ویدئوی جدید گیمپلی بازی Call of Duty Modern Warfare به صورت آنلاین منتشر شد و نسخه PC این بازی را به نمایش گذاشت.
فیلم جدید که توسط NVIDIA به اشتراک گذاشته شده است، جلوههای Ray-Tracing را در حالت Gunfight بازی به نمایش میگذارد.
ماه گذشته، “جفری اسمیت” مدیر طراحی بخش بازی چند نفره Call of Duty Modern Warfare، در مورد توازن حرف زد. او خاطرنشان کرد که چگونه متعادل کردن بیش از حد میتواند سرگرم کننده بودن را در یک بازی رقابتی از بین ببرد.
من فکر میکنم در بعضی از این بازیها سعی شده است که همه چیز کاملا متعادل شود. شاید آنها بیشتر ورزشهای الکترونیکی باشند. وقتی که سعی میکنید همه چیز را بیش از حد متعادل نمایید، به نوعی جذابیت و سرگرمکنندگی را از بین میبرد. ما فقط به دنبال سرگرمی هستیم. ما میخواهیم که بتوانیم فقط بچرخیم و تعاملهای سرگرمکننده داشته باشیم.
اگر بتوانم با ایجاد خلاقیت این مشکل را حل کنم، به جای اینکه مجبور شوم مسیر اجباری را طی کنم، میتوانم از مغزم بهتر استفاده کنم. من میتوانم یک مزیت متفاوت بدست آورم. این یک نوع رویکرد پلتفرم پازل است. ما فقط میخواهیم تعامل پویاتری ایجاد کنیم.
Modern Warfare در سال 2019 به چه معنی است؟
در کنار حالتهای چند نفره، Call of Duty Modern Warfare یک عملیات تک نفره را نیز ارائه میدهد. چیزی که باعث میشود بازیکنان روحیات خود را زیر سوال ببرند. تیلور کوروساکی پاسخ میدهد:
یعنی این که میدان نبرد تاریکتر از همیشه است. یعنی که دشمنان لباس جنگی نمیپوشند و آسیب جانبی بخشی واقعی از معادله است. افرادی که باید تصمیمات آنی مرگ یا زندگی بگیرند.
جیکوب مینکوف توضیح میدهد:
اگر ما بخواهیم داستانی راجع به شخصیتهایی که مسیر خود را پیدا میکنند و به گذشته خود رانده میشوند بگوییم، با احساس اینکه چیزهایی از نظر اخلاقی خاکستری و ناراحتکننده هستند، نیاز داریم تا بازیکن را به داخل جریان بازی بکشیم. همان طور ناراحت. ما میخواهیم شما را مجبور کنیم به عنوان یک بازیکن، اخلاق و روحیه خود را زیر سوال ببرید.
تاریخ انتشار
Call of Duty Modern Warfare در تاریخ 25 اکتبر برای رایانههای شخصی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه میشود.
دیدگاهتان را بنویسید