تماشا کنید: بررسی ساعت هوشمند هواوی Watch GT 3 (بررسی متنی اضافه شد)

در چند سال اخیر صنعت تولید مچ‌بند و ساعت‌های هوشمند پیشرفت بسیار خوبی داشته و از آن طرف استقبال کاربران از این گجت‌ها نیز بیشتر از قبل شده است. هواوی یکی از آن شرکت‌هایی است که در این بازار همواره محصولات خوب و با کیفیتی راهی بازار کرده است. ساعت هوشمند واچ جی تی 3 (Watch GT 3) یکی از جدیدترین گجت‌های پوشیدنی این شرکت است که امروز قصد بررسی آن را داریم.

بررسی ویدئویی هواوی واچ GT 3

ساعت هواوی واچ GT 3 از طرف دفتر هواوی برای بررسی در اختیار وبسایت سخت‌افزار قرار گرفته است. بررسی که در ادامه این مطلب مشاهده خواهید کرد حاصل تجربه 2 هفته‌ای من از کار با این ساعت هوشمند است.

تماشای ویدئو از یوتیوب

بررسی متنی هواوی واچ GT 3

طراحی

هواوی ساعت Watch GT 3 را در دو اندازه 42 و 46 میلیمتری تولید کرده است. هر کدام از این دو مدل، سه نسخه متفاوت از هم از نظر رنگ و نوع بند دارند. نسخه‌ای که برای بررسی در اختیار ما قرار گرفته، 42 میلیمتری و مدل Active Edition است. ابعاد این ساعت 42.3×42.3×10.2 میلیمتر است و بدون احتساب بندها تقریبا 35 گرم وزن دارد. نسخه 46 میلیمتری طبیعتا ابعاد بزرگتر و وزن بیشتری (45.9×45.9×11 میلیمتر و 42.5 گرم) دارد.

بخش جلویی ساعت را نمایشگر لمسی 1.32 اینچی AMOLED به خود اختصاص داده است. این نمایشگر دایره‌ای شکل از لبه‌ها اندکی خمیده است و حاشیه نسبتاً محسوسی دور آن را احاطه کرده. هواوی متأسفانه هیچ لایه پوششی برای نمایشگر در برابر خط و خراش و آسیب‌های احتمالی این ساعت در نظر نگرفته و یا اگر هم در نظر گرفته باشد آن را به صورت رسمی اعلام نکرده. در هر حال، حاشیه‌های این نمایشگر با شیب بسیار ملایمی با فریم دور ساعت یکپارچه شده‌اند.

جنس فریم دور این ساعت از فولاد ضدزنگ و سیاه رنگ است و در لبه سمت راست آن دو کلید قرار گرفته. کلید بالایی که تاج ساعت است و دو عملکرد چرخشی و فشاری برای آن در نظر گرفته شده و کلید پایینی که قابل برنامه‌ریزی است. در فاصله بین فریم ساعت و قاب پشتی آن بلندگو جای گرفته و درست در همین نقطه در سمت چپ میکروفون قرار دارد. وجود این دو المان به ما نشان می‌دهد که هواوی واچ GT 3 می‌توانید برای برقرار مکالمه و پخش موسیقی مورد استفاده قرار بگیرد. اما جلوتر به این موارد خواهیم پرداخت.

جنس قاب پشتی این ساعت از پلاستیک است و سنسورهای اصلی دستگاه از جمله شتاب سنج، ژیروسکوپ، قطب نما، ضربان قلب، فشار هوا و دماسنج در این این نقطه قرار گرفته‌اند. البته شارژ ساعت نیز از همین نقطه و با اتصال مگنت شارژر امکانپذیر است. ناحیه‌ای که سنسورها در آن جای گرفته‌اند اندکی بیرون زدگی دارد و اگر ساعت را محکم بر روی دستتان ببنید کمی جا می‌اندازد.

بند مشکی هواوی واچ GT 3 مانند ساعت‌های معمول بازار بوده و دارای یک سگک و دو بند در قسمت بالایی است. جنس این بندها لاستیک مصنوعی بوده و به واسطه طراحی خوب هواوی قابل تعویض با بندهای استاندارد بازار است.

Huawei Watch GT 3 در مجموع طراحی ساده، کلاسیک و با کیفیتی دارد. این ساعت دارای استاندارد 5ATM بوده و می‌تواند هنگام شنا نیز مورد استفاده قرار بگیرد. فقدان محافظ برای نمایشگر شاید تنها ایرادی باشد که بتوانیم در بخش طراحی به آن وارد بدانیم. با این وجود، امکان تعویض آسان بند با بندهای استاندارد بازار، گواهینامه ضدآب، دارای بودن میکروفون و بلندگو و به صورت کلی طراحی زیبا از نکات مثبت این ساعت در این بخش به حساب می‌آیند.

نمایشگر

هواوی برای نسخه 42 میلیمتری ساعت واچ GT 3 یک نمایشگر 1.32 اینچی AMOLED (نسخه 46 اینچی دارای نمایشگر 1.43 اینچی است) در نظر گرفته است. این نمایشگر دایره‌ای رنگی تاچ است و علاوه براین امکان سوایپ کردن از 4 جهت و انجام عملیات خاص برای آن نیز در نظر گرفته شده است.

این نمایشگر از سطح روشنایی خوبی برخوردار است و حتی کارکردن با آن در زیر نور مستقیم آفتاب هم بدون مشکل است. امکان تنظیم دستی روشنایی در بخش تنظیمات نمایشگر نیز تعبیه شده که سطوح مختلفی ارائه می‌کند. با این حال، وجود سنسور نور محیطی و تنظیم خودکار روشنایی راحت‌ترین روش برای تنظیم نور نمایشگر این گوشی است و برای اینکار تنها نیاز است که گزینه Auto Brightness را روشن کنید.در بخش تنظیمات نمایشگر در ساعت گزینه‌هایی برای تغییر امکاناتی مانند تنظیم میزان روشنایی صفحه به صورت دستی و خودکار،  خاموش شدن خودکار صفحه و زمان روشن بودن صفحه نمایش (حداکثر 20 دقیقه) در نظر گرفته شده است.

 البته در بخش Watch Face & Home می‌توانید به امکانات دیگری مانند تنظیم لاک اسکرین به‌صورت آنالوگ و دیجیتال و تغییر Watch Face در نظر گرفته شده است. تنوع واچ فیس‌های پیش‌فرض این ساعت به‌اندازه کافی است، نکته جالب‌تر در خصوص واچ فیس‌های این ساعت اینست که در تعدادی از آنها امکان شخصی سازی گزینه‌های قابل نمایش در صفحه اصلی در نظر گرفته شده است. البته از طریق برنامه Health در گوشی نیز می‌تواند به مجموعه کاملی از واچ فیس‌ها دسترسی داشته باشید. واچ فیت همچنین از 6 طرح برای قابلیت Always on Displays نیز بهره می‌برد که در زمانیکه از ساعت استفاده‌ای نمی‌شود، زمان، تاریخ و … را نمایش می‌دهند، برخی از این AOD نیز قابلیت شخصی سازی دارند.

به صورت کلی نمایشگر که هواوی برای این ساعت در نظر گرفته است، در کلاس خود جزء بهترین‌ها به حساب می‌آید. جدا از کیفیت بسیار بالای صفحه و روشنایی عالی، قابلیت‌های تنظیم خودکار روشنایی به لطف سنسور نور محیطی و شخصی سازی واچ فیس‌ها و AODها نیز از امکانات خوبی هستند که به کاربری استفاده از این ساعت تنوع می‌بخشند.

سخت‌افزار و نرم‌افزار

هواوی طبق روال همیشگی خود اشاره مستقیمی به سخت‌افزار (پردازنده، رم و میزان حافظه) ساعت Watch GT 3 نکرده است، اما به طور دقیق اعلام کرده که برای این ساعت چه سنسورهایی تعبیه کرده و GT 3 از پس چه کارهایی بر می‌آید. این ساعت از سنسورهای شتاب سنج، ژیروسکوپ، قطب نما، ضربان قلب، فشار هوا و دما بهره می‌برد. مجموعه این سنسورها در کنار هم و با ترکیب بلوتوث و GPS می‌توانند یک پکیج کامل از امکانات سلامتی و ورزشی را در اختیار کاربر قرار دهند. وجود بلندگو و میکروفون نیز کاربردهای دیگری از این ساعت را میسر می‌کند.

هواوی واچ GT 3 با سیستم عامل هارمونی عرضه شده که همانطور که می‌دانید این سیستم عامل ساخته هواوی است و به صورت اختصاصی در محصولات این شرکت مورد استفاده قرار می‎گیرد. پیش از این ساعت هواوی واچ 3 را با این سیستم عامل بررسی کرده بودیم و از همین رو امکاناتی که این ساعت در اختیار ما قرار می‌دهد و نحوه نمایش آنها موضوع چندان جدیدی برای ما نبود.

این ساعت به لطف سنسورهایی که هواوی درون آن تعبیه کرده قادر به اندازه‌گیری ضربان قلب، میزان اکسیژن خون، دمای بدن، دمای محیط، فشار هوا، میزان خواب و استرس است. از آنجاییکه شانس این را داشتیم که در طول بررسی این ساعت را همزمان با دستبند و ساعت هوشمند دیگری از برندهای متفاوت مقایسه کنیم، می‌توانیم به شما بگوییم که هواوی واچ GT 3 از دقت قابل قبولی در اندازه گیری موارد اعلام شده برخوردار است. طبیعتا دقت سنسورهای این ساعت به اندازه تجهیزات پزشکی مخصوص نیست، اما نظارت آن می‌تواند دید خوبی از وضعیت سلامت به شما ارائه کند.

اندازه‌گیری ضربان قلب به صورت مداوم و بدون وقفه می‌تواند در این ساعت انجام شود و در صورتیکه ضربان قلب بالاتر از حد نرمال باشد، این موضوع به کاربر هشدار داده خواهد شد. سنجش میزان اکسیژن خون هم به صورت مداوم و با فاصله‌های زمانی نیم ساعته انجام می‌شود. اندازه ایده‌آل اکسیژن بالای 90 درصد است و اگر عدد نمایش داده شده پایین‌تر از 90 باشد می‌تواند نشانه این باشد که یا ساعت را به درستی دستتان نکرده‌اید و یا مشکلی وجود دارد.

Huawei Trueseen در GT 3 می‌تواند با دقت بسیار بالایی وضعیت خواب شما را بررسی و آنالیز کند. فارغ از نمایش میزان خواب در ساعت، از طریق اپلیکیشن Helath در گوشی می‌توانید به جزئیات کیفیت خوابتان به تفکیک نوع آن دسترسی داشته باشید. علاوه‌براین امکان اندازه‌گیری دمای بدن، استرس و … نیز به صورت مداوم در GT 3 وجود دارد.

با فشردن کلیدی بالایی صفحه ساعت روشن خواهد شد و با فشردن دوباره آن به منوی برنامه‌های دسترسی خواهید داشت. با چرخش تاج آن می‌توانید اندازه منوها را کوچک و بزرگ کرده یا بین منوها بالا و پایین بروید و حتی صدا یا روشنایی نمایشگر را کم و زیاد کنید. با فشردن کلید پایینی به منوی ورزشی دسترسی خواهید داشت، اما همانطور که پیش‌تر اشاره کردیم این کلید قابل برنامه‌ربزی است و می‌توانید خودتان انتخاب کنید که با فشردنش چه اتفاقی بیفتد.

 با کشیدن انگشت به سمت چپ به گزارش از ضربان قلب، اکسژن، میزان استرس، و میزان فعالیت خود (تعداد قدم‌ها، دقایق فعالیت و ساعت فعالیت) دسترسی خواهید داشت. و … دسترسی خواهید داشت. سوایپ به راست وضعیت آب و هوا، موسیقی در حال پخش را نمایش خواهد داد. با سوایپ به بالا به آخرین اعلانات دسترسی خواهید داشت و سوایپ به سمت پایین به منوی تنظیمات وارد خواهید شد.

هواوی واچ جی تی 3 نوتفیکیشن‌های گوشی را از طریق اتصال بلوتوث به خوبی نمایش می‌دهد. زبان فارسی بر روی آن ظاهر می‌شود، اما قادر به نمایش ایموجی‌ها نیست. با این حال، امکان پاسخگویی به پیام‌ها از طریق ایموجی و یک سری پاسخ از پیش تعیین شده وجود دارد. البته هواوی می‌توانست مانند رقبا امکان پاسخگویی از طریق تایپ متن را نیز در این ساعت در نظر بگیرد تا در مواقع لزوم کاربر بتواند بدون نیاز به گوشی به مخاطب خود پاسخ دهد.

همانطور که در بخش طراحی اشاره کردیم این ساعت مجهز به یک بلندگو و میکروفون است. فارغ از آنکه بلندگو برای پخش موسیقی و صدای دستیار ورزشی در هنگام فعالیت‌های بدنی مورد استفاده قرار می‎گیرد، به لطف وجود این دو عنصر می‌توان از GT 3 برای انجام مکالمه نیز استفاده کرد. البته این مکالمه از طریق اتصال بلوتوث ساعت به گوشی امکانپذیر است و ساعت چون از eSIM پشتیبانی نمی‌کند، به صورت مستقیم نمی‌تواند برای برقراری تماس مورد استفاده قرار بگیرد.

هواوی در ساعت Watch GT 3 مجموعه کاملی از حالت‌های ورزشی را تعبیه کرده است. در منویی که با فشار دادن کلید دستبند ظاهر می‌شود، با گزینه‌های مختلفی از  Workout روبرو خواهید شد که این شامل حالت‌های متنوعی از نرمش و فعالیت ورزشی است. طبق گفته هواوی بیش از 100 حالت تمرین مختلف برای این ساعت در نظر گرفته شده است که ضربان قلب، کالری و … را اندازه‌گیری می‌کنند.

تمامی اطلاعاتی که در طول این فعالیت‌ها ثبت می‌شود به صورت نمودارهای ساده به نمایش گذاشته می‌شوند و از این طریق می‌توان نمای کلی از مجموعه فعالیت‌های انجام شده در اختیار داشت. دویدن در محیط بیرون، دویدن در محیط داخل (تردمیل)، پیاده‌روی بیرون، پیاده‌روی در خانه، دوچرخه ثابت، شنا در استخر، طناب زدن، اسکی فضایی، قایق سواری و … از گزینه‌های ورزشی است که در این قسمت در نظر گرفته شده.

هواوی در بخش تنظیمات Workout گزینه‌ای برای تشخیص خودکار فعالیت‌های ورزشی در نظر گرفته است. اما متأسفانه این گزینه دقت بالایی ندارد و ممکن است مدتی پس از شروع فعالیتان این موضوع را تشخیص دهد و حتی ممکن است چنین اتفاقی نیفتد. بنابراین اگر ثبت فعالیت ورزشیتان در ساعت و گوشی برای شما موضوع حائز اهمیتی بوده، بهتر است قبل از آغاز آن، خودتان به صورت دستی شروع فعالیت را در ساعت انتخاب کنید. به طورکلی امکانات ورزشی که هواوی برای این ساعت در نظر گرفته بسیار کامل و جامع است و حتی با وجود GPS به خوبی می‌توانید مسیر . البته در اپلیکیشن Health حتی می‌تمانید به اطلاعات کاملتری در این زمینه در دسترس خواهد بود.

برنامه Huawei Health

این ساعت قابلیت اتصال به گوشی‌هایی با سیستم عامل هارمونی 2.0، اندروید نسخه 6.0 به بالا و iOS نسخه 9.0 به بالا را دارد.  Health رابط میان گوشی و ساعت است و اگر بخواهید به به تنظیمات ساعت و اطلاعات آن در گوشی دسترسی داشته باشید باید هلث را نصب کنید. این برنامه هم در اپ استور اپل و هم گوگل پلی استور برای دانلود در دسترس قرار دارد. اما متأسفانه نسخه اندروید این برنامه در پلی استور مدتی است که بروزرسانی جدیدی دریافت نکرده و از همین رو قادر به شناسایی دستگاه نیست. بنابراین برای دسترسی به نسخه جدید باید آن را از اپ گالری دریافت کنید.

برنامه Health از طریق اتصال بلوتوث به دستبند متصل می‌شود، با این حال از شما درخواست می‌کند که برای ثبت اطلاعات دقیق‌تر GPS گوشی را نیز روشن کنید. در این برنامه می‌توانید به اطلاعات کامل و دقیق‌تری از سابقه ورزشی، ضربان قلب، خواب، استرس، سطح اکسیژن و … دسترسی داشته باشید. در قسمت Devices، با انتخاب نام ساعت اطلاعات جزئی‌تر مانند شارژ دستگاه و تنظیمات بیشتر مانند فعال کردن نظارت خودکار بر روی خواب، ضربان قلب، استرس، SpO2 و هشدار در صورت وضعیت غیرعادی این موارد تعبیه شده است. همچنین امکان فعالسازی دریافت اعلانات از برنامه‌های مشخص و یا همه برنامه‌ها، فعال کردن آلارم، هواشناسی و … از دیگر گزینه‌های این بخش به حساب می‌آید.

 برای آنکه بتوانید در برنامه Health به امکانات مانند واچ فیس‌های متنوع دسترسی داشته باشید، نیاز است که در آن Huawei ID لاگین کنید. این موضوع اگر از گوشی دیگر به غیر برند هواوی استفاده کنید ممکن است کمی پیچیده باشد و نیاز به برنامه‌های تغییر آیپی داشته باشد. از طرف دیگر برخی از امکانات ساعت مانند کنترل شاتر دوربین و موارد مربوط به سلامت زنان به صورت اختصاصی تنها زمانیکه ساعت به  گوشی هواوی متصل شود در دسترس خواهد بود.

همانطور که پیش‌تر اشاره کردیم سیستم عامل این ساعت هارمونی است و این یعنی برای نصب برنامه بر  روی آن باید از مارکت App Gallery استفاده کنید. این مارکت از طریق اپلیکیشن Health در دسترس است. برنامه‌هایی که این مارکت برای نصب در ساعت GT 3 پیشنهاد می‌دهد تعداد محدودی است که عموما به تغذیه، تناسب اندام و نقشه مربوط می‌شود. از نظر تعداد این برنامه‌ها قابل قیاس با برنامه‌های موجود در مارکت اندروید نیست و تنوع کم است. با این حال، در میان آنها برنامه‌های کاربردی و خوبی مانند Home Workout نیز به چشم می‌خورد که یکی از کاربردی‌ترین برنامه‌های تناسب اندام برای افراد ورزشکار است.

باتری

هواوی در صفحه مشخصات ساعت GT 3 اشاره‌ای به ظرفیت باتری آن نکرده، اما اعلام کرده است که برای یک استفاده معمول (30 دقیقه تماس بلوتوثی در هفته، 30 دقیقه پخش موسیقی در هفته، مانتیور ضربان قلب و پایش خواب فعال، 90 دقیقه ورزش در هفته با GPS، فعال بودن دریافت نوتفیکیشن و 200 بار روشن کردن نمایشگر در روز) باتری ساعت تا 7 روز دوام خواهد داشت. این شرکت همچنین اعلام کرده که در صورت استفاده شدیدتر شارژ باتری می‌تواند تا 4 روز هم تمام شود.

عملکرد باتری ساعت هواوی واچ GT 3 در بررسی دقیقا به همان صورتی بود که این شرکت اعلام کرده بود. عمده مصرف باتری به میزان تمرینات ورزشی با فعال بودن GPS و البته روشن بودن قابلیت صفحه نمایش همیشه روشن و انتخاب واچ فیس‌‎های متحرک ربط دارد. در صورتیکه بخواهید از تمامی امکانات ساعت به صورت تمام و کمال استفاده کنید واچ فیس متحرک و AOD تنظیم کرده و روشنایی را در بالاترین سطح نگه دارد، شارژ آن شاید تا 3 یا 4 روز دوام داشته باشد. اما در صورت استفاده متعادل و سبک GT 3 با یک بار شارژ تا 7 روز و حتی بیشتر هم شارژدهی خواهد کرد.

باتری این ساعت از طریق پورت‌های مغناطیسی که در پشت آن قرار گرفته‌اند شارژ می‌شود. برای شارژ کامل باتری به کمتر از 2 ساعت زمان نیاز خواهد بود. به طور عملکرد باتری این ساعت بسیار بهتر از تصورات ما بود و عملکرد باتری رقبا بود و حتی با اطمینان می‌توان گفت که این یکی از اصلی‌ترین نقطه قوت GT 3 به حساب می‌آید. البته بد نیست به این نکته اشاره کنیم که نسخه 46 میلیمتری این ساعت باتری بزرگتری دارد که طبق گفته هواوی با استفاده نرمال تا 14 روز شارژدهی خواهد داشت.

جمع‌‎بندی

Huawei Watch GT 3 از نظر طراحی و کیفیت ساخت یکی از بهترین ساعت‌ها در بازار قیمتی خود است. نمایشگر آن از روشنایی و کیفیت خوبی برخوردار است و بندهای قابل تعویض آن نیز در نوع خود نکته مثبتی است. سخت‌افزار و سنسورهای سلامت آن عمکلرد خوب و سریعی دارند. با وجود حرکات بسیار متنوع ورزشی، GT 3 می‌توانست عملکرد بهتری در تشخیص خودکار فعالیت‌های بدنی داشته باشد.

از نظر امکانات نرم‌افزاری این ساعت کماکان جای پیشرفت دارد و مجموعه برنامه‌های ارائه شده برای آن می‌تواند در آینده تکمیل‌تر شود. اما همچنان انحصاری بودن یک سری از قابلیت‌ها و نیاز به لاگین هواوی آیدی در برنامه Health شاید اصلی‌ترین مواردی باشند که نیاز به تغییر دارند. با تمام این اوصاف عملکرد بسیار خوب باتری هواوی واچ GT 3 در طول بررسی بهترین بخش ماجرا بود که باعث می‌شود کفه ترازو در مقایسه با رقبا به سمت این ساعت سنگینی کند.

هواوی نسخه اکتیو ادیشن ساعت واچ GT 3 (نسخه بررسی شده) را در بازار ایران با قیمتی در حدود 5 میلیون و 400 هزار تومان به فروش می‌رساند. با این قیمت GT 3 یک ساعت هوشمند خوش قیمت برای افرادی خواهد بود که به خرید یک محصول باکیفیت از برند هواوی علاقمند هستند و با داشتن دیگر گجت‌های این شرکت مانند گوشی، لپ‌تاپ و هدفون از پلتفرم سوپر دیوایس لذت می‌برند.

مزایا:
  • طراحی باکیفیت در دو نسخه 42 و 46 میلیمتری
  • بندهای قابل تعویض
  • ضدآب بودن
  • وجود میکروفون و بلندگو
  • نمایشگر باکیفیت
  • سنسورهای متنوع برای ردیابی وضعیت سلامت و فعالیت
  • عملکرد بسیار خوب باتری
معایب:
  • تأخیر در تشخیص خودکار فعالیت ورزشی
  • آپدیت نبودن نسخه گوگل پلی برنامه Health
  • نیاز به لاگین هواوی آیدی برای دسترسی به واچ فیس‌ها
  • تنوع کم برنامه در اپ گالری
9.1امتیاز9سخت‌افزار8.7نرم‌افزار9.1صفحه نمایش9.2طراحی9.6باتری9ارزش خرید
امتیاز: 3.0 از 5 (3 رای)
کمی صبر کنید...

10 دیدگاه

  1. Avatar احسان گفت:

    “طبق روال همه نمایشگاه‌های تکنولوژی دنیا، در روز پایانی معتبرترین مجموعه‌ها و وب‌سایت‌های دنیا نظر خود را درباره رویدادها و محصولاتی که معرفی شده‌اند اعلام کرده و در هر رسته انتخاب برتر از دید آن وب‌سایت را اعلام می‌کنند. در نمایگاه MWC هم تمام محصولات جدید هوآوی و اکوسیستم دفترکار هوشمند هوآوی توانستند جوایز برترین‌ها را از وب‌سایت‌هایی ازجمله Android Authority، Trusted Reviews، Billboard، Newsweek، Tech Advisor و چند وب‌سایت معتبر دیگر دریافت کنند. بیشترین جوایز هم به دفترکار هوشمند، لپ‌تاپ هیبریدی MateBook E و کتابخوان دیجیتال MatePad Paper اختصاص داده شد و در مجموع تعداد این جوایز به ۳۲ عدد رسید.”
    سیمین جان من یکمقدار توی بررسی ویدئوهایی که میذارید عقب رفتم ویدئویی درباره بررسی کتابخوان یا تبلت و گوشی eink ندیدم؟ آیا کلا از eink بدتان می‌آید؟ به هر حال یک عده‌ای مثل من از این صفحه های نمایش مجبورند استفاده کنند. حالا این تبلت جدید eink هواوی که توجه‌ها و تحسین‌های زیادی را به خودش جلب کرده و شما هم اونجوری که متوجه میشم از برند هواوی خوشتان میاید، درباره این یک بررسی داشته باشید در آینده.
    مرسی از شما

  2. Avatar احسان گفت:

    سلام. نمایندگی یا نمایندگیهای رسمی هواوی در ایران چه شرکتی هست؟ matepad paper که به تازگی معرفی شده را به نظرتان کی وارد میکند؟ مرسی

  3. Avatar علی گفت:

    سلام خانم نوربخش ،
    با عرض تبریک اعیاد شعبانیه خدمت حضرتعالی و همکاران محترمتان ، واقعا خوشحال هستیم که بصورت تخصصی روی بررسی تجهیزات فعالیت دارید.
    واقعا بررسی های حضرتعالی ، یکی از بهترین ها است.
    ممنون از وقت و حوصله ای که بابت تهیهء این مطالب ، خرج می کنید.
    اجرتان با امام حسین(علیه السلام).

  4. Avatar حسن گفت:

    سلام سوال داشتم این ساعت میتونه در طول خواب میزان اکسیژن خون‌ رو مرتب مانیتور کنه در صورت کمبود اکسیژن خون شما رو خبر دار کنه

  5. Avatar حسن گفت:

    سلام سوال داشتم اینترنت ساعت میتونه در طول خواب میزان اکسیژن خون‌ رو مرتب مانیتور کنه در صورت کمبود اکسیژن خون شما رو خبر دار کنه

  6. Avatar علی گفت:

    سلام خسته نباشید ببخشید این ساعت هم میتونه میزان خروپف در طول خواب رو اندازه گیری و صدای اونو برای آرشیو کردن ضبط بکنه؟

  7. Avatar یاسر گفت:

    سلام خسته نباشید
    یادش بخیر یه زمانی با جای دندون روی مچ دستمون ساعت میساختیم بعد با خودکار براش عقربه میکشیدیم چه روزگار خوشی بود…
    حالا ببین علم چقدر پیشرفت کرده
    .
    .
    خیلی ممنون بابت این بررسی خوب.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در صورتی که نظر شما حاوی ناسزا، عبارات توهین‌آمیز و تهدید بوده و در تضاد با قوانین فعلی کشور باشد از انتشار آن بدون حذف موارد ذکر شده، معذوریم.
شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.