بررسی تبلت میت پد T10 هواوی

بررسی تبلت MatePad T 10 هواوی

امروز در این مطلب با بررسی تبلت میت پد T10 هواوی در خدمت شما عزیزان خواهیم بود. همراه ما باشید.

بیش از یک سال است که ویروس کرونا در سراسر جهان شیوع پیدا کرده و به واسطه این ویروس مرگبار مدارس و دانشگاه‌ها در بسیاری از نقاط جهان از جمله ایران به صورت مجازی برگزار می‌شود و بسیاری از مشاغل روی به دورکاری آورده‌اند. به واسطه برگزاری آنلاین کلاس‌ها و جلسات، این روزها مردم بیشتر از گذشته به گجت‌های الکترونیکی مانند گوشی، تبلت، لپ‌تاپ و… وابسته شده‌اند.

آمارهای ارائه شده در سال 2020 نشان از افزایش میزان فروش این محصولات در بازار جهانی دارد. تبلت‌ها یکی از ایده‌آل‌ترین لوازم هوشمند برلی تحصیل آنلاین به حساب می‌آیند و در سال اخیر پدران و مادران ایرانی بیش از همیشه روی به خرید این دسته از محصولات آورده‌اند. در سال گذشته تلاش کردیم تا با بررسی تبلت‌های متنوع، در این زمینه کمک حال شما باشیم. در سال 1400 نیز تلاش می‌کنیم تا بررسی این دسته از محصولات، اطلاعات لازم در زمینه خرید آنها را با شما به اشتراک بگذاریم. بنابراین از شما دعوت می‌کنیم این بار با بررسی تبلت میت پد T10 هواوی همراه ما باشید.

بررسی تبلت میت پد T10 هواوی

Huawei MatePad T 10  از سمت نمایندگی رسمی هواوی در ایران و به مدت 2 هفته برای بررسی در اختیار وبسایت سخت‌افزارمگ قرار گرفته است. T10 در واقع نسخه اقتصادی‌تر T10s به حساب می‌آید که در آخرین ماه‌های سال 2020 معرفی و راهی بازار شده است. با ما باشید با بررسی این محصول اقتصادی.

محتویات جعبه

در جعبه تبلت MatePad T10 که سفید رنگ طراحی شده و نقش خود تبلت بر روی آن حک شده، به غیر از خود دستگاه، دفترچه راهنمای فارسی، کابل شارژر USB-C، شارژ 5 وات و پین جداکننده شیار سیم کارت جای گرفته است. با در نظر گرفتن اینکه در بسته‌بندی دیگر تبلت‌های بازار هم خبری از هدفون نیست و شارژر هم کم کم به بهانه حفظ محیط زیست از جعبه‌ها حذف می‌شود، محتویات جعبه T10 کامل به نظر می‌رسد.

طراحی

تبلت میت پد T10 هواوی | Huawei MatePad T 10

MatePad T10 هواوی یک محصول اقتصادی و ارزان قیمت به حساب می‌آید. جنس بدنه این تبلت در قاب پشت و فریم دور فلزی طراحی شده است. البته در حالت افقی، در سمت بالا یک لایه باریک از قاب پشت جدا شده که ساختار آن کمی متفاوت از نقاط دیگر بوده و رنگ مات‌تری نسبت به بدنه تبلت دارد. هواوی این تبلت را تنها در یک رنگ آبی تیره (Deep See Blue) راهی بازار کرده است و اگر بخواهیم منصفانه به آن نگاه کنیم رنگ قشنگی است. البته مشکل جذب لک و اثر انگشت حتی در این رنگ نیز کماکان به عنوان یک ایراد به چشم می‌خورد.

تبلت میت پد T10 هواوی | Huawei MatePad T 10

در قسمت وسط قاب پشتی لوگوی هواوی حک شده است. در قسمت سمت راست بالای دستگاه (در حالت افقی) دوربین اصلی جای گرفته است. این دوربین کمی برآمدگی دارد اما به دلیل سطح مقطع بزرگ تبلت، در زمان کار کردن بر روی سطوح صاف، به هیچ وجه شاهد لغزش و لق زدن در ناحیه دوربین نخواهید بود.

تبلت میت پد T10 هواوی | Huawei MatePad T 10

در لبه سمت راست کلیدهای تنظیم صدا، کلید پاور و دو میکروفون جای گرفته‌اند. لبه پایینی جایگاه بلندگوی اصلی، پورت شارژ و انتقال داده USB-C، جک 3.5 میلیمتری هدفون و شیار کارت حافظه و سیم‌کارت است. در لبه سمت چپ هیچ المانی قرار نگرفته و لبه بالایی هم تنها جایگاه بلندگوی دوم تبلت است. تقریباً همه آنچه که در لبه‌های دستگاه قرار گرفته‌اند، نکات مثبت برای این تبلت به حساب می‌آیند که این روزها پیدا کردن آنها در یک محصول شاید کار چندان آسانی نباشد. پورت شارژر جدید، جک هدفون، بلندگوهای استریو و پشتیبانی از سیم‌کارت و کارت حافظه، T10 را تبدیل به یک تبلت اقتصادی قابل احترام می‌کند.

 بخش نسبتاً بزرگی از قسمت جلوی تبلت توسط نمایشگر اشغال شده است. نسبتاً بزرگ از این جهت که حاشیه‌های اطراف نمایشگر چندان باریک نیستند. این میزان از حاشیه را این روزها دیگر تنها در تبلت‌های اقتصادی مشاهده می‌کنیم و T10 هم در همین دسته قرار می‌گیرد.

دوربین سلفی این تبلت در حاشیه سمت راست (عمودی) جای گرفته است و این یعنی برای استفاده از دوربین سلفی باید تبلت را به صورت افقی در دست بگیرید. جهت حک شدن لوگوی هواوی در پشت دستگاه هم تأیید می‌کند که حالت عمومی استفاده از تبلت در همین جهت است. در هر حال، یکی از نکات جالب و مفید این تبلت چراغ نوتفیکیشنی است که در کنار دوربین سلفی جای گرفته. با علم به اینکه این یکی دیگر از امکانات خوب گوشی/تبلت‌ها بود که در حال حذف شدن است، حضور آن در T10 جای خوشحالی دارد.

تبلت میت پد T10 هواوی | Huawei MatePad T 10

تبلت اقتصادی هواوی دارای ابعاد 240.2x159x7.85 میلیمتر است و تقریباً 450 گرم وزن دارد. این ابعاد و وزن برای یک تبلت تقریبا 10 اینچی کاملاً ایده‌آل به نظر می‌رسد. امکانات خوبی که در طراحی این تبلت هواوی به آنها توجه کرده مانند چراغ اعلانات، جک هدفون، بلندگوهای استریو و پشتیبانی از کارت حافظه از نکات مثبتی هستند که در این بخش می‌توان به آنها اشاره کرد.

نمایشگر

تبلت میت پد T10 هواوی | Huawei MatePad T 10

هواوی برای این تبلت یک نمایشگر 9.7 اینچی IPS LCD با رزولوشن 1280×800 پیکسل و تراکم پیکسلی 156 ppi در نظر گرفته است. این مشخصات به خوبی نشان می‌دهد که هواوی برای تبلت اقتصادی خود یک نمایشگر کاملاً اقتصادی در نظر گرفته است. صفحه نمایش T 10 از کیفیت مناسبی در اندازه خود برخوردار است و زاویه دید و روشنایی آن قابل قبول است. البته در شرایطی که بخواهید در زیر نور مستقیم آفتاب از این دستگاه استفاده کنید، زاویه دید شما محدودتر از وضعیت نرمال خواهد بود. از آنجاییکه این تبلت فاقد سنسور نور محیطی است، گزینه‌ای برای تنظیم خودکار میزان روشنایی در نظر گرفته نشده و باید به صورت دستی تنظیم شود.

دوربین تبلت میت پد T10 هواوی | Huawei MatePad T 10

در بخش تنظیمات این نمایشگر گزینه‌های کاربردی و بسیار مفیدی در نظر گرفته است. به غیر از تنظیم دستی روشنایی، امکان تغییر دمای رنگ (سردی و گرمی)، فعال کردن حالت Eye Comfort (حذف نورهای آبی نمایشگر) در سطوح مختلف، فعال کردن حالت مخصوص مطالعه (eBook mode)، تم تاریک (Dark Mode) و Smart Resolution نیز در نظر گرفته شده است. به غیر از این موارد گزینه‌های معمول تنظیمات نمایشگر برای نمایشگر این دستگاه نیز لحاظ شده است.

در مجموع اگر بخواهیم کیفیت نمایشگر این تبلت را در یک کلمه خلاصه کنیم شاید گزینه “قابل قبول” مناسب‌ترین توصیف باشد. امکانات و قابلیت‌های خوبی برای نمایشگر این تبلت اقتصادی در نظر گرفته شده است، با این حال، این پنل همچنان فاصله زیادی با بهترین بودن دارد.

سخت‌افزار

بازی پابجی لایت در تبلت میت پد T10 هواوی | Huawei MatePad T 10

قلب تپنده MatePad T 10، چیپست Kirin A710A هواوی است. این تراشه 14 نانومتری که بر پایه چیپست Kirin 710 بوده توسط کارخانه SMIC در چین تولید شده و محصول سال 2020 هواوی است. Kirin 710A هشت هسته پردازشی متشکل از 4 هسته Cortex-A73 با فرکانس 2.0 گیگاهرتز و 4 هسته Cortex-A53 با فرکانس 1.7 گیگاهرتز دارد. پردازنده گرافیکی آن نیز Mali G51 MP4 است.

تبلت میت پد T10 هواوی | Huawei MatePad T 10

 هواوی برای این تبلت 2 گیگابایت حافظه رم و 16/32 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی در نظر گرفته است. طبیعتاً در مقایسه با محصولات پرچمدار این اعداد و ارقام چندان چشمگیر به نظر نمی‌رسد، اما باید در نظر داشته باشید که T 10 یک تبلت تماماً اقتصادی است. نتایج کسب شده از بنچمارک‌ها هم این موضوع را به خوبی نشان می‌دهد. البته لازم به ذکر است که در نسخه‌ای که برای بررسی در اختیار ما بود تست‌های بنچمارک AnTuTu و Geekbench را اجرا نکرد.

میزان حافظه رم و داخلی این تبلت عملکرد سخت‌افزاری آن را تحت تأثیر مستقیم قرار می‌دهد. به عبارت دیگر یعنی امکان اجرای روان بازی‌های کمی سنگین در این تبلت وجود ندارد و در صورت نصب با لگ‌های پیاپی روبه‌رو خواهید شد. فضای داخلی دستگاه هم در زمان کم و با نصب چندین بازی و برنامه به راحتی پر خواهد شد. به عنوان مثال، در طول بررسی تبلت میت پد T10 هواوی ما برای نصب و اجرای بازی PUBG Lite مجبور به حذف یک سری از برنامه‌های بنچمارک شدیم.

اما خوشبختانه این تبلت از کارت حافظه microSD پشتیبانی می‌کند و امکان افزایش فضای داخلی تا سقف 512 گیگابایت برای آن در نظر گرفته شده است. این یعنی با مشکل کمبود حافظه داخلی می‌توان تا حد زیادی کنار آمد. T 10 هواوی برای انجام عملیات سبک و روزمره مانند گشت زدن در شبکه‌های اجتماعی، برقراری تماس، ارسال پیام و … عملکرد خوبی دارد. در مجموع اما سخت‌افزار میت‌پد تی 10 آن نقطه‌ای نیست که بتوان به آن افتخار کرد. با این حال، باید به خاطر داشته باشید که این محصول در بازه قیمتی محصولات اقتصادی راهی بازار شده است و با این شرایط همچنان می‌تواند برای استفاده دانش‌آموزان جهت تحصیل از راه دور و کار با برنامه‌هایی مانند شاد مناسب باشد.

تبلت میت پد T10 هواوی | Huawei MatePad T 10

برای این تبلت هیچ روش احراز هویت بایومتریکی مانند تشخیص چهره یا سنسور اثر انگشت در نظر گرفته نشده است و تنها راه تأمین امنیت دستگاه استفاده از رمز عبور 6 رقمی بوده که روش نسبتاً امنی به حساب می‌آید. علاوه‌براین امکان فعال کردن رمز برای هر برنامه به صورت جداگانه نیز در نظر گرفته شده است که این رمز می‌تواند رمز اصلی تبلت و یا چیزی متفاوت از آن باشد.

همانطور که در بخش طراحی اشاره شد، دو بلندگو در لبه بالا و پایین این تبلت قرار گرفته‌اند که صدا را به صورت استریو به کاربر ارائه می‌کنند. این بلندگوها تجربه تماشای ویدئو و بازی را در این تبلت اقتصادی بسیار ایده‌ال می‌کند. میکروفون و بلندگوها از بلندی کافی و کیفیت قابل قبولی برخوردارند. البته اگر این کیفیت مورد قبول شما نباشد می‌توانید با وجود جک 3.5 میلیمتری از هدفون مورد قبول خودتان استفاده کنید.

تبلت میت پد T10 هواوی | Huawei MatePad T 10

نرم‌افزار

این تبلت با رابط کاربری EMUI 10.1 بر پایه اندروید 10 راهی بازار شده است. مانند دیگر گوشی و تبلت‌های جدید هواوی، میت پد تی 10 هم در حالت پیش‌فرق فاقد سرویس‌های موبایلی گوگل یا همان GMS است.  البته همانطور که می‌دانید هواوی در طول این مدت دست روی دست نگذاشته و برای گوشی و تبلت‌های اندرویدی خود، سرویس‌های موبایلی اختصاصی، یعنی HMS را عرضه کرده است.

تبلت میت پد T10 هواوی | Huawei MatePad T 10

با جایگزینی HMS به جای GMS دیگر برنامه‌های پیش‌فرض گوگل بر روی محصولات جدید هواوی نخواهند بود. البته تعدادی از این برنامه‌ها را شما همچنان می‌توانید از طریق مارکت‌های مختلف دریافت کنید. امکان استفاده از دیگر سرویس‌های گوگل هم از طریق نسخه وب کماکان در دسترس است. به غیر از این، هواوی جانشین‌هایی را برای برنامه‌های پیش فرض گوگل نیز در محصولاتش ارائه کرده است که از جمله آنها می‌توان به مرورگر، تقویم، ایمیل و … اشاره کرد.

فروشگاه اصلی میت پد تی 10، App Gallery است که از طریق آن می‌توانید برنامه‌های مورد نظر خود را نصب کنید. به غیر از این برنامه، مارکت‌های جانبی دیگری مانند کافه بازار و APKPure هم برای نصب برنامه در دسترس هستند. در کنار تمام این موارد موتور جستجوی اختصاصی هواوی، یعنی Petal Search نیز می‌تواند به کاربران در یافتن برنامه‌های مورد نیاز خود کمک کند و برنامه‌های مورد نیاز آنها را از فروشگاه‌های مختلف در اختیارشان قرار دهد.

تبلت میت پد T10 هواوی | Huawei MatePad T 10

باوجود مارکت‌های متنوعی که برای نصب برنامه پیش روی کاربران است، بعید به نظر می‌رسد که در این زمینه مشکلی وجود داشته باشد. با این حال، کماکان اجرای یک سری از برنامه‌ها نیازمند وجود گوگل پلی سرویس است و این کار را کمی پیچیده می‌کند. به عنوان مثال دو برنامه اسنپ و تپسی بدلیل عدم وجود این سرویس در تبلت هواوی اجرا نمی‌شوند و اگر قصد استفاده از آنها را داشته باشید، باید از نسخه وب استفاده کنید. با در نظر گرفتن اینکه ایراد مذکور پیش‌تر در گوشی‌های هواوی رفع شده، می‌توان امیدوار بود که در MatePad T10 نیز بزودی برطرف شود.

به غیر از این موارد، محیط کاربری EMUI تفاوت چندانی با آنچه که پیش‌تر در گوشی‌های هواوی دیده بودیم، ندارد. وجود تم تاریک یا همان Dark Mode به صورت یکپارچه در محیط تبلت از نکات مثبت این نرم‌افزار است. از دیگر امکانات کاربردی نرم‌افزاری این تبلت می‌توان به منوی کشویی، ژست‌های حرکتی، ثبت اسکرین شات با کشیدن سه انگشت بر روی نمایشگر، روشن شدن نمایشگر با بلندکردن تبلت و … اشاره کرد.

Digital Balance؛ جهت کنترل زمان استفاده از تبلت توسط شخص بزرگسال یا کودکان، App Assistant؛ برای بالابردن عملکرد بازی، مسدود کردن اعلانات و Game Space برای ایجاد محیطی جداگانه برای بازی‌ها از امکانات در کنار قابلیت مالتی تسکینگ (دو برنامه در کنار یکدیگر) کاربردی دیگر در محیط نرم‌افزار این تبلت هستند. به‌طورکلی باوجود ایراداتی که همچنان در اجرای برخی از برنامه و بازی‌های نیازمند به سرویس‌های گوگل وجود دارد، محیط نرم‌افزاری هواوی در مقایسه با قبل بسیار بهتر شده است و می‌توان امیدوار بود که با بروزرسانی‌های آینده، این مشکلات نیز برطرف شود.

دوربین

تبلت میت پد T10 هواوی | Huawei MatePad T 10

معمولاً شرکت‌های سازنده تبلت هزینه چندان صرف بخش دوربین برای محصولات خود نمی‌کنند. زمانی هم که یک محصول اقتصادی باشد، شرایط بدتر هم می‌شود. البته به این سیاست آنها ایراد چندانی وارد نیست و کمتر کسی پیدا می‌شود که تبلتی را با هدف دوربین بهتر خریداری کند. هواوی برای تبلت T 10 نیز همین استراتژی را در پیش گرفته است.

تبلت میت پد T10 هواوی | Huawei MatePad T 10

دوربین اصلی این دستگاه که در قاب پشتی آن قرار گرفته، 5 مگاپیکسلی با گشادگی دیافراگم f/2.2 است که از فوکوس خودکار بهره می‌برد. این دوربین امکان فیلمبرداری با رزولوشن 1920×1080 پیکسل را داشته و دقت تصویر تصاویر آن نیز در بالاترین سطح 2560×1920 است. دوربین سلفی این تبلت 2 مگاپیکسلی با f/2.4 و فوکوس ثابت است. رزولوشن فیلمبرداری با این دوربین 1280×720 پیکسل و تصاویری آن 1600×1200 است.

تبلت میت پد T10 هواوی | Huawei MatePad T 10

دوربین اصلی این تبلت در شرایطی که نور محیط به اندازه کافی باشد تصاویر مناسبی ثبت می‌کند. اما با تغییر شرایط نوری و تاریک شدن محیط جزئیات در تصاویر حذف و نویز جایگزین آن می‌شود. در شرایط کم‌نور تصاویر شکل آبرنگی به خود می‌گیرند. این موردی است که تقریبا در تمامی تصاویر ثبت شده با دوربین سلفی تبلت نیز به آن برخوردیم. دوربین سلفی این تبلت برای انجام ویدئو کال و برگزاری جلسات آنلاین که شاید تنها کاربرد این دوربین در میت پد T 10 باشد، مناسب است.

تبلت میت پد T10 هواوی | Huawei MatePad T 10

نرم‌افزار دوربین این تبلت در ساده‌ترین حالت ممکن طراحی شده است. به غیر از حالت معمول عکاسی و فیلمبرداری، یک حالت beauty برای تصاویر پرتره، Pro برای تنظیم دستی تنظیمات، پانوراما و HDR در نظر گرفته شده است. در بخش تنظیمات نیز امکان تغییر ابعاد عکس، فرمان صوتی، تغییر رزولوشن ویدئو، فریم ریت و … لحاظ شده است.

نمونه تصاویر ثبت شده در بررسی تبلت میت پد T10 هواوی

نمونه غکس تبلت میت پد T10 هواوی | Huawei MatePad T 10
نمونه غکس تبلت میت پد T10 هواوی | Huawei MatePad T 10
نمونه غکس تبلت میت پد T10 هواوی | Huawei MatePad T 10
نمونه غکس تبلت میت پد T10 هواوی | Huawei MatePad T 10
نمونه غکس تبلت میت پد T10 هواوی | Huawei MatePad T 10
نمونه غکس تبلت میت پد T10 هواوی | Huawei MatePad T 10
نمونه غکس تبلت میت پد T10 هواوی | Huawei MatePad T 10

باتری

تبلت اقتصادی هواوی از یک باتری 5100 میلی آمپرساعتی بهره می‌برد که با وجود نمایشگر و تراشه نه چندان پرمصرف، عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش می‌گذارد. در یک استفاده سبک، یعنی روزانه چند ساعتی را در شبکه‌های اجتماعی گذراندن و استفاده کم از دوربین و … این باتری حتی می‌تواند تا 2 روز هم برای شما شارژدهی داشته باشد. در استفاده معمول و متعادل حداقل تا یک روز نیم این تبلت شارژ نگه خواهد داشت. اما در روزهای بررسی، زمانیکه چند ساعت مداوم از دوربین استفاده شد و یا بازی‌های سنگین بر روی آن اجرا کردیم، می تپد تی 10 تا یک روز شارژدهی دوام آورد که این به خودی خود عملکردی عالی است.

تبلت میت پد T10 هواوی | Huawei MatePad T 10

در تست باتری بنچمارک PCMark در بررسی تبلت میت پد T10 هواوی عملکرد باتری بسیار عالی بود و این تبلت توانست امتیاز 13 ساعت و 4 دقیقه را ثبت کند که در میان تبلت‌های بررسی شده در سخت‌افزارمگ یکی از بالاترین امتیازها بود. عملکرد خوب تبلت هواوی در تست بنچمارک تأیید کننده شارژدهی خوب این دستگاه در استفاده واقعی از آن بود.

هواوی یک شارژ 5 وات درون جعبه این تبلت برای شارژ قرار داده که شارژ کامل باتری توسط آن به چیزی در حدود 4 ساعت زمان نیاز خواهد داشت. در بخش تنظیمات باتری گزینه Performance Mode در نظر گرفته شده که بهترین سطح از عملکرد دستگاه را ارائه خواهد کرد، با فعال کردن این حالت میزان مصرف باتری کمی بالاتر خواهد رفت. گزینه Power Saving Mode نیز با محدود کردن اپ‌های پس‌زمینه و سینک خودکار میزان مصرف باتری را کمتر از حالت استاندارد خواهد کرد. امکان مدیریت لانچ برنامه‌ها، مشاهده میزان مصرف هر برنامه و جزئیات مصرف باتری نیز در این قسمت در نظر گرفته شده است.

جمع‌بندی

تبلت میت پد T10 هواوی | Huawei MatePad T 10

با بررسی تبلت میت پد T10 هواوی آن را یکی از اقتصادی‌ترین محصولات موجود در بازار یافتیم که برای نیازهای روزمره مانند وبگردی، جستجو در شبکه‌های اجتماعی، تماشا فیلم و اجرای بازی‌های سبک گزینه مناسبی است. این تبلت با قیمتی در حدود 3 میلیون و 800 هزار تومان راهی بازار ایران شده است. نمایشگر 10 اینچی، بلندگوهای استریو، جک هدفون و باتری بزرگ این تبلت را گزینه ایده‌ال برای کسانی خواهد کرد به دنبال خرید یک محصول تماماً اقتصادی جهت انجام تکالیف درسی سبک و تماشای فیلم و ویدئو هستند.

مزایا:
  • چراغ نوتفیکشن و شارژ
  • پشتیبانی از کارت حافظه
  • پشتیبانی از سیم‌کارت
  • بلندگوهای استریو
  • عملکرد خوب باتری
معایب:
  • روشنایی کم نمایشگر در بیرون و عدم تنظیم خودکار روشنایی
  • میزان کم حافظه‌ و رم
  • عدم اجرای بازی و برنامه‌های وابسته به سرویس گوگل
پیشنهاد سخت‌افزارمگ:

MatePad T 10 هواوی گزینه یک گزینه مناسب برای افرادی است که به دنبال خرید یک تبلت اقتصادی برای انجام عملیات سبک مانند تماشای فیلم و اجرای برنامه‌های تحصیلی مانند شاد هستند.

8.5امتیاز8.1سخت‌افزار8نرم‌افزار8.4صفحه نمایش7.5دوربین8.8صدا9طراحی9.5باتری8.7ارزش خرید
امتیاز: 5.0 از 5 (3 رای)
کمی صبر کنید...

4 دیدگاه

  1. Avatar آرمین ابیشی گفت:

    تشکر از بررسی خوب شما خانم نوربخش عزیز،
    واقعا قیمتش برای اغلب خانواده ها مناسبه و میشه تا جای ممکن کلاس های آنلاین رو پاسخ بده. برند هواوی برند قابل اتکایی است.

    • Avatar سیمین نوربخش گفت:

      مرسی از شما مهندس ابیشی عزیز
      بله. دقیقا قیمتش واقعا برای خانواده‌هایی که نمی‌خوان هزینه بالایی بکنن واقعا ایده‌آله

  2. Avatar امید گفت:

    مرسی بابت بررسی خانم نوربخش
    تبلت جدیدیه ولی ظاهرش خیلی قدیمیه انگار . واسه بچه های کم سن و سال ولی خوبه با این قیمت

    • Avatar سیمین نوربخش گفت:

      ممنونم از شما دوست عزیز
      بله حق با شماست. تبلت‌های اقتصادی عموماً برای پایین نگه داشتن قیمت سبک طراحی خیلی جدیدی ندارن و نمیشه ایرادی هم به این موضوع وارد دونست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در صورتی که نظر شما حاوی ناسزا، عبارات توهین‌آمیز و تهدید بوده و در تضاد با قوانین فعلی کشور باشد از انتشار آن بدون حذف موارد ذکر شده، معذوریم.
شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.