ناشر فرانسوی «یوبیسافت» (Ubisoft) مشخصات سیستم موردنیاز و پیشنهادی بازی اکشن و ماجراجویی Assassin’s Creed Shadows را اعلام کرد. این بازی در اسفند ماه امسال برای کنسولهای نسل نهم و پلتفرم کامپیوترهای شخصی (PC) منتشر میشود.
شرکت Ubisoft در روز گذشته، جزئیات بیشتری از بازی مورد انتظار Assassin’s Creed Shadows برای طرفداران خود به اشتراک گذاشت. در میان نمایش تریلر و ارائه اطلاعات جذاب، این شرکت از مشخصات سیستم موردنیاز و پیشنهادی نسخه PC بازی AC Shadows نیز رونمایی کرد. کاربران کامپیوترهای شخصی برای نصب و اجرای این بازی در همه تنظیمات گرافیکی به حافظه SSD، ویندوز 10 یا ویندوز 11 و شانزده گیگابایت حافظه رم احتیاج خواهند داشت.
ویژگیهای نسخه PC بازی Assassin’s Creed Shadows؛ پشتیبانی از جدیدترین فناوریهای گرافیکی
دارندگان پیسی برای تجربه بازی Assassin’s Creed Shadows حداقل به یکی از پردازندههای اینتل Core i7 8700K یا AMD Ryzen 5 3600 و کارت گرافیک انویدیا GeForce GTX 1070، اینتل Arc A580 یا AMD Radeon RX 5700 احتیاج دارند. اجرای بازی مذکور در بالاترین تنظیمات گرافیکی (وضوع تصویر 4K و نرخ 60 فریم بر ثانیه) هم نیازمند پردازنده اینتل Core i7 13700K یا AMD Ryzen 7 7800X3D و کارت گرافیک انویدیا GeForce RTX 4090 با 24 گیگابایت حافظه VRAM است. جزئیات بیشتر از سیستمهای پیشنهادی بازی «اساسینز کرید شدوز» را میتوانید در تصویر زیر مشاهده نمایید:
شایانذکر است پورت PC بازی Assassin’s Creed Shadows از فناوریهای DLSS 3.7 ،FSR 3.1 و XeSS 2، نرخ فریم نامحدود، مانیتورهای فوق-عریض، HDR ،AMD Eyefinity ،Nvidia Surround و رزولوشن داینامیک پشتیبانی میکند. این بازی اکشن و ماجراجویی مورد انتظار در تاریخ 30 اسفند 1403 (مصادف با بیستم مارس 2025) برای کنسولهای «پلی استیشن 5» (PlayStation 5)، «ایکس باکس سری ایکس/ ایکس باکس سری اس» (Xbox Series X/S) و پیسی منتشر خواهد شد. نسخه کامپیوتر بازی مزبور در روز اول انتشار در پلتفرم «استیم» (Steam) قرار خواهد گرفت.
لزوم SSD تو بازی تاریخی با سناریوهای مشابه و خلوت خیلی قابل درک نیست.
یوقت هست یه بازی مثل رچت کلنک، مثل اسپایدرمن مایلز مورالز، مثل سایبرپانک یا از همین یوبیسافت، واچ داگز لیجن کلی شی متحرک و متنوع رو شما تو یه قاب میبینی و لازمه که حافظه به سرعت فایلهای هر کدوم رو اجرا کنه.
ولی یه بازی تو دوران اسب و شتر و تیر و کمان انتظار نمیره خیلی شلوغ و پرهیاهو باشه که شما تو یه قاب کلی سوژهی متحرک داشته باشی و بتونی مثل همون واچداگز لیجن در لحظه باهاشون تعامل داشته باشی.
نهایت ۴ تا پرنده تو آسمون باشه که اون ها هم معلوم نیست مثل رد دد ۲ قابل تعامل باشه و من وقتی میگن یه بازی تو ژاپن باستان به SSD نیاز داره.
انتظار دارم که فضای بازی، گیمر رو ببره تو یه بازار شلوغ با کلی NPC که در حال تردد و خرید هستن و همشون هم قابل تعامل هستند و تنوع دارند و در کنارش یه کانال پر از قایقه که هر کدوم تو قایق یه چیزی برای خرید گذاشته!
احتمالا فشردهسازی بافتها و فایلهای بازی خیلی کم بوده و بازی حجیمی رو شاهد باشیم.