خبرهای جدید از عرضه AMD FSR 2.0 برای God of War روی PC در بروزرسانی جدید این قابلیت میگویند. در ادامه با جزییات تکمیلی همراه ما باشید.
- اولین بررسی AMD FSR 2.0 – حتی بهتر از Nvidia DLSS 2.0؟
- شایعه حضور بازی God of War در عناوین ژوئن 2022 پلی استیشن پلاس
- آموزش نحوه بهبود کیفیت AMD FSR در بازی Dying Light 2
عرضه AMD FSR 2.0 برای God of War روی PC
همان طور که اوایل امروز توسط استودیوی توسعه دهنده سانتا مونیکای سونی در پیام کوتاهی اعلام شد، قابلیت AMD FSR 2.0 با بروزرسانی جدید 1.0.12 به نسخه PC بازی God of War اضافه میشود.
پس از بازی Deathloop استودیوی Arkane و Farming Simulator 22 استودیوی Giants Software که AMD FidelityFX Super Resolution 2.0 را با پچ منتشر شده هفته گذشته خود اضافه کردند، God of War سومین بازی جدیدی است که رسما از قابلیت AMD FSR 2.0 پشتیبانی میکند. جالب این جا است که God of War در لیست بازیهای آینده AMD FSR 2.0 که شامل عناوین زیر میشوند، نبود:
- Asterigos
- Delysium
- EVE Online
- Forspoken
- Grounded
- Microsoft Flight Simulator
- NiShuiHan
- Perfect World Remake
- Swordsman Remake
- Unknown 9: Awakening
این موضوع نشان میدهد که توسعه دهندگان دیگر میتوانند پشتیبانی از نسخه جدید فناوری ارتقاء مقیاس AMD را به طور ناگهانی به بازیهای خود اضافه کنند و شگفتیهای جدیدی برای گیمرهای PC ارائه دهند. در حالی که God of War در حال حاضر از قابلیت NVIDIA DLSS نیز پشتیبانی میکند، دیگر هر کسی که کارت گرافیک AMD یا کارت گرافیک غیر RTX NVIDIA داشته باشد نیز میتواند از بازی با نرخ فریم ثابت و کیفیت تصویر ارتقاءیافته به مراتب بهتر از AMD FSR 1.0 لذت ببرد.
ویژگیهای جدید بروزرسانی 1.0.12
FidelityFX Super Resolution 2.0 در نسخه جدید پیادهسازی شده است و اکنون به عنوان یک گزینه مقیاس رزولوشن در منوی تنظیمات نمایشگر در دسترس است.
اشکالات رفع شده
ویژگیهای دسترسی Toggle Aim/Block اکنون دیگر رفتار ناسازگار ندارند.
AMD FSR در نسخه بعدی God of War
در حالی که ممکن است معرفی AMD FSR 2.0 برای نسخه کامپیوتری God of War به عنوان اشارهای به استفاده سانتا مونیکا در بازی آینده God of War: Ragnarok نیز تلقی شود، لازم به یادآوری است که ما هنوز تایید قطعی مبنی بر این که FidelityFX Super Resolution 2.0 در پلی استیشن 5 پشتیبانی میشود (در حالی که در حال حاضر برای توسعه دهندگان اکس باکس در دسترس است) نداریم.
با توجه به پشتیبانی رو به رشد سونی از پلتفرم PC و همچنین موفقیت اولیه پورت God of War آن که تقریبا یک میلیون نسخه در چند ماه اول فروخت، احتمالا God of War: Ragnarok در نهایت برای PC با پشتیبانی از فناوریهای ارتقاء مقیاس مانند: AMD FSR 2.0، NVIDIA DLSS و احتمالا Intel XeSS عرضه خواهد شد. به هر حال باید منتظر خبرهای رسمی در این زمینه باشیم.
نظر شما درباره عرضه AMD FSR 2.0 برای God of War PC چیست؟ برای ما در نظرات بنویسید که درباره قابلیتهای نسخه بعدی این سری چه فکری میکنید؟
بهترین بازی کل تاریخ