چطور می‌تونیم با پیکاپک رایگان تستر محصولات مورد علاقه خودمون باشیم؟

تماشا کنید: چطور می‌توانیم با پیکاپک تستر محصولات مورد علاقه‌مان باشیم؟

پیکاپک، استارتاپی نوظهوری در حوزه سمپلینگ است که برای اولین بار پلتفرم مدرن این حوزه را در ایران راه‌اندازی کرد. امروز قصد داریم به شما بگوییم که چطور می‌توانیم با پیکاپیک تستر محصولات مورد علاقه خودمان باشیم. پس با ما همراه باشید.

روش‌های سنتی بازاریابی که یکی از آن‌ها تسترهای خیابانی هستند این روزها دیگر جای خود را به روش‌های نوین داده‌اند. سمپلینگ یکی از این روش‌های جدید است که مشکلات و دغدغه‌های روش‌های سنتی را با خود به همراه ندارد. پیکاپک به عنوان یک اولین پلتفرم واسط در ایران به تولید‌کنندگان این امکان را می‌دهد که همزمان با رساندن نمونه محصول، به دست مخاطبان هدف خود، داده‌هایی تحلیلی و کمی از بازخورد این مشتریان در اختیار داشته باشند. از سوی دیگر پیکاپک برای مصرف‌کننده شرایطی فراهم می‌کند تا نمونه محصول را پیش از خرید در آرامش امتحان و استفاده کند.

اما اگر مشتاقید تا بدانید چگونه این اتفاق می‌افتد و چطور می‌توانید محصولات سمپل را از پیکاپک دریافت کنید، از شما دعوت می‌کنم ویدئوی زیر را تماشا کنید.

تماشای ویدئو از یوتیوب

تماشای ویدئو از آپارات

نظر شما در رابطه با استارتاپ پیکاپک چیست؟ به نظر شما این روش بازاریابی نسبت به روش سنتی چه مزایا و معایبی می‌تواند داشته باشد؟

بیشتر بخوانید: پیکاپک، اولین پلتفرم آنلاین سمپلینگ در ایران

امتیاز: 5.0 از 5 (7 رای)
کمی صبر کنید...

6 دیدگاه

  1. Avatar ستار گفت:

    سلام خسته نباشید ببخشید چرا دیروز سایتتون اصلا باز نمیشد؟

  2. Avatar مسعود گفت:

    اجراتون داره بهتر میشه، استارتاپ خوبیه ایده جالبی دادید. شاید خودم رقیبش شدم

  3. Avatar آرمین گفت:

    نایس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در صورتی که نظر شما حاوی ناسزا، عبارات توهین‌آمیز و تهدید بوده و در تضاد با قوانین فعلی کشور باشد از انتشار آن بدون حذف موارد ذکر شده، معذوریم.
شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.