بازی Rise of the Tomb Raider به زودی در قامت یک بازی انحصاری (مدت دار) بر روی دو کنسول انحصاری مایکرو سافت یعنی XboxOne و Xbox 360 منتشر خواهد شد. مسلماً دارندگان این دو کنسول (خصوصاً کنسول نسل هشتمی XboxOne) علاقمند دانستن این نکته هستند که این بازی از نظر گیم پلی چقدر غنی خواهد بود و آیا مدت زمان گیم پلی این اثر به اندازه ای خواهد بود که Rise of the Tomb Raider ارزش خریداری شدن داشته باشد؟ این پرسش شاید پرسش بسیاری از چشم انتظاران بازی Rise of the Tomb Raider باشد و در این میان سازندگان این اثر یعنی اعضای استودیو کریستال داینامیکس سعی کرده اند با روشن ساختن پاسخ پرسش مذکور، خیال هواداران بازی Rise of the Tomb Raider را از این بابت راحت کنند.
روز گذشته طراح اصلی بازی Rise of the Tomb Raider یعنی مایکل برینکر به ذکر نکاتی در مورد اثر در دست تهیه ی خود پرداخت که شاید مهمترین آن ها به حجم بازی Rise of the Tomb Raider و مقیاس کلی آن مربوط می شد. بر اساس گفته های برینکر، عنصر داستان نقش بسیار مهمی در بازی Rise of the Tomb Raider ایفا خواهد نمود و مطمئناً بسیاری از علاقمندان این بازی بخش قابل توجهی از زمان خود را صرف تجربه نمودن بخش داستانی این اثر می کنند. به نظر می رسد انجام بازی Rise of the Tomb Raider به طور متوسط چیزی ما بین 15 تا 20 ساعت به طول خواهد انجامید و این مدت زمان تنها شامل به پایان رساندن بخش داستانی این اثر به شکل معمولی می شود. اما اگر شما بخواهید ماموریت های جانبی این بازی را به شکل کامل به پایان رسانید، تمامی آیتم های مخفی موجود در بازی را بیابید، به تمام نقاط موجود در نقشه سرک بکشید و از رمز و راز های مربوط به تمامی مقبره های پنهان شده در دنیای این بازی سر در بیاورید، لازم است چیزی دو برابر این مدت زمان یعنی رقمی ما بین 30 تا 40 ساعت را صرف انجام بازی Rise of the Tomb Raider نمایید. مطمئناً برای اثری که فاقد بخش چند نفره و آنلاین بوده و تمامی تمرکز خود را صرف پرداخت هر چه بهتر بخش تک نفره و آفلاین خود کرده است، این رقم می تواند رقم بسیار مناسبی در مدت زمان گیم پلی باشد. به منظور رسیدن به این رقم قابل توجه، سازندگان بازی Rise of the Tomb Raider دنیای این اثر و مقیاس کلی محیط بازی را چیزی حدود سه برابر نسخه ی پیشین سری مهاجم مقبره طراحی کرده اند تا علاقمندان این بازی بتوانند زمان بیشتری را در دنیای اثر محبوب خود سپری کنند. و البته تمامی این دنیا قرار است رقمی معادل 20.47 گیگا بایت از فضای داخلی کنسول XboxOne هواداران لارا کرافت و ماجرا هایش را اشغال کند (از هم اکنون به فکر خانه تکانی کنسول خود باشید!). گفتنی است که بازی Rise of the Tomb Raider در تاریخ 10 نوامبر امسال برای دارندگان دو کنسول انحصاری مایکرو سافت یعنی XboxOne و Xbox 360 منتشر می شود و دارندگان پلتفرم PC برای تجربه کردن این بازی باید تا ماه مارس سال 2016 میلادی انتظار بکشند. البته این انتظار برای دارندگان کنسول انحصاری سونی یعنی PS4 بیش از دو برابر این مقدار است و چیزی نزدیک به یک سال خواهد بود.
برای با خبر شدن از آخرین اطلاعات در زمینه تجهیزات الکترونیک، بازی ها و مطالب مختلف در زمینه تکنولوژی، کانال وب سایت سخت افزار در تلگرام را فراموش نکنید. اگر آخرین نسخه از این برنامه را روی موبایل یا رایانه نصب کرده اید تنها با کلیک کردن (یا تپ کردن) روی آدرس https://telegram.me/sakhtafzarmag می توانید در کانال ما عضو شوید.
این چهره لارا کرافت شبیه چهره معروف و همیشگیش نیست!
xboxone nadaram
:-((:-((