«اندرو ویتز» (Andrew Witts)، طراح ارشد بازی «هیلو اینفینیت» (Halo Infinite) به استودیو «بانجی» (Bungie) پیوست. گفتنی است استودیو Bungie در حال توسعه چند پروژه است که یکی از آنها عنوان چندنفره Marathon خواهد بود.
به گزارش خبرگزاری «یوروگیمر» (Eurogamer)، استودیو Bungie چندین پروژه مختلف در دست توسعه دارد و اکنون یکی از توسعهدهندگان ارشد بازی Halo Infinite به این استودیو ملحق شده تا روی بازی Marathon کار کند. «اندرو ویتز» (Andrew Witts)، طراح بخش مولتیپلیر بازی Halo Infinite، استودیو Industries 343 را به مقصد استودیو «بانجی» (Bungie) ترک کرد. «ویتز» سابقه قابلتوجهی در طراحی و ساخت بازیهای چندنفره دارد و به مدت 6 سال در استودیو «اپیک گیمز» (Epic Games) روی عنوان پرطرفدار «فورتنایت» (Fortnite) و 2 سال نیز در شرکت «یوبیسافت» (Ubisoft) روی بازی Rainbow Six Siege کار کرده است.
پیوستن طراح ارشد Halo Infinite به پروژه انحصاری پلی استیشن
او در استودیو Industries 343 در طراحی کلیه حالتها (مُدها) و سیستمهای چندنفره Halo Infinite دست داشته است. «ویتز» یکی از افرادی بود که در توسعه بخش رایگان چندنفره این بازی نقش مهمی را ایفا کرد. گفتنی است «ویتز» کار خود را از هفته گذشته در استودیو Bungie آغاز کرده است و اکنون به عنوان طراح ارشد بخش مولتیپلیر بازی Marathon فعالیت میکند.
لازم به ذکر است مجموعه Marathon یکی از فرانچایزهای کلاسیک و قدیمی است که استودیو Bungie در دهه 90 میلادی روی آن کار میکرده است. این استودیو در آن دهه 3 نسخه مختلف از این مجموعه منتشر کرد. Marathon یک شوتر PvP است که در آن بازیکنان در نقش جنگجوهای رباتیک با نام Runners در مقابل یکدیگر ظاهر میشوند و داستان بازی در سیارهای به نام Tau Ceti IV رخ میدهد. Marathon برای پلتفرمهای «پلی استیشن 5» (PlayStation 5)، «ایکس باکس سری ایکس/اس» (Xbox Series X/S) و کامپیوتر شخصی (PC) در دست توسعه است و از قابلیتهای «کراسپلی» (Cross-Play) و «کراسسیو» (Cross-Save) پشتیبانی میکند.
دیدگاهتان را بنویسید