بررسی گلکسی واچ 4 سامسونگ

تماشا کنید: بررسی گلکسی واچ 4 سامسونگ – بهترین ساعت برای کاربران اندروید؟

 آخرین نسل از ساعت‌های هوشمند سامسونگ، گلکسی واچ های سری 4 این شرکت به حساب می‌آیند که ما امروز با بررسی یکی از آنها، یعنی Galaxy Watch 4 در خدمت شما هستیم.

ساعت‌های هوشمند در حال تبدیل شدن به یکی از گجت‌های جدا ناشدنی از مردم هستند. با وجود امکانات مفید و کاربردی که این ساعت‌ها در مقایسه با ساعت‌های غیرهوشمند و کلاسیک ارائه می‌کنند و قیمت‌گذاری نزدیکی که این دو سری از محصولات دارند، اسمارت واچ‌ها روز به روز محبوب‌تر از قبل می‌شوند. با این وجود تنوع و گستردگی محصولات از یک طرف و برچسب‌های قیمت متفاوت با اختلافات معنادار، انتخاب را گاهاً برای کاربران مشکل می‌کند.

گلکسی واچ 4 سامسونگ یکی از آخرین مدل از ساعت‌های هوشمند این شرکت کره‌ای است که در بازار ایران به فروش می‌رسد. این ساعت با توجه به مشخصات و قیمتی که دارد پتانسیل تبدیل شدن به بهترین ساعت هوشمند اندرویدی حال حاضر را دارد. در بررسی امروز قصد داریم ببینیم که آیا Galaxy Watch 4 یک انتخاب خوب برای خریداران هست یا خیر. امیدواریم که از دیدن این بررسی لذت ببرید.

بررسی گلکسی واچ 4 سامسونگ

تماشای ویدئو از یوتیوب

گلکسی واچ 4 سامسونگ نشان مقرون به صرفه‌ترین ساعت هوشمند بازار در این بازه قیمتی را از طرف وبسایت سخت‌افزار دریافت می‌کند.

9.1امتیاز9.2سخت‌افزار9.3نرم‌افزار9صفحه نمایش9.1طراحی8.5باتری9.6ارزش خرید
امتیاز: 5.0 از 5 (3 رای)
کمی صبر کنید...

5 دیدگاه

  1. Avatar حسین گفت:

    سلام.
    آیا این ساعت برای کوهنوردی یا کوه پیمایی و طبیعت قابل اطمینان هستش؟ مسلما در سطح گارمین و…. نیست. متاسفانه بحث پول حرف اول رو در کشور ما میزنه 😔🙏

  2. Avatar AliREZA گفت:

    سلام ناخونت هم نیاز به ترمیم داره

  3. Avatar علی گفت:

    سلام خسته نباشید ببخشید این ساعت نمیتونه خروپفمونو قطع بکنه؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در صورتی که نظر شما حاوی ناسزا، عبارات توهین‌آمیز و تهدید بوده و در تضاد با قوانین فعلی کشور باشد از انتشار آن بدون حذف موارد ذکر شده، معذوریم.
شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.