چیترها از منفورترین افراد دنیای گیم های آنلاین هستند که هیچ گیمر واقعی دل خوشی از آنها ندارد و مجازات این افراد آرزوی هر گیمری است. بازیهای کمی هستند که افراد متقلب در آنها به صورت دائمی بن شوند که در این موارد هم فرد صرفا از همان عنوان بن خواهد شد. اما چه میشود اگر یک چیتر از تمامی عناوین یک فرنچایز، چه قسمتهای بعدی و چه نسخههای آینده بن شود؟ اتفاق جذابی که ممکن است دامن چیترهای Call of Duty را به زودی بگیرد و خبری بسیار خوب برای طرفداران پرشمار این بازیها محسوب میشود.
در وب سایت Call of Duty، مطلبی تحت عنوان Ricochet Anti-Cheat Progress Report توسط واحد ضد چیت کال آو دیوتی، Team Ricochet منتشر کرده که به برخی از بروزرسانیها در سیاست های آنتی چیت در عنوان تازه عرضه شده CoD: Vanguard، از جمله تصمیمات مهم و بحث برانگیز اشاره دارد.
بن دائمی چیترهای Call of Duty از کل فرنچایز
یکی از بزرگترین سوپرایزهای این گزارش، مربوط به چیترهایی است که در عنوان CoD: Vanguard اقدام به تقلب کردهاند و از این بازی بن شده اند. طبق این گزارش، این افراد به طور دائمی از کل سری بازیهای کال آو دیوتی بن میشوند و این فقط به بیش از 20 بازی عرضه شده از فرنچایز پرطرفدار CoD نیست بلکه شامل عناوین بعدی این فرنچایز نیز میشود. به طور دقیقتر، در گزارش این وب سایت آمده است که از تعلیق دائمی برای نقض قوانین بازی به طور گسترده برای کل فرنچایز، از جمله CoD: Vanguard و تمامی عناوین گذشته و آینده فرنچایز کال آو دیوتی میتواند علیه متقلبین اعمال شود.
اگر چه روشهایی برای دور زدن چنین محدودیتهایی وجود دارد، اما در این گزارش آمده است که هر گونه تلاش برای پنهان شدن، ورود به بازی با هویت جعلی و پنهان کردن اطلاعات سخت افزاری منجر به بن شدن دائمی کاربر خواهد شد. به طور مشخصی اکتیویژن قصد دارد با چیترهای Call of Duty مقابله کند که چنین قوانین سختگیرانهای را در نظر گرفته است. همچنین لایه امنیتی سطح کرنل که ماه دسامبر، همراه با آپدیت Pacific برای Call of Duty: Warzone منتشر کرد را در آینده برای Vanguard نیز عرضه خواهد کرد.
سیستمهای آنتی چیت که در سطح کرنل پیاده سازی می شوند در حال محبوب شدن در بین بازیها هستند و تاکنون در عناوینی مانند Valorant، Watch Dogs: Legion، Apex Legends و موارد دیگر استفاده شدهاند اما موضوعی که وجود دارد، ریسکهای امنیتی احتمالی و همچنین امکان تاثیرگذاری منفی بر روی عملکرد سیستمها است که کاربران را از این بابت نگران میکند.
این چیزا کافی نیست باید چیترا رو بگیرن آویزونشون کنن!!!
اگه تو چیت نزنی بقیه چیت میزنن پس بیاییم همه باهم چیت بزنیم 🙂
الان دیگه چیترها فیزیکی شده قابلیت موس های جدید یا دسته های جدید خودش چیت به حساب میاد که با خرید اسکریپت تنظیمات واسه هر بازی راحت میشه چیت قانونی استفاده کرد
من که آنلاین بازی نمی کنم ولی زیاد چیت استفاده می کنم تو بازی های آفلاین داستان محور چون حوصله صرف وقت برای کارهای کسل کننده بازی که صرفا برای بالا بردن تایم پلی بازی میسازن ندارم بخصوص اگر rpg یا adventure باشه مثله انرژی بینهایت یا پول بی نهایت یا مثله خشاب بینهایت توی بازی هایی مثله کالاف فقط در مراحل چالشی یا باس فایت ها چیت نمیزنم اونم فقط برای بار اول اینجوری زمان گیم پلی بازی نصف میشه و تجربه بازی هم لذت بخش تر میشه چون قسمت های اعصاب خورد کنش حذف میشه
چیت می تونه خیلی مفید باشه مثلا بنظرم جی تی ای آنلاین بدون چیت اصلا حال نمیده چیه باید دها ساعت یک شخص بازی کنه تا بتونه همه ی امکانات بازیُ باز کنه بجاش یه چیت میزنه تو چند ثانیه همه اماکنات بازی در اختیارشه
من به شخصه بازی میکنم که لذت ببرم
بعضی لذت ها یعنی چندین ساعت کار سختی رو انجام بدی تا تهش یه آفرین بگه بهت حتی یا یه اسلحه یا ابیلیتی بهم بده
اگه انقدر پول داشته باشم که هرلحظه هرچیزی رو بخوام بخرم برای من زیاد خوشایند نیست ( نه تو دنیای واقعی، تو دنیای واقعی خیلی هم خوبه….)
بازی برای من باید «پس از هر سختی آسانی هست» باید باشه
اون قسمتی که گفتی اگه من چیت نکنم بقیه چیت میکنن میشه مثال کاملی از وضعیت مملکت و جامعه ی ما. اگه من دزدی نکنم بقیه میکنن خب چرا من نکنم
این طرز تفکر رو اکثرا دارن از راننده تاکسی و سوپر مارکتی تا وزیر و داروغه
اولین کسی که از چیتر ها ضربه میخوره خودشونن… میشن لجند یه بازی بدون اینکه لذت واقعی رو برده باشن… یا همیشه به خودشون میگن من چیت کردم که انقدر خفن شدم و احساس بی اعتماد به نفسی از درون میگیرتشون