در روزهای اخیر، مپ بزرگ و جذاب Blackout برای بازی Call of Duty: Black Ops 4 معرفی شده و ساعاتی پیش نیز جدید ترین گیم پلی هیجان انگیز این بازی در این مپ، منتشر شد. هنوز نمی دانیم که Activision و Treyarch برای بخش تک نفره دقیقا چه آشی پخته اند، اما در بخش چند نفره و تیمی، هیجان انگیز ترین COD تا به امروز تولید شده است. این بازی در تاریخ 10 سپتامبر در کنسول پلی استیشن 4 و در 14 سپتامبر نیز برای کنسول XBOX One و PC در حالت بتا منتشر خواهد شد. در تاریخ 20 هر ماه سال جاری، نسخه کامل این بازی منتشر خواهد شد. حال از شما دعوت می کنیم تا با مشاهده تریلر زیر، از هیجان آن میخکوب شوید!
بالاخره کال اف هم تصمیم گرفت کمی رنگ و لعاب به سری بازی هاش بیاره اگه دقت کرده باشین تا قبل این رنگها در سری کال اف مرده بودن.
فقط خدا کنه سینگل داشته باشه.
حداقل با پولش کنسول که میتونی بخری !!
سیستمم رو فروختم یک هفته بعد رفتم یکی بهتر بخرم دیدم با این پولی که دارم فقط میتونم سی پی یوی سیستم قبل رو با یه کیس خالی دوباره بخرم.
الان در حسرت گیم موندم.
سلام
بقول دانیال
این نوع هیجان در گیم پلی خیلی وقته توی بتلفیلد هست از نسخه های قدیمی یعنی بتلفیلد 2 تا الان که میشه بتلفیلد 5 که حسابی پیشرفت کرده
درواقع هیجان در بازی جنگیُ بتلفیلد به حدأکثر رسونده و توی بتلفیلد 1 محیط و جنگُ حتی در حالت شلوغ بطور کاملا واقعی به تصویر کشیده بطوری فقط اولین تریلرش و اولین تریلر گیمپلیش همه ی نسخه های کالاف رو توی گیم پلی می خوره
بیشتر از این هم فکر نکنم ایده ای وجود داشته باشه برای پیشرفت که بیشتر از این میشه محتویات اضافی یا باصطلاح می تونه مدسازی به حساب اورد
مثله جی تی ای 5 که نسبت به نسخه 4 پیشرفت چشمگیری نداشت و میشه گفت نسخه ی مد شده ی جی تی ای 4 هست البته نه اینکه این بازی جای پیشرفت نداره اینُ بعنوان مثال گفتم – جی تی ای هنوز خیلی جای پیشرفت داره
اصولا پیشرفت اینجور گیم ها بر این اساس هست
گرافیک
طراحی منظره و مدل سازی پیشفرض بازی
انیمیشن
فیزیک
ارتباط با محیط
هوش مصنوعی
آزادی عمل هوشمند در انجام کارها البته اگر سبک بازی اینجور باشه
صدا گذاری و موزیک
گیم پلی روان و کنترول عالی و نوع دوربین
نور پردازی
تخریب
سیستم شبیه ساز وسایل
مابقی چیزارو یک مد ساز هم می تونه انجام بده
مثلا اضافه کردن یک اسلحه به بازی – خوب اینجوری مد ساز میاد یک اسلحه جدید طراحی می کنه و براساس سیستمی که خوده بازی داره تنظیمات رو روی اسلحه اعمال می کنه و به بازی اضافه می کنه
مثله گریز مد که بهتره بگم یک انجین یا سیستمی داره که براساسش می تونن مد سازی کنن مگر اینکه طرف خودش برنامه نویس و بازی ساز باشه که بیاد یه چیزی بسازه و کلا به موتور بازی اضافش کنه
مثلا جی تی ای 5 که یک مد ساز می تونه یک ماشین طراحی کنه و براساس خوده سیستم هندلینگ بازی تنظیماتُ روش اعمال کنه ، کیه فایلی هست که اگر بازش کنید می تونید تنظیمات تمام ماشین های توی بازیُ دستکاری کنید مثلا می تونید کاری کنید یک ماشین هندلینگش و سرعت تقریبا شبیه نسخه واقعیش بشه
جی تی ای رو زیاد مثال زدم بخاطر اینه که راکستار دستُ کاملا باز گذاشته برای مد سازان طوری که می تونن هرکاری توی بازی انجام بدن
بعید میدونم در مولتی بتونه به بتلفیلد برسه
نقطه قوت کالاف بخش داستانی بازی بود اگه بخاد اون بخش به کلی حذف کنه قطعا اشتباه بزرگی رو مرتکب شده
چون این هیجان در بخش مولتی خیلی وقته در بتلفیلد وجود داره، چیز تازه ای نیست برای گیمر ها