بررسی گوشی گلکسی A33 5G سامسونگ

تماشا کنید: بررسی گوشی گلکسی A33 5G سامسونگ – میان‌رده با ارزش خرید بالا

گلکسی A33 5G یکی از جدیدترین گوشی‌های میان‌رده اقتصادی سامسونگ به حساب می‌آید که امروز قصد بررسی آن را داریم. پس با ما همراه باشید.

سامسونگ درست یک ماه پیش از گوشی Galaxy A33 5G در کنار دو عضو دیگر این خانواده یعنی A53 و A73 رونمایی کرد. این گوشی را می‌توان نسخه برورزسانی شده گلکسی A32 و A32 5G نامید. نکته مثبت ماجرا اما در رابطه با A33 اینست که امسال این گوشی شباهت‌های بسیار زیادی به عضو بزرگتر خانواده یعنی A53 دارد و از آنجاییکه قیمت آن ارزان‌‎تر از این گوشی است، گزینه جذاب‌تری برای بررسی به حساب می‌آید.

از آنجاییکه به نظر می‌رسد گوشی گلکسی آ 33 می‌تواند عملکرد موفق‌تری نسبت به 2 عضو دیگر خانواده خود در بازار داشته باشد، تصمیم گرفتیم ابتدا به سراغ این گوشی رفته و آن را بررسی کنیم. ویدئویی که در ادامه مطلب مشاهده خواهید کرد حاصل تجربه 5 روزه من از گوشی Samsung Galaxy A33 5G است. امیدوارم که از دیدن آن لذت ببرید.

بررسی گوشی گلکسی A33 5G سامسونگ

تماشای ویدئو از یوتیوب

8.9امتیاز9.1سخت‌افزار9.1صفحه نمایش8.8دوربین8.5صدا9.1طراحی9باتری9ارزش خرید
امتیاز: 4.3 از 5 (13 رای)
کمی صبر کنید...

19 دیدگاه

  1. Avatar S گفت:

    سلام خانم نوربخش خسته نباشید،
    از ویدیو بررسی شما ممنونم و اطلاعات خوبی راجع به این گوشی دادید ،
    فقط این نکته را بگم که بلندگوی این گوشی استریو هست و مونو نیست

  2. Avatar مهشید گفت:

    من سه روز پیش خریدمش ، خیلی راضیم ، مشکیش رو گرفتم ، دوربین خوب ، صفحه نمایش خوب ، سبک و خوش دست

  3. Avatar امیر گفت:

    سلام من هم اویل خرید خیلی وسواس داشتم

  4. Avatar امیر گفت:

    سلام

    گوشی خوبیه میدونید یه گوشی ساده به بالاس دوربینش عالی پردازنده عالی صفحه نمایش عالیرمن الان یکسال میشه استفاده می کنم هیچ مشکلی ندیدم واسهدمن رم هشت هستش من هیچ لگ رو باش ندیدم برای گیم خوبع ولی روزی ۲ ساعت و ۳ ساعت لی گیری چیزی هستید به نظر من گوشی گیمینگ بخرید کالاف رو عالی. میاره ولی برای کم بازی کردن خوبع مثلا روزی ۲ ساعت

  5. Avatar رضا یگانه گفت:

    ممنون از بررسی کامل و مفیدی که ارائه کردید

  6. Avatar دیاکو گفت:

    بدون تعصب عرض میکنم و آدمی هم نیستم که اگر از چیزی مطلع نباشم الکی ژست بگیرم و نظر بدم. 6 ماهه من این مدل را خریدم. خیال میکردم 128 گیگ کمه و چون سیمکارت دو یا رم باید یکیشو انتخاب میکردم یکم مردد بودم.اما هنوز بعد از 6 ماه 90 گیگ فضای آزاد دارم.(البته بنده اهل پرکردن گوشی با آت آشغال نیستم و عکس و فیلم را با وسواس و کم میگیرم) پردازندش عالیه…..فقط تابحال یک بار فلان برنامه متوقف شد دیدم که اونم اشکال از اجرای خودم بود. باتریش عالیه…ماشالله آندروید 13 هم براش فوری اومد و گویا قراره تا آندروید 15 یا 16 را هم بگیره.برای جک صداش یک تبدیل لازمه. چون زیاد موسیقی نیستم برام مهم نیست. ضد آب هست ولی من شیر آب روش نگرفتم.5G هم هست.من بشخصه تاحالا ایرادچشم گیری ازش ندیدم. دوربینشم بسیارخوبه. ولی میتونست بهتر باشه.اینم گوشیهای کهنه قدیمی مثل A52 یا A32 با آندرویدهای پایین را فراموش کنید

  7. Avatar سید علی گفت:

    ممنون
    فقط باتریش خیلی بده پشیمون شدم خریدمش

    • Avatar محسن گفت:

      برای من باطری اش نسبت به گوشی ای قبلی خیلی خوبه .
      اگر گوشی ات ایراد داره ببر نمایندگی گارانتی داره

  8. Avatar aria گفت:

    با تشکر از شما
    باز هم یکی از مهمترین قسمتهای گوشیهای موبایل، به صورت جالبی بررسی نشده. باتری و شارژدهی گوشیها باید خیلی بهتر مورد بررسی قرار بگیره. مثلا یه بازی خاص رو با سطح روشنایی خاصی در همه بررسیها تست کنید تا ببینیم هر گوشی موبایل چقد دووم میاره.
    این فقط یک مثاله

  9. Avatar رضا عقلمند گفت:

    بررسی عالی و کاملی بود ممنون

  10. Avatar علی گفت:

    بررسی A53 5G هم میزاشتین خوب بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در صورتی که نظر شما حاوی ناسزا، عبارات توهین‌آمیز و تهدید بوده و در تضاد با قوانین فعلی کشور باشد از انتشار آن بدون حذف موارد ذکر شده، معذوریم.
شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.