بررسی گوشی ریلمی ۱۱ پرو پلاس | Realme 11 Pro+ Review

بررسی گوشی ریلمی 11 Pro+: زیبا، شیک و دوست‌داشتنی

امروز و در این مطلب با بررسی یکی از زیباترین گوشی‌های بازار، یعنی گوشی ریلمی 11 Pro+ در خدمت شما هستیم. با ما همراه باشید.

برند چینی ریلمی (Realme) در ابتدا، یعنی سال 2018 فعالیت خود را به عنوان برند زیرمجموعه اوپو (OPPO) آغاز کرد، اما در نهایت به یک برند مستقل تبدیل شد. این شرکت جوان در طول پنج سال فعالیت خود، توانسته حضور موفقی در بازار داشته باشد و بالغ بر 200 میلیون گوشی در سراسر جهان به فروش برساند.

ریلمی ۱۱ پرو پلاس (Realme 11 Pro+) یکی از جدیدترین محصولات این شرکت به حساب می‌آید که ظاهر بسیار متفاوت و زیبایی دارد. این گوشی در سه رنگ بژ، سبز و مشکی راهی بازار می‌شود که جالب است بدانید که پوشش قاب پشتی دو نسخه رنگی آن از چرم گیاهی است و نسخه مشکلی از جنس پلاستیک. به واسطه این تفاوت ریلمی 11 پرو پلاس وزن و ضخامت متفاوتی در این رنگ‌ها دارد.

ویدئویی که در ادامه مطلب مشاهده خواهید کرد، حاصل تجربه 10 روزه کار با گوشی Realme 11 Pro+ است. امیدواریم که از دیدین آن لذت ببرید.

بررسی گوشی ریلمی 11 Pro+ 5G

تماشای ویدئو از یوتیوب

تماشای ویدئو از آپارات

9.1امتیاز8.9سخت‌افزار9نرم‌افزار9.1صفحه نمایش8.9دوربین9.1صدا9.5طراحی9.5باتری9.1ارزش خرید
امتیاز: 5.0 از 5 (5 رای)
کمی صبر کنید...

4 دیدگاه

  1. Avatar آرمین گفت:

    ممنون خانم نوربخش عزیز، تنها گوشیی که اندرویدی بود و دلم خواستش همین بود. اما واقعا 17 میلیون زیاده، این باید باشه تهش 10 تومن 😀

    • Avatar سیمین نوربخش گفت:

      مرسی جناب ابیشی عزیز. قبول دارم خرید گوشی 17 میلیونی از ریلمی می‌تونه یکم ریسکی باشه، اما با توجه به مشخصاتش، ارزش قیمت خوبی داره.

  2. Avatar حمید گفت:

    مثل همیشه عالی بود خانم نوربخش
    خسته نباشید. گوشیشم واقعا قشنگه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در صورتی که نظر شما حاوی ناسزا، عبارات توهین‌آمیز و تهدید بوده و در تضاد با قوانین فعلی کشور باشد از انتشار آن بدون حذف موارد ذکر شده، معذوریم.
شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.