بازی Dishonored 2 به هنگام انتشار با برخی مشکلات فنی روی پلتفرم رایانه شخصی دست و پنجه نرم میکرد و همین موضوع باعث شد برخی نقدهای منفی حول این بازی صورت گیرد. حال به نظر میرسد که استودیو آرکین (Arkane) از این موضوع درس گرفته است و میخواهد با اقدامات مختلفی از بروز مشکلات فنی در ساخته جدیدش یعنی عنوان Prey جلوگیری نماید.
رافائل کولانتونیو، مدیر نوآوری و ریکاردو بیر، طراح ارشد استودیو آرکین، طی مصاحبهای با وبسایت گیم اینفورمر به بازیبازان اطمینان دادند که مشکلات بازی Dishonored 2 در عنوان Prey تکرار نخواهد شد. اظهارات این دو مقام مسئول در استودیو آرکین بدین شرح است:
«انتشار Dishonored 2 روی رایانههای شخصی، شروع چندان خوشایندی نداشت. به هنگام ساخت بازی، واقعا نمیدانید که پس از انتشار قرار است چه اتفاقاتی رخ دهد؛ بهویژه نسخه رایانه شخصی با آن همه تنظیمات فراوان. متاسفانه، Dishonored 2 با وجود چنین مشکلی عرضه شد؛ اما در حال حاضر با انتشار چندین پچ، بازی به خوبی روی این پلتفرم اجرا میشود. در حال حاضر ما توجه بیشتری روی این موضوع داریم تا اطمینان دهیم که بازی جدید استودیو روی پلتفرم رایانه شخصی، چنین مشکلاتی نخواهد داشت.
قرار است این بار زمان بیشتری را برای پرسش و پاسخها اختصاص دهیم. ضمن اینکه برای ساخت بازی Prey از موتور متفاوتی استفاده میشود که محدودیتهای خاص خود را دارد. در هنگام ساخت Dishonored 2 ما تقریبا یک موتور جدید ساختیم. اگرچه پایه و اساس کار به کمک موتور id Tech انجام شد؛ اما بسیاری از بخشهای آن را تصحیح کرده و از نو ساختیم. این بار ما از موتور کرای انجین استفاده خواهیم کرد و این موتوری است که قبلا نیز مورد استفاده کارکنان قرار گرفته است و البته که مشخصات آن همانند موتور id Tech نیست. به هر حال، ما اینبار نسبت به تمامی مشکلات آگاه هستیم و البته پیش از این نیز چنین بوده است؛ اما باور کنید یا نه، غافلگیر شدیم. این بار ما توجه بیشتری روی این موضوع خواهیم داشت.»
علاوه بر موارد بالا، این دو اطلاعاتی نیز در مورد گیمپلی بازی منتشر کردند. از جمله اینکه علاوه بر شما افراد دیگری نیز در Talos 1 (سیارهای که بازی در آن جریان دارد) برای زنده ماندن تلاش خواهند کرد. شما میتوانید این افراد را بکشید؛ اما روبرو شدن با آنها میتواند ماموریتهایی برای شما دربر داشته باشد که احتمالا در پسِ چنین ماموریتهایی مواردی مانند اچیومنتها یا چیزهای دیگر نیز نهفته خواهد بود. آقایان، کولانتونیو و بیر همچنین اشاره کردند که بازیکنان به کمک قدرت Mimic میتوانند به طور کلی به یک ربات تبدیل شوند. بازی حتی به شما اجازه میدهد که داستان و دنبالهای کاملا تاریک و بیرحمانه از خود برجای بگذارید. این کاملا به دید بازیباز نسبت به داستان بستگی دارد.
بازی Prey در سال 2017 برای پلتفرمهای پلیاستیشن 4، اکسباکس وان و رایانه شخصی منتشر خواهد شد.
منبع: Gaming bolt
جایزه یکی از بیخودترین پایانهای بازی رو باید بدن به prey 1 انقد که بیخود و سریع تموم شد
ولی بازی خوبی بود و گیم پلی خوبی داشت
به این بازی امید دارم مطمئنا موفق میشه:-bd