بررسی MediaPad T5 هوآوی

بررسی مدیاپد T5 هواوی – تبلت اقتصادی چینی

در این مطلب با بررسی MediaPad T5 هواوی که یکی از اقتصادی‌ترین تبلت‌های فعلی بازار به حساب می‌آید در خدمت شما عزیزان هستیم. با ما همراه باشید.

این روزها به واسطه شیوع ویروس کرونا، بسیاری از مدارس و دانشگاه‌ها بخش اعظم آموزش خود را به صورت مجازی ارائه می‌کنند. این شرایط بیشتر از همیشه خانواده‌ها را به تهیه گوشی‌ و تبلت‌های هوشمند متقاعد کرده است. اما به لطف نرخ صعودی ارز که تأثیر آنی در قیمت لوازم الکترونیکی وارداتی و حتی لوازم به ظاهر غیروارداتی دارد، باعث شده تا امکان خرید محصولات بالارده به آرزوی دست نیافتنی برای مردم تبدیل شود. از همین رو، شاهد گرایش بازار به سمت محصولات ارزان قیمت‌تر هستیم.

با شروع سال تحصیلی جدید تبلت‌های اقتصادی به یکی از پرفروش‌ترین محصولات بازار گوشی و تبلت تبدیل شده‌اند. مدیاپد  T5یکی از تبلت‌های نسبتاً ارزان قیمت بازار به حساب می‌آید که سال 2018 تولید شده و در بازار ایران به فروش می‌رسد. از همین رو تصمیم گرفتیم امروز به بررسی MediaPad T5 هوآوی و نقاط مثبت و منفی آن بپردازیم.

بررسی MediaPad T5 هواوی

جعبه گشایی

در ویدیوی جعبه‌گشایی مدیاپد تی 5 دیدیم که به غیر از خود تبلت، یک شارژر، کابل شارژ، پین جداکننده شیار سیم‌کارت و دفترچه راهنمایی دستگاه قرار گرفته است.

طراحی

تبلت MediaPad T5 هوآوی

 MediaPad T5 هوآوی در سال 2018 معرفی و راهی بازار شده است. این یعنی بیش از 2 سال از تولید این تبلت گذشته است و طبیعتاً از نظر طراحی و البته مشخصات کمی با نسل امروزی تبلت‌ها تفاوت دارد. مهمترین تفاوت در طراحی این تبلت در مقایسه با محصولات جدیدتر را در حاشیه‌های اطراف نمایشگر شاهد هستیم. اطراف صفحه نمایش این تبلت با حاشیه‌های بزرگی همراه شده است. نمایشگر 74.2 درصد از سطح پنل شیشه‌ای جلوی گوشی را به خود اختصاص داده است. در حالت افقی در حاشیه بالای نمایشگر دوربین سلفی دستگاه و چراغ نوتفیکیشن و در حاشیه پایین آن لوگوی Huawei قرار گرفته‌اند.

تبلت MediaPad T5 هوآوی

جنس قاب پشتی T5 آلومینیومی است، اما لایه باریکی از قسمت بالایی آن با یک خط از قسمت پایین دستگاه جدا شده و به نظر می‌رسد که جنس این ناحیه متفاوت از قسمت (احتمالا پلاستیکی) باشد. در این قسمت و در سمت راست آن دوربین اصلی دستگاه جای گرفته است. به غیر از دوربین و لوگوی هوآوی که درست در وسط حک شده، قاب پشتی دارای هیچ المان خاص دیگری نیست.

قاب پشتی تبلت MediaPad T5 هوآوی

فریم دور این تبلت نیز آلومینیومی است. در لب سمت راست (در حالت افقی) کلیدهای تنظیم صدا و کلید پاور قرار گرفته است. در لبه پایین دو بلندگو در دو طرف جای گرفته‌اند. لبه سمت چپ جایگاه پورت میکروUSB برای شارژ و انتقال اطلاعات، شیار سیم‌کارت و کارت حافظه و جک 3.5 میلیمتری هدفون است. در لبه بالایی هم تنها میکروفون تبلت قرار گرفته است.

مدیاپد تی5 هوآوی دارای ابعاد 243x164x7.8 میلیمتر است و 460 گرم وزن دارد. برای یک تبلت میان‌رده سیم‌کارت خور این مشخصات و ابعاد کاملاً ایده‌آل به نظر می‌رسد. یکی از ایرادات این تبلت اینست که قاب پشتی آن به شدت مستعد جذب اثر انگشت و از آنجاییکه قابی برای آن درون جعبه در نظر گرفته نشده است، این موضوع ممکن است کمی برای شما ناخوشایند باشد. البته این مشکل چندان عجیب نیست و حتی در گرانترین گوشی‌ها و تبلت‌های جهان نیز با آن مواجه هستیم.

تبلت MediaPad T5 هوآوی

دو بلندگویی پایینی تبلت به ما نوید صدای استریو را می‌دهند. خوشبختانه جک هدفون نیز همچنان در این تبلت وجود دارد، اما در بسته‌بندی آن خبری از هندزفری نیست و برای استفاده از این امکان باید هدفونی جداگانه خریداری کنید. به‌طورکلی طراحی این دستگاه بسیار معمول و در اندازه یک محصول اقتصادی است و با در نظر گرفتن این موارد به غیر از پورت شارژ قدیمی نمی‌توان ایراد خاصی به آن وارد دانست.

تبلت MediaPad T5 هوآوی

نمایشگر

هوآوی برای MediaPad T5 یک نمایشگر 10.1 اینچی IPS LCD با رزولوشن 1920×1200 پیکسل در نظر گرفته است. این نمایشگر دارای تراکم پیکسلی 224 پیکسل بر اینچ با نسبت ابعاد 16:10 است. شاید در نگاه اول انتخاب نمایشگر LCD برای شما کمی ناامیدکننده به نظر آید، اما باید در نظر داشته باشید که T5 یک محصول اقتصادی است و ما حتی در بررسی گلکسی Tab S7 سامسونگ دیدیم که یک تبلت پرچمدار 2020 هم می‎‌تواند به نمایشگر LCD مجهز باشد.

تبلت MediaPad T5 هوآوی

میانگین روشنایی نمایشگر مدیاپد T5 در حدود 340 نیت و نسبت کنتراست آن 712:1 است. این اعداد و ارقام نمایانگر یک صفحه نمایشگر در بالاترین سطح کیفیت نیست و با این میزان روشنایی احتمالا کارکردن با T5 در زیر نور مستقیم آفتاب چندان راحت نباشد. کیفیت رنگ‌ها و تصاویر نیز بهترین در کلاس خود نیست. البته در بخش تنظیمات نمایشگر تبلت می‌توانید شرایط را تا حدی تغییر دهید. در بخش Color Mode شما می‌توانید جنس رنگ نمایشگر را از حالت پیش‌فرض به گرم، سرد یا رنگ دلخواه خود تغییر دهید.

در بخش تنظیمات امکان تغییر میزان روشنایی، فعال کردن حالت Eye Comfort (برای حذف نورهای آبی صفحه) و تغییر شدت آن و یا زمانبدی برای فعال کردن آن، ایجاد منوی کشویی برای برنامه‌های تبلت، تغییر تصویر پس‌زمینه، تغییر فونت و اندازه آن، فعال کردن Smart Resolution (برای پایین آوردن هوشمند رزولوشن نمایشگر در مواقع نیاز جهت ذخیره مصرف باتری) و فعال کردن چرخش هوشمند نمایشگر در نظر گرفته شده است. یکی از مواردی که جای آن در تنظیمات نمایشگر خالی به نظر می‌رسد، امکان تنظیم خودکار میزان روشنایی نمایشگر است.

نمایشگر این تبلت از امکاناتی مناسب در اندازه یک محصول اقتصادی برخوردار است. در طول بررسی MediaPad T5 هوآوی در زمان استفاده از نمایشگر در محیط‌های داخلی تجربه خوبی برای ما رقم خورد و میزان روشنایی دستگاه کاملا مناسب بود. اما در محیط‌های بیرون و در زیر نور آفتاب میزان انعکاس نمایشگر کمی بالا بود، با این حال، کار کردن با آن همچنان امکانپذیر بود. زاویه دید دستگاه نیز کاملا مناسب است و در هر زاویه‌ای خبری از اعوجاج تصاویر نیست. 

نمایشگر تبلت MediaPad T5 هوآوی

سخت‌افزار

هوآوی برای تبلت مدیاپد تی5 از چیپست Kirin 659 استفاده کرده است. این تراشه با تکنولوژی فرایند 16 نانومتری تولید شده و از 4 هسته 2.36 گیگاهرتزی Cortex-A53 و 4 هسته 1.7 گیگاهرتزی Cortex-A53 در کنار پردازنده گرافیکی Mali-T830 بهره می‌برد. این تبلت در دو نسخه، یکی با 2 گیگابایت حافظه رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی و دیگری با 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی راهی بازار شده که نسخه دوم برای بررسی در اختیار ما قرار گرفته است. البته در هر دو مدل امکان افزایش حافظه توسط شیار اختصاصی کارت حافظه microSD در نظر گرفته شده است.

تبلت MediaPad T5 هوآوی

همانطور که پیش‌تر در بررسی MediaPad T5 هوآوی اشاره شد، این تبلت در سال 2018 رونمایی شده است. اما چیپست استفاده شده در آن، حتی از این هم قدیمی‌تر است. هوآوی در اول ژانویه 2017، کرین 659 را رونمایی کرد. این یعنی بیش از سه سال از زمان ساخت سخت‌افزار استفاده شده در این تبلت گذشته است. طبیعتاً از یک پردازنده‌ای که سه سال از زمان ساخت آن گذشته و یک محصول میان‌رده به حساب می‌آید، نمی‌توان انتظار ثبت نتایج حیرت انگیز را داشت.

نتایج بنچمارک این تبلت در تست‌های معتبری مانند Antutu، Geekbench، PcMark، 3DMark، Basemark و Androbench هم چیزی غیر از این را نشان نمی‌دهد.

با چنین سخت‌افزار نه چندان به‌روز و بالارده‌ای نمی‌توان از این تبلت به عنوان یک دستگاه برای بازی استفاده کرد. بازی‌های سنگین و جدید باوجود آنکه بر روی این MediaPad T5 قابل نصب و اجرا هستند، اما کیفیت اجرای آنها در پایین‌ترین سطح ممکن است. از طرف دیگر باوجود تنها 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی، نصب چنین بازی‌های (مانند PUBG، کالاف دیوتی موبایل، آسفالت و …) بر روی این تبلت، چندان منطقی به نظر نمی‌رسد.

بازی با  تبلت MediaPad T5 هوآوی پابجی موبایل

با این حال، بازی‌های دو بعدی و سبک‌تر مانند کلش آف کلنز، کلش رویال و … به خوبی بر روی تبلت اقتصادی هوآوی و نصب و اجرا می‌شوند و در طول اجرای این بازی‌ها شاهد داغ شدن دستگاه و یا افت فریم نخواهید بود. البته با در نظر گرفتن مشخصه‌های سخت‌افزاری انتظار می‌رود که کیفیت اجرای این بازی‌ها نیز در طول زمان افت کند.

در هرحال، از یک تبلت اقتصادی به چنین قیمتی نمی‌توان انتظار اجرای بازی‌های سنگین و باکیفیت را داشت و یا آنها را تنها با هدف بازی خریداری کرد. چنین محصولاتی با مشخصات سخت‌افزاری متوسط برای کاربری‌های عمومی و استفاده روزمره مانند گشتن در شبکه‌های اجتماعی، وبگردی، تماشای فیلم و مطالعه مناسب هستند. نمایشگر بزرگی هم که برای این دستگاه تعبیه شده، تجربه چنین مواردی را لذت‌بخش‌تر می‌کند. البته مدیاپد T5 در روزهایی که آموزش مجازی در کشور بسیار مرسوم شده، برای استفاده دانش‌آموزان از اپلیکیشن‌هایی مانند شاد گزینه بسیار مناسبی است.

نرم افزار شاد در تبلت مدیا پد تی 5 هواوی

در تبلت اقتصادی هوآوی خبری از روش‌های احراز هویت بایومتریک مانند تشخیص چهره یا اثر انگشت برای تأمین امنیت دستگاه نیست. تنها امکان تنظیم رمز عبور به عنوان قفل دستگاه در نظر گرفته شده است که با فعال کردن آن یک رمز متشکل از 6 عدد برای باز کردن قفل دستگاه تنظیم خواهد شد. البته به غیر از آن به لطف قابلیت App Lock در نرم‌افزار گوشی، امکان گذاشتن قفل بر روی هر یک از برنامه‌ها به صورت مجزا نیز وجود خواهد داشت.

در بخش طراحی اشاره شد که دو بلندگو در لبه پایینی دستگاه تعبیه شده‌اند. این بلندگوها امکان پخش صدا به صورت استریو در تبلت را فراهم کرده‌اند. از نظر بلندی و کیفیت صدا، عملکرد بلندگوها قابل قبول است و می‌توانند صداهای بلند و حد متوسط را به خوبی پخش کنند، هرچند که در صداهای زیر و پایین عملکرد آنها چندان چشمگیر نیست و بهتر است در چنین موارد از هدفون استفاده شود. مدیاپد T5 مجهز به جک 3.5 میلیمتری هدفون است، اما از آنجاییکه هدفون درون جعبه این تبلت قرار نگرفته، وظیفه تأمین آن بر عهده خود کاربر است.

نرم‌افزار

نسخه اندروید تبلت MediaPad T5 هوآوی

هوآوی، مدیاپد T5 را با اندروید 8.0 Oreo راهی بازار کرده که با رابط کاربری EMUI 8.0 شخصی سازی شده است. تبلت‌های جدید این روزهای بازار با اندروید 10 عرضه می‌شوند، اما از آنجاییکه این محصول متعلق به سال 2018 است، نسخه اندروید آن چندان جای تعجب ندارد. این دستگاه از آن جهت که یک محصول اقتصادی به حساب می‌آید، هوآوی آپدیت جدیدترین برای آن ارائه نکرده است. هرچند که تنها یک بروزرسانی می‌توانست وضعیت برای نرم‌افزاری این تبلت بهتر از آن چیزی که هست، کند.

تبلت MediaPad T5 هوآوی

نکته مثبت در رابطه با این تبلت اینست که برخلاف محصولات جدید هوآوی، MediaPad T5 مشمول تحریم‌های آمریکا نیست. این یعنی GMS یا همان سرویس‌های موبایلی گوگل در این تبلت در دسترس است و برنامه‌هایی مانند گوگل پلی استور، جیمیل، Maps، یوتیوب، Google Search، پلی موزیک و … به طور پیش‌فرض بر روی آن نصب هستند. با این وجود نرم‌افزار این تبلت از امکانات جدیدی که این روزها در نسخه‌های جدید اندروید ارائه می‌شود، مانند تم تاریک، ژست‌های حرکتی، Digital Wellbeing و حتی قابلیت‌های جالب و جدید EMUI مانند میانبرهای ثبت اسکرین شات و موارد اینچنینی بهره نمی‌برد.

در بخش تنظیمات تبلت و در قسمت Accessibility گزینه‌ای تحت عنوان Color Inversion در نظر گرفته شده است که با فعال کردن آن منوی تنظیمات مانند فعال کردن دارک مد رنگ مشکی به خود خواهد گرفت. اما همانطور که از نام این گزینه مشخص است، فعال کردن آن رنگ‌ها را وارونه خواهد کرد و این فقط شامل رنگ‌های سفید و سیاه نمی‌شود.

به‌طورکلی نرم‌افزار EMUI برای این تبلت مناسب بهینه‌سازی شده است. از آنجاییکه امکان استفاده از سیم‌کارت در این تبلت در نظر گرفته شده، برنامه Dialer و Messaging نیز در T5 وجود دارد. علاوه‌براین برنامه Tablet Manager وظیفه مدیریت دستگاه را برعهده دارد که مانند دیگر برنامه‌های این سبکی، تبلت را از فایل‌های غیرضروری پاک کرده و آن را در وضعیت بهینه‌ای قرار می‌دهد. مدیاپد T5 از طریق کابل USB به کامپیوتر قابل اتصال است و از این طریق می‌توانید از اطلاعات برنامه‌ها، تماس‌ها و … نسخه پشتیبانی تهیه کنید.

دوربین

دوربین تبلت MediaPad T5 هوآوی

در مقایسه با گوشی‌های هوشمند دوربین معمولاً آن بخشی است که در زمان ساخت تبلت‌ها فدا می‌شود. حتی تبلت‌های پرچمدار بازار هم در مقایسه با گوشی‌ها از دوربین‌های خوبی برخوردار نیستند و تقریبا می‌توان گفت که این یک قانون کلی است. دوربین اصلی تبلت مدیاپد تی5 هوآوی 5 مگاپیکسلی با گشادگی دیافراگم f/2.4 و مجهز به فوکوس خودکار است. دوربین سلفی دستگاه هم 2 مگاپیکسلی با گشادگی دیافراگم f/2.4 است.

دوربین سلفی تبلت MediaPad T5 هوآوی

در روزهایی که سنسورهای 108، 64 و 48 مگاپیکسلی راه خود را به گوشی‌های هوشمند باز کرده‌اند، دوربین‌هایی که برای تبلت‌ها استفاده می‌شود، آنگونه که باید جذابیت خاصی ندارند. با این حال، باید در نظر داشت که کاربران تبلت‌ها به قصد بهره‌مندی از دوربین‌های باکیفیت این محصولات را خریداری نمی‌کنند و اولویت آنها موارد دیگری است.

دوربین‌های اصلی و سلفی مدیاپد تی5 در شرایطی که نور به اندازه کافی فراهم باشد، می‌تواند عکس‌های قابل قبولی به ثبت برساند. اما با کم شدن نور، جزئیات ثبت شده در تصاویر هم کمتر شده و نویز رفته رفته مشهودتر می‌شود. از همین رو عکاسی در محیط‌های تاریک و نور شب شرایط ایده‌الی برای دوربین‌های این تبلت نیست. البته در تصاویر ثبت شده در نور روز و محیط‌های روشن هم رنگ‌ها کمی حالت آبرنگی داشته و وضوح سوژه‌ها در عکس به بهترین شکل نیست.

دوربین تبلت MediaPad T5 هوآوی

نرم‌افزار دوربین این تبلت به ساده‌ترین شکل ممکن طراحی شده است که در صفحه اصلی آن تنها گزینه‌هایی برای ثبت عکس، فیلمبرداری، تعویض دوربین اصلی و سلفی، فعال کردن حالت Moving Picture و زیباسازی سوژه تصویر دارد. با کشیدن تصویر به سمت چپ، منوی تنظیمات دوربین ظاهر می‌شود. در این بخش امکان تغییر رزلوشن عکس، فعال کردن تگ GPS، روشن کردن Perfect Selfie و امکانات دیگر در نظر گرفته شده است. با کشیدن تصویر به سمت راست هم حالت‌های عکاسی و فیلمبرداری را می‌توانید مشاهده کنید که در میان آنها گزینه HDR و پانوراما به چشم می‌خورد. با انتخاب گزینه More امکان اضافه کردن حالت‌های دیگر نیز وجود دارند که قابلیت اسکن کردن از اسناد، کاربردی‌ترین آنها به نظر می‌رسد.

نمونه تصاویر ثبت شده در بررسی MediaPad T5 هواوی

نمونه عکس ثبت شده در بررسی  تبلت MediaPad T5 هوآوی
نمونه عکس ثبت شده در بررسی  تبلت MediaPad T5 هوآوی
نمونه عکس ثبت شده در بررسی  تبلت MediaPad T5 هوآوی
sdr

باتری

باتری تبلت MediaPad T5 هوآوی

هوآوی برای تبلت میان‌رده خود یک باتری 5100 میلی آمپرساعتی در نظر گرفته است. این میزان باتری با در نظر گرفتن نمایشگر نه چندان پرمصرف و تراشه کم‌مصرف نسبتاً کافی به نظر می‌رسد. اما یک قانون کلی برای باتری گجت‌های الکترونیکی وجود دارد و آن “هر چه بزرگتر، بهتر” است. البته لزوما ظرفیت باتری بیشتر به معنای عملکرد بهتر نیست. دوام باتری به مدیریت مصرف انرژی، نوع کاربری شخص و نوع نمایشگر و سخت‌افزار دستگاه نیز مربوط می‌شود.

بنچمارک باتری تبلت MediaPad T5 هوآوی

برای اینکه ببینیم عملکرد باتری MediaPad T5 در مقایسه با تبلت‌های دیگر به چه صورت است به سراغ بنچمارک همیشگی، یعنی تست باتری PC Mark رفتیم. تبلت اقتصادی هوآوی در این تست زمان 9 ساعت و 35 دقیقه را ثبت کرد. برای مقایسه بد نیست بدانید که گلکسی Tab S7 با باتری 8000 میلی آمپرساعتی در حالت 120 هرتز، زمان 9 ساعت و 23 دقیقه را ثبت کرده بود.

فارغ از امتیاز بنچمارک، عملکرد مدیاپد T5 در استفاده روزمره نیز به همین صورت بود. یعنی در صورت انجام کارهای روتین همیشگی مانند وبگردی، تماشای ویدئو، شبکه‌های اجتماعی استفاده از دوربین و کمی بازی در 24 ساعت احتمالا یک بار به شارژ نیاز خواهید داشت. شارژر درون جبعه این گوشی از نوع سه‌شاخ است و برای استفاده از آن با برق شهری نیاز به یک تبدیل پیدا خواهید کرد. این شارژر 5 وات بوده و پورت شارژ این دستگاه هم از نوع microSUB است. این یعنی برای شارژ کامل باتری T5 به زمانی در حدود 4 ساعت نیاز خواهید داشت.

در بخش تنظیمات باتری گزینه Power Saving Mode برای کاهش مصرف انرژی در زمانی که نیاز به مدیریت باتری است، در نظر گرفته شده. گزینه Smart Resolution هم برای تنظیم خودکار رزولوشن نمایشگر جهت کاهش مصرف انرژی در نظر گرفته شده است. گزینه Optimize هم مصرف باتری را با بستن برنامه‌های پس‌زمینه و پرمصرف بهینه خواهد کرد. به‌طورکلی عملکرد باتری مدیاپد T5 هوآوی در طول بررسی مناسب بود. با این حال، ظرفیت بالاتر و شارژر سریع‌تر می‌توانست بر جنبه‌های مثبت کار بیفزاید.

جمع‌بندی

در طول بررسی MediaPad T5 هواوی ما این دستگاه را یک تبلت با کارایی مناسب برای نیازهای روزمره مانند وبگردی، جستجو در شبکه‌های اجتماعی، تماشا فیلم و اجرای بازی‌های سبک دیدیم. نمایشگر 10 اینچی و وزن ایده‌ال، امکان حمل و نقل آن را بسیار آسان کرده است. با این وجود، کاستی‌های در بخش دوربین، نرم‌افزار و حتی باتری در خصوص وجود دارد.

تبلت MediaPad T5 هوآوی

نسخه 3/32 گیگابایتی مدیاپد T5 در بازار ایران با قیمتی در حدود 5 میلیون و 800 هزار تومان به فروش می‌رسد. در این بازه قیمتی انتخاب‌های زیادی پیش روی کاربران نخواهد بود که از نظر امکانات در سطح این تبلت باشد. تبلت اقتصادی هوآوی می‌تواند گزینه مناسب برای افرادی باشد که به دنبال خرید یک محصول اقتصادی برای خود یا فرزندانشان جهت استفاده روزمره و تحصیل و استفاده از برنامه‌های نه چندان سنگینی مانند برنامه شاد هستند.

مزایا:
  • چراغ نوتفیکشن و شارژ
  • اندازه ایده‌ال نمایشگر برای تماشای ویدئو
  • وزن مناسب
  • پشتیبانی از کارت حافظه
  • پشتیبانی از سیم‌کارت
معایب:
  • روشنایی کم نمایشگر در بیرون و عدم تنظیم خودکار روشنایی
  • نسخه قدیمی نرم‌افزار
  • عملکرد بد دوربین در شب
  • شارژر کند و سه‌شاخ
پیشنهاد سخت‌افزارمگ:

مدیاپد T5 هوآوی مناسب برای افرادی است که به دنبال خرید یک تبلت اقتصادی با نمایشگر بزرگ برای استفاده روزمره مانند وبگردی، شبکه اجتماعی، مطالعه و … هستند و قصد ندارند هزینه سنگینی برای خرید خود بپردازند.

8.3امتیاز8.1سخت‌افزار7.9نرم‌افزار8.4صفحه نمایش7.5دوربین8.8صدا8.9طراحی8.1باتری8.9ارزش خرید
امتیاز: 4.8 از 5 (5 رای)
کمی صبر کنید...

24 دیدگاه

  1. Avatar علی ال خمیس گفت:

    تبلت خیلی خوبی هستش. من تو یکی اط نمایندگیا لایوش رو دیدم روی میز. کار کزدم. سرعت رضایت بخشی داره. وزنش کمه. دوربیناش خوبه. امکانات خوبی داره

  2. Avatar Mohammad گفت:

    از نطر امکانات و طراحی عالیه

  3. Avatar FarzamGD گفت:

    سلام و عرض ادب
    مطلب کامل و جامعی بود و ممنون از خانم نوربخش.

    تبلت بسیار مقرون‌به صرفه و مناسبی هست (در حد خودش)؛ امّا به درد کار سنگین و گیم و کار تخصصی نمی‌خوره.

    با وجود قدرت نه‌چندان زیاد، کاملاً اقتصادی هست و خریدش پیشنهاد می‌شه.

  4. Avatar Abed گفت:

    من بیشتر از قسمتی که برای کودکان و پرورش خلاقیتشون طراحی شده لذت بردم

  5. Avatar حمید گفت:

    این تبلت خیلی عالی هست من دارم ازش راضی هستم 🌹🌹👌

  6. Avatar ابوالفضل جهانگیر گفت:

    T5 یخ تبلت ظریف و با کیفیت بدنه فلزی و خوش ساخته. نسبت به تبلت های همرده خودش از نظر پردازنده و رم قویتره و همینطور استحکام بدنه بهتری داره.

  7. Avatar مجید زاده علی گفت:

    اگر بخوای با تبلتای سامسونگ مقایسه کنی یا لنوو از نظر کیفیت کم نداره هیچ زیادم هست در مقایسه با قیمت

  8. Avatar Ali گفت:

    با توجه به قیمت‌های الان بازار خداییش تبلت خوب و مناسبیه. اینکه مراقب چشم هم داره خیلی خوبه

  9. Avatar فاطمه زارع گفت:

    سلام. مطالب مفیدی بود.. امکان خرید این تبلت با قیمتی که من پرسیدم برای بچه هایی ک الان مدرسه شون آنلاین شده واقعا گزینه مناسبی هست..

  10. Avatar Aalaei گفت:

    امکاناتش خوبه جنس بدنشم خیلی خوبه تبلت خوبیه

  11. Avatar سحر گفت:

    معمولا دوربین تبلت، خیلی قوی نیست،، اما این عالیه،، از هرلحاظی حرفه ای عمل کرده.. آفرین هواوی

  12. Avatar محسن طالبی گفت:

    تبلت خیلی خوبیه قیمت مناسب صفحه نمایش با کیفیت باطری با ماندگاری بالا و سرعت مناسب در کل تبلت خوبیه ارزش خرید داره

  13. Avatar P گفت:

    تبلت خوبیه. همیشه همراهمه. برای فعالیتای کاری ازش استفاده می کنم. شارژشو خوب نگه میداره. روزی ۱ بار شارژش میکنم با اینکه همش دارم ازش استفاده می کنم. بدنه محکمی ام داره. راضی ام ازش.

  14. Avatar محمد جهانبخشی گفت:

    از هر نظر عالیه. کاراییه بالایی داره. خیلی خوبه پیشنهاد میکنم

  15. Avatar زهرا اسمعیلی گفت:

    تبلت هواوی همیشه عالی بودن
    از نظر کیفت کار و طراحی از نظر قیمت نسبت به بقیه برند ها قیمت مناسب تری دارن

  16. Avatar فاطمه زارع مویدی گفت:

    بررسی دقیقی بود ولی از نظر دوربین که نسبت به بقیه تبلت ها خیلی بهتر و سبک و زیبا هست از نظر راحتی چشم خیلی عالیه

  17. Avatar حمیدحسنوند گفت:

    عالیه این تبلت همه چی داره بنظرم فوق العادست هواوی همیشه برندعالی بوده وخدمات عالی داره تواین روزایی که همه چی بالاست هواوی داره کارایی عالی وقیمت مناسب میده به مصرف کننده هاش

  18. Avatar negin گفت:

    نسبت به رقباش از رم بهتری برخورداره جنس مقاومتر و‌کیفیت صفحه عالی ای هم داره👌🏻

  19. Avatar Komil گفت:

    به نظر من مدیا پد هواووی خیلی خوبه. من خیلی از طراحیش خوشم امده.

  20. Avatar مجید گفت:

    16 و حتی 32 گیگ حافظه اصلا مناسب نیست و بزرگترین ایرادشه ، کارت حافظه هم برای ذخیره کردن فایل های مولتی مدیا خوبه و گرنه طی استفاده معمولی خود برنامه ها و دیتاشون هم به فضای بیشتری نیاز دارن و الان دیگه کمتر گوشی ای با حافظه کمتر از 64 ساخته میشه .

  21. Avatar حمید رضا گفت:

    بررسی کاملی بودش. مرسی از وقت و انرژی که گذاشتید.

    • Avatar صفوراصفرپور گفت:

      تبt5 وزنش سبکه ودست بچه ها رو اذیت نمیکنه.سیستم امنیتیشم که عالی بابت اثرانگشتی بودنش.سیستمی که چشم رو اذیت نکنه هم برابچه ها وجود داره که نورو متعادل میکنه

      • Avatar صفوراصفرپور گفت:

        خواهرم توانتخاب تبلتش وسواس زیادی داشت باکلی تحقیق tabT5رو انتخاب کرد الانم کل کارای اینترنتی وخریداشو باهاش انجام میده.ازوقتی فهمیده گارانتی داره وخدمات پس ازفروششم دردسترسشه با آرامش خاطر ازش تعریف میکنه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در صورتی که نظر شما حاوی ناسزا، عبارات توهین‌آمیز و تهدید بوده و در تضاد با قوانین فعلی کشور باشد از انتشار آن بدون حذف موارد ذکر شده، معذوریم.
شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.