هر گاه از استودیو های بازی سازی تازه تاسیس سخن به میان می آید شاید ذهن ها ناخودآگاه به سمت واژه هایی نظیر نا کار آزمودگی یا بی تجربگی متبادر شود. اما اعضای تشکیل دهنده ی بسیاری از این استودیو های تازه کار را پیش کسوتان فعال در استودیو های مشهور و صاحب نام بازی سازی تشکیل می دهند که تجربیات ارزشمندی را طی دوران فعالیت خود اندوخته اند و در واقع با تاسیس استودیویی جدید قصد دارند از انجام کار های روتین فاصله گرفته و عناوین مورد علاقه ی خود را بسازند. مسلماً استودیوی Telepaths Tree نیز جزو همین دسته از استودیو های نوجو قرار می گیرد که اعضای حاضر در آن پیش از این سابقه ی فعالیت در استودیو های مطرح صنعت بازی سازی را داشته اند و بر روی ساخت عناوینی نظیر BulletStorm ، PainKiller ، Gears of War ، Dying Light و The Witcher 3 کار کرده اند. اعضای این استودیو روز گذشته نخستین بازی خود را به شکل رسمی معرفی کردند که رشته های درونی یا Inner Chains نام دارد.
زمان روایت داستان بازی رشته های درونی به میلیون ها سال بعد مربوط می شود. در زمانی که تمدن انسان ها به کلی نابود شده و زمین با ساختار تکاملی متفاوتی روبرو می شود. ساختاری که از دل آن موجودات ، گیاهان و حتی تکنولوژی های نوینی سر بر می آورند. درست در زمانی که زمین قصد کشیدن یک نفس راحت را دارد، دوباره سر و کله ی مردم آزار ترین موجودات زمین یعنی انسان ها پیدا می شود. انسان ها این بار و در ظهور مجدد خود بر روی زمین، اگر چه همچنان با خصوصیاتی نظیر ظلم، بهره کشی و موارد مثبتی نظیر وفاداری آشنا هستند، اما در پیشرفت دادن تکنولوژی های موجود بر روی زمین تبحر چندانی ندارند و به همین دلیل در دوران تکاملی قرون وسطایی خود ساکن باقی مانده اند. آن ها تکنولوژی های موجود در محیط را همان گونه ای که هست قبول کرده اند و به شکلی غریزی به بهره مندی از آن ها مشغولند. به گفته ی سازندگان بازی، تمامی جانوران، گیاهان و حتی تکنولوژی های موجود در این دنیای جدید، بر علیه انسان ها هستند و گیمر ها به تدریج در طول بازی در خواهند یافت که چگونه از وِیژگی های محیط بر علیه دشمنان خود استفاده کنند. سبک بازی به صورت شوتر اول شخص دنبال می شود و به نظر می رسد که در اتمسفر تاریک و اثیری آن می توان رگه های مشخصی از حس ترس و راز آلودگی را تجربه کرد. در واقع سازندگان رشته های درونی قصد دارند با خلق فضایی منحصر به فرد در این بازی، به تجربه کنندگان این اثر در ابتدای امر نوعی حس گم گشتگی در این دنیای هراس آور را بدهند و در کنار آن گیمر ها را مجاب نمایند تا به گونه ای بی پروا به دل این دنیای تاریک و مرموز بزنند تا رمز و راز های نهفته در گوشه و کنار آن را مشاهده و کشف نمایند. به هر حال اطلاعات ابتدایی ارائه شده از بازی رشته های درونی، بیش از هر چیز نگارنده را به یاد دنیای هراس آور و پر رمز و راز سری دارک سولز انداخت. مسلماً تجربه ی دنیایی مشابه در قالب یک شوتر اول شخص می تواند برای بسیاری از علاقمندان سری سولز تجربه ای بسیار جذاب و منحصر به فرد جلوه کند. در پایان باید گفت که بازی رشته های درونی توسط موتور گرافیکی پر کاربرد آنریل انجین 4 در دست ساخت بوده و قرار است برای پلتفرم PC عرضه شود. با این حال سازندگان بازی هنوز تاریخ دقیقی را برای انتشار این اثر عنوان نکرده اند. در پایان این مطلب می توانید تعدادی از اسکرین شات های منتشر شده از بازی رشته های درونی را از نظر بگذرانید.
کیفیت تصاویرش که خیلی بالا هست امیدوارم بازی جالبی از کار دربیاد و فقط تصویرش تبلیغاتی نباشن
باید جالب باشه و اینکه این بازی انحصاری PC محسوب میشه.:-bd
از کیفیت تصاویر مشخصه فیزیک و گرافیک خیلی قوی ای داره. بنظر شما برای directx 12 میاد یا directx 11?