بررسی گلکسی اس 24 اولترا سامسونگ | Samsung Galaxy S24 Ultra Review

تماشا کنید: بررسی گلکسی S24 اولترا سامسونگ – لوکس، جذاب و گران

کمتر از یک ماه پیش سامسونگ از نسل جدید گوشی‌های هوشمند پرچمدار خود رونمایی کرد. گلکسی S24 اولترا (Samsung Galaxy S24 Ultra) گل سرسبد این خانواده است که امروز قصد داریم بررسی آن را با شما به اشتراک بگذاریم. با ما همراه باشید.

سامسونگ 27 دی‌ماه در اولین رویداد آنپکد سال 2024 خود از گوشی‌های سری گلکسی اس 24 رونمایی کرد. گلکسی S24 اولترا با قلم S Penای که آن را به یادگار از گوشی‌های سری نوت به ارث برده، در این مراسم در مرکز توجه قرار داشت. به لطف پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 3 که برای گوشی‌های گلکسی سامسونگ اورکلاک شده، S24 Ultra توانسته عملکرد خیره‌کننده‌ای داشته باشد. نمایشگر 2600 نیتی و دوربین 200 مگاپیکسلی نیز در این مسیر، کمک حال تراشه کوالکام بوده‌اند. البته آنچه امسال این گوشی را از نسل قبلی و حتی همتایان آن متمایز می‌کند، Galaxy AI یا همان قابلیت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی این گوشی است.

چندی پیش این گوشی جذاب سامسونگ برای بررسی در اختیار مجله سخت افزار قرار گرفت و تصمیم گرفتیم با بررسی این گوشی نگاهی به قابلیت‌های جدید هوش مصنوعی S24 اولترا در کنار دیگر مشخصه‌های آن داشته باشیم. ویدئویی که در ادامه این مطلب مشاهده خواهید کرد حاصل تجربه پنج روزه ما از این گوشی است. امیدواریم که از دیدن آن لذت ببرید.

بررسی گوشی گلکسی S24 اولترا سامسونگ

تماشای ویدئو از یوتیوب

تماشای ویدئو از آپارات

9.4امتیاز9.6سخت‌افزار10نرم‌افزار9.4صفحه نمایش9.1دوربین9.2صدا9.3طراحی9.5باتری8.8ارزش خرید

گلکسی S24 اولترا سامسونگ از طرف تیم سخت‌افزارمگ نشان‌های عملکرد برتر و منتخب سردبیر را دریافت کرد.

امتیاز: 4.4 از 5 (7 رای)
کمی صبر کنید...

یک دیدگاه

  1. Avatar ARIA گفت:

    درود و تشکر بابت ویدیوهای خوبتون
    صدای گوینده کیفیت خوبی نداره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در صورتی که نظر شما حاوی ناسزا، عبارات توهین‌آمیز و تهدید بوده و در تضاد با قوانین فعلی کشور باشد از انتشار آن بدون حذف موارد ذکر شده، معذوریم.
شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.