چالش یک هفته‌ای باتری ساعت هواوی واچ GT 3

تماشا کنید: چالش یک هفته‌ای باتری ساعت هواوی واچ GT 3

چندی پیش بررسی ساعت هوشمند جدید هواوی، یعنی Watch GT 3 را با شما با اشتراک گذاشتیم، امروز تصمیم گرفتیم تا نگاه دقیق‌اری داشته باشیم به عملکرد باتری واچ GT 3 و میزان دوام آن.

اگر به خاطر داشته باشیم در بررسی GT 3 به شما گفتیم که باتری این ساعت یکی از اصلی‎ترین نقاط قوت آن به حساب می‌آید و عملکرد آن در این بخش با اختلاف چشمگیری بهتر از رقبا است. هواوی در صفحه مشخصات این ساعت گفته است که با یک مصرف متعادل که شامل موارد خاص در مدت مشخص می‌شود، باتری GT 3 تا یک هفته شارژدهی خواهد داشت و با استفاده بیشتر شارژدهی آن به 4 روز کاهش پیدا خواهد کرد. در ویدئوی امروز تصمیم گرفتیم تا این ادعای هواوی را به چالش بکشیم.

بررسی باتری هواوی واچ GT 3

در چالش 7 روزه کار با ساعت واچ جی‌تی 3 تلاش می‌کنم تا شارژ باتری این ساعت را تحت شرایط استفاده خودم تا یک هفته نگه دارم. در تمامی این روزها چندین قابلیت مهم و کاربردی مانند ردیاب خواب، ضربان قلب، اکسیژن خون، استرس، هواشناسی و … همیشه روشن بودند و برخی از روزها نیز چندین قابلیت کاربردی جای خود را به یکدیگر می‌دادند. از شما دعوت می‌کنیم برای اینکه در جریان بیشتر جزئیات این چالش قرار بگیرید، ویدئوی زیر را تماشا کرده و نظر خود در رابطه با آن را با ما به اشتراک بگذارید.

تماشای ویدئو از یوتیوب

امتیاز: 3.7 از 5 (6 رای)
کمی صبر کنید...

یک دیدگاه

  1. Avatar علیرضا گفت:

    قیمتش خیلی فضایی فعلا تو ایران که خب با این وضع اصلا ارزش خرید نداره به نظر من

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در صورتی که نظر شما حاوی ناسزا، عبارات توهین‌آمیز و تهدید بوده و در تضاد با قوانین فعلی کشور باشد از انتشار آن بدون حذف موارد ذکر شده، معذوریم.
شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.