به گزارش Eurogamer، طبق آخرین اطلاعات لو رفته در مورد کیت توسعه نرم افزاری (SDK) کنسول Xbox One، توسعه دهندگان بیش از گذشته می توانند از قدرت پردازنده مرکزی (CPU) این دستگاه بهره مند شود. آخرین به روز رسانی انجام شده در این زمینه به توسعه دهندگان اجازه خواهد داد تا به هفتمین هسته موجود در پردازنده هشت هسته ای Xbox One هم دسترسی داشته باشند. در واقع مایکروسافت با کاهش عملیات های پس زمینه ای مرتبط به قابلیت های Kinect مثل تشخیص صدا، به صورت همزمان اجازه بهره برداری بیشتر از توان پردازنده مرکزی را مهیا کرده است.
بنابراین اگر توسعه دهندگان بخواهند از هسته هفتم پردازنده استفاده کنند باید قید استفاده از ویژگی تشخیص صدا و دیگر قابلیت های مرتبط با Kinect را بزنند. البته هنوز یک مشکل در این میان دیده می شود و آن اینکه علاوه بر غیر فعال کردن ویژگی تشخیص صدا، کاربران همچنان قادرند تا سطوح سیستمی فرامین صوتی را انتخاب و استفاده کنند که این موضوع باعث می شود به صورت خودکار 50 درصد از عملکرد هسته هفتم اشغال شود. اطلاعات لو رفته از این SDK نشان می دهد که مایکروسافت قصد دارد در به روز رسانی های بعدی این مشکل را برطرف کند. تمامی این موضوعات که درباره آنها صحبت شد بر اساس سرقت اطلاعات انجام شده توسط گروه هکری H4LT می باشد که اخیرا صورت گرفته بود. همچنین گفته می شود SDK اخیر به توسعه دهندگان قابلیت ساخت و توسعه برنامه های homebrew را برای کنسول Xbox One فراهم می کند.
بنظر من دو راه داره.
یک برنامه برای کنسول طراحی بشه که برای بازیهای که به کنترل کینکت نیاز ی نیست تمام هسته ها برای پردازش استفاده شود و هنگام استفاه از کینکت هسته های مورد نیاز برای کنترل حرکتی و فرامین صوتی بین کنسول و کینکت تقصیم شود (سوئیچینگ)
دومین کاری را میتوان کرد که کل پردازش هاتوسط خود کینکت انجام شود و فرامین خورجی به کنسول اتقال پیدا کند