در جریان یک مصاحبهی ویدیویی، از Josh Bridge معاون بخش طراحی اکتیویژن در مورد امکان ارائه قابلیت Map Rotation بازی سوال شد و او حجم زیاد مپ چرخشی وارزون را دلیل عمده برای عدم ارائه عنوان کرد. جاش در ادامه افزود که همهی ما علاقهمند به ایجاد این ویژگی هستیم! جاش بریج که به عنوان یک پل ارتباطی میان استودیوهای توسعه دهنده عناوین مختلف کال اف دیوتی فعالیت دارد در ادامه بیان کرد که مشکلات فنی و حجم نصب بالای بازی جلوی ارائهی مپهای مختلف و فصلی را گرفته است.
مپ چرخشی همانطور که از ناماش پیداست به امکان استفاده از چندین مپ در بازی اشاره دارد و Bridge در ادامه بیان کرد که اگر بخواهیم نقشه Caldera را موقتا برداریم و به جای آن مپ اصلی Verdansk را جایگزین کنیم این تقریبا مانند دانلود کردن دوبارهی بازی است! ظاهرا گیمرها از دانلود کردنهای مکرر خسته شدهاند و این مسئول اکتیویژن نیز اذعان کرد که با هر بار تغییر سایز بالای بازی و دانلودهای حجیم، ما گیمرها را از دست میدهیم.
توسعه دهندگان علاقه به ایجاد تنوع بیشتر و عرضه مپ چرخشی دارند اما حجم زیاد بازی مانع آن شده
بریج از علاقهی سازندگان وارزون و همکارانش برای رفع مشکلات مربوط به مپ چرخشی در آینده خبر داد و ذکر کرد که آنها امیدوارند بتوانند این ویژگی را در آینده عرضه کنند. معاون بخش طراحی اکتیویژن تایید کرد و گفت آنها نقشهی چرخشی را به عنوان یک هدف دنبال میکنند و در نظر دارند تا اطمینان حاصل کنند که وارزون با تازگی و تجربیات متنوع روبرو شود. در آینده میتوان فهمید که اکتیویژن چهمقدار در مورد بهبود حجم مپ های بازی و عرضهی Map چرخشی وارزون جدی است!
وارزون مشکلات فراوانی در زمینه آپدیترسانی و ایجاد تنوع دارد، همچنین حجم بازی نیز بالا است و در زمینه فضای ذخیرهساز گیمرها را با مشکل روبرو میکند. برخی اوقات نیز آپدیتهای جدید بازی با سایز بالا باعث ایجاد مشکل کلی و عدم اجرای بازی میشود و حتی اپ خود BATTLE.NET نیز در زمینهی اسکن و رفع مشکل ناتوان است.
اکتیویژن اخیرا تایید کرد که بازی جدید Call of Duty در سال جاری دنبالهی Modern Warfare است و توسط استودیوی Infinity Ward تولید میشود. این استودیو در حال توسعه نسخه جدید وارزون 2 نیز است و هر دو گیم با یک موتور بازیسازی جدید ساخته میشوند.
دیدگاهتان را بنویسید