تا پنج روز ديگر یکی از بازیهای زیبای سبک اکشن ترسناک وارد بازار ميشود (البته بازار جهانی!). بازی زیبای Dead Island که در سبک Melle Combat توسط شرکت Techland ساخته شده در تاریخ 9.9.2011 به بازار میآید تا طرفداران این سبک و خیلی از گیمرهای دیگر (برای تجربه!) بازي خوبي را تجربه کنند. اگر واقعا مشتاق بازیهای رایانهای باشید و در اینترنت زماني را برای دیدن دموها و خواندن اخبار مربوط به آنها بگذرانید، متوجه میشوید که این بازی با وجود تبليغات اندک ولی تاثیرگذار، میتواند حجم عمدهای از مخاطبان اين سبک از بازيها را به سمت خود جلب کند.
در رابطه با محصولات شرکت نه چندان معرف Techland کافی است به سری بازیهای ندای خوارز (Call of Juarez) اشاره کنیم تا طرفداران اين سبک بازي بدانند که با چه بازي طف هستند.
نکته جالبی که در این بازی به چشم میخورد، Open World یا جهان باز بودن جزیره است! این سبک که امروزه بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است و سری مجموعههای GTA و مافیا در آن پیش قدم بودهاند، در بازی جزیره مرده هم مورد استفاده قرار گرفته که وقتي این قابلیت را به قابلیتهای دیگری همچون گرافیک فوق العاده، بازی 4 نفره(گروهی)، قابلیتهای بالا در انتخاب سلاح و تنوع در آن، اکشنها و فنون جنگی جدید با سرعت عمل مناسب اضافه کنيد خواهيد ديد با يک بازي پر از هيجان رو به رو خواهيد بود.
بالاخره دسترسی به اینترنت واسم دوباره مقدور شد:D
دوستان ریا نباشه ها:Dولی GTA SanAndreas رو من 12 بار تموم کردم،البته این مال زمانی بود که سیستمم زغالی بود.
الآن که GTA IV و اپیزودش هم بازی کردم ولیSA چیز دیگه ای بود!
در مورد سرزمین مردگان هم باید بگم تا بازی نکنیم نمیتونیم بگیم منظورشون از جهان باز بودن یعنی چی؟!
شاید این که توی جزیره محدودیت واسه جابجایی نداریم اسمشو گذاشتن جهان باز ولی در هرصورت خیلی بازی قشنگیه،لااقل تریلرها اینطور میگن:D
کلا کمتر کسی خودش را درگیر داستان بازی ها می کنه, خیلی ها اصلا نمیدونن GTA داستان و مرحله هم داره!!!
در مورد اون بحث تموم کردن GTA هم دیدم داری مبارز می طلبی ((:
منظورم شما نبودی آقا حسام، دید عمومی نسبت به اپن ورد رو گفتم که دید چندان درستی نیست و من به شخصه نمی پسندمش
نعیم جان من خودم تا الان 2 بار GTA San Andreas را تمام کردم.
اول از همه بگم كه واسه ماها (بازيخورا) عرضه جهاني يعني نصب شده رو PC. سبك Open World خوبه به شرطي كه براي جبران ضعف هاي بازي كار نشده باشه و آدم رو از داستان بازي دور نكنه. مثلا در مورد GTA كه يكي از معروفترين بازي هاي اين سبكه دقيقا همين طوره و من كمتر كسي رو مي شناسم كه اين بازي رو تموم كرده باشه و در واقع داستانشو دنبال كرده باشه (به غير از خود من). همه ميرن تو بازي چندتا ماشين ميدزدن، چند صد تا از NPCهاي بدبخت شهرو مي كشن و چند تا كد تقلب ميزنن. ولي در مورد Dead Island اصلا اينطور نيست، كلا طراحي بازي ول گشتني نيست به علاوه زامبيهاي خوش تيپ بازي كسي رو انقدر راحت نميذارن كه فكر گشت و گذار به سرش بخوره و جايي تو بازي بي هدف طراحي نشده. دقيقا مثل Call Of Juarez كه در بعضي مراحل اپن ورد بود و اين اپن ورد بودن براي رفتن دنبال تبهكاران بود تا با كشتن شون پول به دست بياري و خودت رو تقويت كني.
من عاشق این Open World بودن بازیها هستم، کلا از محدود شدن بیزارم
خیلی تو اعصاب و روحیه تاثیر گزاره، مثلا GTA میری تو خیابون همرو میبندی به رگبار دلت خنک میشه
:-))