه بالایی هم میکروفون حذف نویز و پورت 3.5 میلیمتری هدفون تعبیه شده‌اند.

81.6 درصد از فضای پنل شیشه‌ای جلوی گوشی را نمایشگر به خود اختصاص داده و این یعنی چیزی در حدود 18 درصد از این فضا متعلق به حاشیه‌های دور نمایشگر و البته بلندگوی مکالمه ایست که در بالای نمایشگر جای گرفته. دوربین سلفی گوشی هم دورن حفره‌ای که درون نمایشگر ایجاد شده، تعبیه شده است. به طورکلی حاشیه‌های اطراف این نمایشگر بیشتر از آن چیزی است که در گوشی‌های گرانقیمت دیده‌ایم و البته این موضوع در گوشی‌های اقتصادی چندان عجیب نیست.

گوشی گلکسی M11 سامسونگ

گلکسی M11 سامسونگ دارای ابعاد 161.4×76.3×9 میلیمتر است و 197 گرم وزن دارد. باوجود بدنه پلاستیکی، وزن این گوشی بالا است و دلیل آن نیز باتری بزرگی است که درون گوشی تعبیه شده. وجود جک 3.5 میلیمتری هدفون، پورت USB-C و سنسور اثر انگشت، از نکاتی مثبتی هستند که شاید نتوانید تمامی آنها را در یک گوشی اقتصادی پیدا کنید. بدنه پلاستیکی M11 هر چند که در مواردی مانند سقوط از ارتفاع مانند قاب‌های شیشه‌ای خطر شکستگی ندارد، اما احتمال آسیب دیدن آن در خراش‌های سطحی بسیار زیاد است.

نمایشگر

گوشی گلکسی M11 سامسونگ

گلکسی M11 سامسونگ دارای یک نمایشگر 6.4 اینچی PLS TFT با رزولوشن 720×1560 پیکسل است. نسبت ابعاد این نمایشگر 19.5:9 و تراکم پیکسلی آن 268 پیکسل در هر اینچ است. سامسونگ که همواره به استفاده از بهترین نمایشگرها برای محصولات خود شهرت داشته، ترجیح داده تا برای گوشی اقتصادی از نمایشگر غیر AMOLED استفاده کند و این موضوع در این بازه قیمتی، چندان عجیب نیست.

نمایشگر گوشی گلکسی M11 سامسونگ

همه چیز در رابطه با این نمایشگر خوب (و نه عالی) است، از دقت رنگ‌ها و کیفیت تصاویر گرفته تا میزان روشنایی در محیط‌های مختلف و زاویه دید آن. در بخش تنظیمات نمایشگر، امکان تنظیم دستی روشنایی نمایشگر، تنظیم خودکار روشنایی با توجه محیط (Adaptive Brightness)، تم تاریک (Dark Mode)، تنظیمات Home Screen، کلیدهای ناوبری و … تعبیه شده است.

به طورکلی نمایشگر Galaxy M11 از کیفیت خوبی برخوردار بوده و در مقایسه با رقیبان هم قیمت، اگر در سطح بالاتری از آنها قرار نگیرد، در سطح پایین‌تر نیز نخواهد بود.

سخت‌افزار

بازی کالاف دیوتی گوشی گلکسی M11 سامسونگ

سامسونگ گلکسی M11 را با چیپست 14 نانومتری اسنپدراگون 450 راهی بازار کرده است. این تراشه 8 هشته‌ای دارای هسته‌های Cortex-A53 با فرکانس 1.8 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی Adreno 506 است. این سخت‌افزار با 3 یا 4 گیگابایت حافظه رم و 32 یا 64 گیگابایت حافظه داخلی همراه شده است که البته امکان افزایش حافظه از طریق جایگاه اختصاصی کارت حافظه MicroSD برای M11 در نظر گرفته شده است. نسخه‌ای که برای بررسی در اختیار ما قرار گرفته، نسخه 3/32 گیگابایتی این گوشی است.

گوشی گلکسی M11 سامسونگ

اسنپدراگون 450 کوالکام اولین بار در سال 2017 برای یک گوشی هوشمند مورد استفاده قرار گرفت. این یعنی سه سال از سن چیپستی که برای گوشی ام11 استفاده شده، می‌گذرد. به عبارت دیگر نمی‌توان از سخت‌افزار این گوشی انتظار عملکردی خارق العاده را داشت. نتایج بنچمارک این گوشی در تست‌های سخت‌افزاری کم و بیش تأییدکننده همین موضوع است. در ادامه نتایج تست‌های این گوشی در بنچمارک‌ها را مشاهده خواهید کرد.

باوجود سخت‌افزار نه چندان قدرتمندی که سامسونگ برای گلکسی M11 در نظر گرفته، این گوشی قادر به اجرای بازی‌های سنگین و برنامه‌هایی با پردازش بالا است. بازی کالاف دیوتی موبایل در این گوشی با کیفیت Low و پابجی موبایل با کیفیت Smooth و فریم ریت Medium اجرا می‌شود.

بازی‌های مانند آسفالت 9 نیز در گوشی گلکسی M11 هر چند با کیفیت نه چندان بالا قابل اجرا هستند. اجرای بازی‌ها با کیفیت پیشنهاد شده توسط خود گوشی بدون مشکل خواهد بود. البته ممکن است در صحنه‌هایی شلوغ و پربرخورد بازی‌ها کمی افت فریم را تجربه کنید.

بازی آسفالت گوشی گلکسی M11 سامسونگ

با در نظر گرفتن این نکته که پرچمدران امروز حتی 16 گیگابایت رم هم دارند، 3 گیگابایتی که برای M11 در نظر گرفته شده رقم چندان بالایی نیست. این کمبود را زمانیکه بخواهید از چند برنامه به طور همزمان استفاده کنید و بین آنها سوئیچ کنید به خوبی متوجه خواهید شد.

پابجی گوشی گلکسی M11 سامسونگ

سامسونگ برای ام 11 دو روش احراز هویت بایومتریک در نظر گرفته است؛ سنسور اثر انگشت که در قاب پشت گوشی جای گرفته و سرعت و دقت بسیار خوبی دارد و تشخیص چهره که از طریق دوربین سلفی دستگاه و به صورت دو بعدی امکانپذیر است. به غیر از این دو روش، قفل‌های قدیمی مانند پین، رمز عبور و الگو و … نیز برای امنیت دستگاه در نظر گرفته شده است.

این گوشی هم مانند تمامی هم‌سطحان خود فاقد بلندگوی استریو است. با این حال، بلندی صدای بلندگوی اصلی دستگاه رضایت بخش است. کیفیت صدا ی بلندگوی مکالمه نیز در هنگام تماس قابل قبول است. علاوه‌براین M11 دارای استاندارد صوتی Dolby Atmos نیز هست. هدفونی که سامسونگ درون جعبه این گوشی قرار داده از نوع معمولی بوده و کیفیت چندان بالایی ندارد. با این حال بهتر است که در زمان بازی و هنگامیکه جزئیات صدا برای شما اهمیت دارد، از هدفون استفاده کنید.

صدای گوشی گلکسی M11 سامسونگ

نرم‌افزار

نسخه اندروید گوشی گلکسی M11 سامسونگ

سیستم عامل گوشی M11 سامسونگ، اندروید 10 بوده که با رابط کاربری نسل جدید، یعنی One UI Core 2.0 شخصی سازی شده است. تفاوت One UI Core  با نرم‌افزار One UI اینست که از برخی از ویژگی‌های همیشگی گوشی‌های سامسونگ مانند Knox و Secure Folder پشتیبانی نمی‌کند.

یکی از کاربردی‌ترین امکانات اندروید 10 که خوشبختانه در این گوشی نیز در نظر گرفته شده است، Dark Mode یا همان تم تاریک گسترده در محیط گوشی است. ژست‌های حرکتی هم به سبک همیشگی گوشی‌های سامسونگ در M11 به چشم می‌خورند. دسترسی آسان به گزینه‌های کاربردی تنظیمات از طریق نوتفیکیشن بار، از دیگر امکانات کاربردی این نرم‌افزار است.

بخش Digital Balance   هم که در تنظیمات قرار گرفته تلاش می‌کند تا با نمایش چگونگی میزان استفاده از گوشی، تأثیر مضر استفاده بیش از اندازه از گوشی‌های هوشمند در زندگی‌های افراد را کاهش دهد. در بخش  Focus Modeحتی امکان مدیریت استفاده از گوشی برای صاحب گوشی به منظور کاهش وابستگی به آن نیز در نظر گرفته شده است. این بخش به طور پیش‌فرض دو حالت برای زمان کار و زمانی شخص بدون گوشی تعریف کرده است، اما امکان اضافه کردن حالت‌های دیگر نیز وجود دارد.

محیط کاربری گوشی Galaxy M11 مشابه آن چیزی است که پیش‌تر در بررسی دیگر گوشی‌های سامسونگ دیده بودیم. البته همانطور که پیش‌تر گفته شده به واسطه نسخه متفاوت پوسته سامسونگ، برخی از امکانات نرم‌افزار پرچمداران در این گوشی مشاهده نمی‌شود که البته برای یک گوشی اقتصادی اولویت چندان بالایی نداشته و قابل چشم پوشی است.

دوربین

دوربین گوشی گلکسی M11 سامسونگ

در پشت این گوشی سه دوربین با چیدمان عمودی در یک محفظه مسطح با قاب جای گرفته‌اند. سنسور اصلی دوربین 13 مگاپیکسلی از نوع عریض با گشادگی دیافراگم f/1.8 بوده که در وسط دو سنسور دیگر قرار گرفته است. پایین‎‌تر از آن یک سنسور 5 مگاپیکسلی فوق عریض با f/2.2 جای گرفته و در بالای آن یک سنسور 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق با f/2.4. دوربین سلفی این گوشی هم که در حفره درون نمایشگر تعبیه شده مجهز به یک سنسور 8 مگاپیکسلی عریض با f/2.0 است.

دوربین گوشی گلکسی M11 سامسونگ

دوربین‌های M11 دقیقا همان چیزی هستند که از یک گوشی در این بازه قیمتی انتظار می‌رود. به عبارت دیگر به اندازه گوشی‌های گرانقیمت و پرچمدار در ثبت تصاویر و ویدئو موفقیت آمیز عمل نمی‌کنند. با این حال، در صورت مناسب بودن شرایط و به خرج دادن حوصله، تصاویر بالاتر از انتظار با این دوربین‌ها به ثبت خواهد رسید.

دوربین گوشی گلکسی M11 سامسونگ

نرم‌افزار دوربین ساده و سرراست طراحی شده و هم در حالت سلفی و هم دوربین اصلی امکان عکاسی در حالت معمول و Wide در نظر گرفته شده است. با این تفاوت که دوربین اصلی، یک سنسور اختصاصی برای ثبت عکس‌های عریض‌تر دارد، اما دوربین سلفی با کراپ عکس، عکس عریض را به اندازه استاندارد تبدیل می‌کند. به غیر از عکاسی و فیلمبرداری با دو دوربین، سامسونگ برای این گوشی امکان عکاسی پانوراما، Pro و Live Focus را در نظر گرفته است.

حالت عکاسی Live Focus هم برای دوربین اصلی و هم سلفی در نظر گرفته شده است. در تصاویر ثبت شده با دوربین اصلی به کمک دوربین 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق، پس‌زمینه با دقت نسبتاً خوبی تار خواهد شد. اما در دوربین سلفی با وجود تنها یک سنسور و نبود امکانات آنچنانی مبتنی بر هوش مصنوعی، لایو فوکوس از دقت کافی برخوردار نیست و گاهاً شاهد گم شدن مرز سوژه اصلی و پس‌زمینه آن خواهید بود.

کیفیت تصاویری که دوربین‌های M11 در طول روز ثبت می‌کنند، قابل قبول است. این دوربین‌ها جزئیات چندان بالایی را به ثبت نمی‌رسانند و جنس رنگ‌ها کم‌روح‌تر از آن چیزی است که در واقعیت با آن روبه‌رو هستید. با این حال، فعال بودن قابلیت AutoHDR به ثبت بهتر عکس‌ها کمک می‌کند. متأسفانه سامسونگ برای گوشی پایین‌رده خود حالت عکاسی شب (Night Mode) در نظر نگرفته و این عکاسی در محیط‌های کم نور و تاریک را به بزرگترین چالش دوربین‌های گوشی تبدیل کرده است.

تصاویری که در ادامه مشاهده خواهید کرد در طول بررسی گوشی گلکسی M11 سامسونگ توسط ما به ثبت رسیده است. با در نظر گرفتن بازه قیمت و پایین آوردن انتظارات در سطح یک گوشی اقتصادی، کیفیت این تصاویر قابل قبول است. با این حال، واضح است که نبود حالت عکاسی شب و پردازش‌های هوش مصنوعی تأثیر چشمگیری در نتیجه کار داشته.

نمونه عکس‌های بررسی گوشی گلکسی M11 سامسونگ

نمونه عکس دوربین گوشی گلکسی M11 سامسونگ
نمونه عکس دوربین گوشی گلکسی M11 سامسونگ
نمونه عکس دوربین گوشی گلکسی M11 سامسونگ
نمونه عکس دوربین گوشی گلکسی M11 سامسونگ

باتری

باتری گوشی گلکسی M11 سامسونگ

یکی از مواردی که می‌تواند شما را از خرید یک گوشی اقتصادی منصرف کند، باتری و عملکرد آن است. به عقیده من عملکرد باتری در گوشی‌های اقتصادی قابل چشم پوشی نیست. خوشبختانه سامسونگ به خوبی از این موضوع آگاه است و از همین رو برای M11 یک باتری 5000 میلی آمپرساعتی در نظر گرفته است. با استفاده از گوشی به صورت نرمال و تنظیم باتری در حالت مصرف انرژی بهینه، M11 حتی تا 2 روز هم شارژدهی خواهد کرد. با فعال کردن حالت‌های ذخیره انرژی (Power Saving) این زمان بالاتر هم می‌رود. با این حال، همه چیز به الگوی مصرف کاربر و نحوه کار کشیدن از گوشی بستگی دارد.

گوشی ام11 در تست باتری PCMark موفق شد 15 ساعت و 14 دقیقه دوام بیاورد که این یک زمان فوق‌العاده برای این گوشی بوده و آن را نظر عملکرد باتری در سطح بهترین‌ها قرار می‌دهد. البته این تنها یک عدد از بنچمارک نیست و در طول بررسی گوشی گلکسی M11 سامسونگ ما نیز شاهد عملکرد خیره کننده باتری آن بودیم. سامسونگ برای شارژ باتری این گوشی یک شارژر 15 وات سریع در نظر گرفته است که از طریق پورت USB-C عملیات شارژ را انجام می‌دهد.

جمع‌بندی

گلکسی M11 سامسونگ یکی از جدیدترین و اقتصادی‌ترین گوشی‌های این برند کره‌ای در بازار ایران به حساب می‌آید که با قیمتی در حدود 3 میلیون و پانصد هزار تومان به فروش می‌رسد. باتری قدرتمند و طراحی جذاب برترین مشخصه‌های این گوشی هستند و در مقابل سخت‌افزار قدیمی بزرگترین ایراد ماجرا.

گوشی گلکسی M11 سامسونگ

Galaxy M11 را می‌توان انتخاب مناسب برای افرادی دانست که به دنبال خرید یک گوشی اقتصادی برای انجام فعالیت‌های روزمره و گه‌گاهی بازی هستند. این گوشی ایده‌ال برای افرادی هستند که قصد خرید یک محصول نه چندان گران از برند نام‌آشنای سامسونگ را دارند و باتری مهمترین اولویت آنها در زمان خرید گوشی است.

مزایا:
  • طراحی جذاب
  • نرم‌افزار به‌روز
  • دوربین‌های متنوع
  • باتری قدرتمند
  • شارژر سریع
معایب:
  • وزن زیاد
  • سخت‌افزار قدیمی
  • حافظه رم پایین (نسخه 3 گیگابایت)
  • کاستی‌های دوربین از جمله نبود حالت عکاسی شب
پیشنهاد سخت‌افزارمگ:

گلکسی M11 مناسب برای افرادی است که به دنبال خرید یک گوشی اقتصادی از برند قابل اعتماد سامسونگ بوده و باتری برای آنها اصلی‌ترین اولویت است.

8.8امتیاز7.8سخت‌افزار9.1نرم‌افزار8.4صفحه نمایش8.3دوربین8.7صدا9.1طراحی9.6باتری9ارزش خرید
امتیاز: 4.5 از 5 (12 رای)
کمی صبر کنید...

16 دیدگاه

  1. Avatar محمد گفت:

    سلام آیا پوشه امن داره؟؟؟
    کدوم گوشی سامسونگ تو این رنج قیمت پوشه امن داره؟؟

  2. Avatar الینا گفت:

    سلام . مرسی . عالی بود کامل

  3. Avatar مهدی گفت:

    درود بر شما
    ممنون از بررسی بسیار خوب و کاملتون
    ببخشید میخواستم منو در مورد دو گوشی m11 و شیائومی redmi 9 راهنمایی کنید.
    خیلی ممنون میشم چون واقعا بین این دو گوشی که قیمت یکسان و تقریبا امکانات یکسان دارن موندم.
    ممنون از لطفتون.

  4. Avatar مهدی گفت:

    بنظر من گوشی خوبیه تو این بازیه قیمتی کیفیت هم خوبه ولی بد نیست برای بازی های سنگین مثل پابجی و کالاف لگش نسبتاً کمه در کل گوشیه خوبیه

  5. Avatar مهدی گفت:

    بازم سوراخ سلفی ! حداقل پاپ آپ استفاده می کرد .
    من خودم شخصا اگه امسال سامسونگ گوشی بدون ناج نداشته باشه بعد از 8 سال برند گوشیمو به شیائومی تغییر میدم . چون گوشی های بدون ناج هم تولید میکنه .
    برای من که فیلم میبینم زیاد با گوشی سوراخ نمایشگر واقعا آینه دق هست .

  6. Avatar روزبه افشار گفت:

    یه خورده بد توضیح داید مثلا نوشتید پابجی با کیفت medium رو اجرا میکنه که اینطور نیست و در اصل روی حالت smooth یه فریم ریت medium میده, یعنی روی پایین ترین کیفیت به شما 25fps میده و درکل سخت افراز این گوشی مناسب برای بازی های سنگین نیست برداشتی که من از خوندن “باوجود سخت‌افزار نه چندان قدرتمندی که سامسونگ برای گلکسی M11 در نظر گرفته، این گوشی قادر به اجرای بازی‌های سنگین و برنامه‌هایی با پردازش بالا است. بازی کالاف دیوتی موبایل در این گوشی با کیفیت Low و پابجی موبایل با کیفیت Medium اجرا می‌شود.” داشتم یه جوری هست که انگار هیچ مشکلی نداره !!

    • Avatar jam گفت:

      صد در صد این گوشی به درد بازیای غول نمیخوره حتی a51 هم با اون پردازنده اگزینوسش به درد بازی نمیخوره چه برسه به این
      همین که تو امور روزمره لگ نداشته باشه باید خداروشکر کرد

    • Avatar سیمین نوربخش گفت:

      در مورد بخش اول توضیحاتتون، درست می‌فرمایید. این مورد اصلاح شد
      اما در مورد اون توضیحاتی که در مورد اجرای بازی‌ها گفته شد، فکر نمی‌کنم با فرمایش شما تناقضی داشته باشه. طبیعتاً گوشی‌هایی در این سطج قیمت، مناسب اجرای بازی‌های سنگین نیستند. اما این به این معنی نیست که اجرا نمیشن. با پایین‌ترین تنظیمات گرافیکی تقریبا به صورت روان اجرا میشن که خب، بله این سطح از کیفیت باب میل گیمرها نیست.

    • Avatar باقری گفت:

      سلام من این گوشی رو ۱ ماه که دارم واقعا عالیه
      باتری ۲۰
      حافظه ۲۰
      سرعت عمل ۲۰
      خوش دست بودن ۲۰
      از همه ی برنامه های سنگین پشتیبانی میکنه و از نظر من کسی که ۵ میلیون پول داره این گوشی و بخره واقعا عالیه اندروید۱۱ هم که بیاد عالی تر میشه دستت شرکت سامسونگ درد نکنه با این برند های عالی و معتبرشون من خریدم ۴۷۰۰۰۰۰چهار میلیون و هفتصد ارزش پول دادن رو داره

  7. Avatar jam گفت:

    ممنون خیلی کامل بود بررسیتون فقط اگر تصاویر دوربین رو به صورت فایل اصلی میذاشتید بهتر بود

    • Avatar سیمین نوربخش گفت:

      ممنونم ازتون. سعی می‌کنیم این مورد رو در بررسی‌های بعدی مدنظر قرار بدیم

      • Avatar سارا گفت:

        چرا پوشه امن هنوز نداره؟ بگین تو بروز رسانی جدیدش پوشه امن بزاااااارن ما خیلی لازممون میشه گوشی سری a سامسونگ هم نداره لطفا بزااااااریییییین چی میشد یه پوشه امن هم داشت؟ گوشیه خوبیه من راضی ام دوسش دارم فقط چی میشه پوشه امن داشته باشه؟؟؟

  8. Avatar مهدی گفت:

    واقعا این سوراخ سلفی چی هست ! من حاضرم کمی پول بیشتری بپردازم ولی این سوراخ لعنتی را نداشته باشد .
    حسی مثل حس پیکسل سوخته بزرگ را دارد .

  9. Avatar M o r d a b گفت:

    درود بر شما
    چقدر از محتوا و نحوه نگارش این بررسی لذت بردم،دست مریزاد
    به نظرم با این قیمتها،نسخه 4 گیگابایتی این گوشی میتونه یک انتخاب اقتصادی خیلی خوب باشه
    برای من که باتری مهمترین پارامتر برای انتخاب گوشی هستش
    واقعا خسته نباشید.

    • Avatar سیمین نوربخش گفت:

      درود
      مرسی از اینکه وقت گذاشتین و بررسی رو مطالعه کردین. ممنون از انرژی مثبتتون دوست عزیز.
      سلامت باشید 🌼

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در صورتی که نظر شما حاوی ناسزا، عبارات توهین‌آمیز و تهدید بوده و در تضاد با قوانین فعلی کشور باشد از انتشار آن بدون حذف موارد ذکر شده، معذوریم.
شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.