بررسی گلکسی تب اکتیو 4 پرو سامسونگ

تماشا کنید: بررسی گلکسی تب اکتیو 4 پرو سامسونگ – سخت‌جان و مستحکم

گلکسی تب اکتیو 4 پرو (Galaxy Tab Active 4 Pro) آخرین عضو خانواده تبلت‌های سخت‌جان سامسونگ به حساب می‌آید که امروز قصد بررسی آن را داریم.

تبلت‌های سخت‌جان همانطور که از نامشان نیز مشخص است، محصولاتی هستند که به واسطه طراحی و مشخصه‌های ویژه از مقاومت بالاتری نسبت به محصولات عادی بازار برخوردار هستند. تب اکتیو 4 پرو سامسونگ هم یکی از این محصولات است که جدا از استانداردهای معمول در گوشی‌ها مانند مقاومت در برابر آب و گرد و غبار و پوشش‌های گوریلا گلس از ویژگی‌های دیگری نیز برخوردار است. یکی از آن‌ها استاندارد نظامی MIL-STD-810H است که آن را در برابر شوک‌های حرارتی، سقوط ناگهانی و دمای خیلی پایین یا خیلی بالا مقاوم می‌کند. این تبلت همچنین دارای قاب محافظی است که میزان مقاومت آن را بالاتر هم می‌برد.

با مشخصاتی که سامسونگ برای تبلت Active 4 Pro در نظر گرفته، می‌توان انتظار داشت که کاربری اصلی آن در محیط‌های صنعتی و مکان‌هایی است که امکان آسیب دیدن محصولات عادی در آن شرایط بسیار بالا است. امکاناتی مانند استفاده با دستکش، قابلیت تبدیل به اسکنر، واکی تاکی و دستگاه پرداخت (pos) از دیگر مشخصه‌های تب اکتیو 4 پرو سامسونگ است که شاید برای کاربران عادی چندان کاربردی نباشد.

با این حال، اگر ظاهر متفاوت این تبلت و استانداردهای مقاومتی بالای آن، شما را جذب خود کرده است، از شما دعوت می‌کنیم ویدئوی بررسی آن را تماشا بفرمایید. Samsung Galaxy Tab Active4 Pro در حدود 10 روز برای بررسی در اختیار ما قرار داشت و ویدئویی که در ادامه این مطلب مشاهده خواهید حاصل جمع‌بندی تجربه 10 روزه ما از کار با این تبلت است. امیدواریم که از دیدن آن لذت ببرید.

بررسی گلکسی تب اکتیو 4 پرو سامسونگ

تماشای ویدئو از یوتیوب

تماشای ویدئو از آپارات

8.7امتیاز8.6سخت‌افزار9نرم‌افزار8.5صفحه نمایش8دوربین8.8صدا8.7طراحی9.2باتری8.5ارزش خرید

نظراتتون در خصوص این تبلت و بررسی را با ما در بخش نظرات در میان بگذارید.

امتیاز: 5.0 از 5 (2 رای)
کمی صبر کنید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در صورتی که نظر شما حاوی ناسزا، عبارات توهین‌آمیز و تهدید بوده و در تضاد با قوانین فعلی کشور باشد از انتشار آن بدون حذف موارد ذکر شده، معذوریم.
شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.