ویدیو مقایسه Resident Evil 4 HD Project با نسخه اصلی نشان میدهد که این ریمستر در حال ساخت توسط طرفداران چقدر قوی و خیره کننده خواهد بود. در ادامه با جزییات بیشتر همراه ما باشید.
- Resident Evil 4 Remake تحت توسعه قرار دارد – عرضه در 2022
- بازگشت به بهشت زامبی ها: انتشار تصاویر جدیدی از نسخه ی ارتقا یافته از بازی Resident Evil 4 HD
- گرافیک بازی Resident Evil Village بر روی PS5 نسبت به PS4 Pro چگونه خواهد بود
Resident Evil 4 HD Project
ویدیو مقایسهای جدیدی به تازگی منتشر شده است که گیم پلی HD نسخه اصلی بازی «رزیدنت اویل 4» (Resident Evil 4) را با ریمستر ساخته شده توسط طرفداران با نام Resident Evil 4 HD Project مقایسه میکند. همان طور که در هفته گذشته مشخص شد، پروژه مورد انتظار طرفداران چند ماه دیگر در تاریخ 13 بهمن 1400 (2 فوریه 2022) منتشر میشود، و به لطف ElAnalistaDeBits اکنون یک ویدیوی مقایسهای داریم که تفاوتهای بصری این ریمستر ساخته شده توسط طرفداران را با نسخه اصلی Ultimate HD بازی برجسته میکند. جالب است بدانید که این پروژه تقریبا به مدت 7 سال است که در حال کار بوده است. از اینجا میتوانید ویدیو منتشر شده را تماشا کنید.
نه تنها مدلهای بازی و نورپردازی بافتها بهبود یافتهاند، بلکه این تیم سینماتیک بازی را نیز اصلاح کرده است. علاوه بر این، مشهای جدیدی برای برخی از اشیاء ایجاد شده که در واقع در بازی اصلی شفاف بودند. باید گفت، این بهبود جدید واقعا جذاب به نظر میرسد و مشتاقانه منتظر انتشار آن در چند ماه آینده هستیم.
ویژگیهای کلیدی پروژه
طبق صحبتهای مسئول پروژه، ما ویژگیهای کلیدی پروژه Resident Evil 4 HD را در ادامه آوردهایم:
1. بازیابی تصاویر با استفاده از منابع اصلی دنیای واقعی
در آماده سازی برای بازی اصلی، «کپکام» (Capcom) مجموعه بافتهای خود را با عکاسی از مکانهای مختلف در دنیای واقعی، در درجه اول در سراسر اسپانیا و ولز، جمع آوری کرد. برای این پروژه، آلبرت به همین مکانها رفته است تا مجموعهای با وضوح بالاتر را جمع آوری کند. نتیجه یک تجربه بصری است که تا حد امکان به بازی اصلی نردیک است و با وضوحی تا 16 برابر بیشتر از بازی اصلی ارائه میشود.
2. تصحیح مسائل مربوط به نگاشت بافت و مدل سازی سه بعدی
خطاهای نقشهبرداری بافت و مدلسازی سه بعدی که در بازی اصلی که در تلویزیون CRT اجرا میشد قابل توجه نبودند، هنگام بازی با وضوح HD آشکارتر میشوند. به عنوان مثال، اشیاء شناور در بالای سطحی که باید روی آن قرار گیرند، لایههای سایه نادرست قرار گرفتهاند، درزهایی که در جایی ظاهر میشوند که بافتها قرار است به طور مداوم جریان داشته باشند. این مسائل در طول بازی اصلاح شدهاند.
3. تقویت اجسام مسطح و تبدیل به مدلهای سه بعدی واقعی
با توجه به محدودیتهای سختافزار اصلی، اشیایی مانند لامپ، جاشمعیها، درها، نشانهای تزئینی و غیره در ابتدا به عنوان اشیای مسطح ساخته شدند. در بسیاری از موارد میتوان این اشیاء را بهعنوان مدلهای سه بعدی واقعی که از هر زاویهای قابل مشاهده هستند، اصلاح کرد.
4. متعهد ماندن به تصاویر اصلی
هدف اصلی تیم در طول پروژه این بوده است که به تصاویر اصلی و هدف هنری کار وفادار بمانند. بهترین نوع بازخوردی که میتوان دریافت کرد زمانی است که مردم میگویند بازی شبیه همان چیزی است که در 10 سال پیش برای اولین بار آن را تصور میکردند. در حالی که ما میدانیم همه چیز کامل و عالی نیست، به طور مداوم به مجموعه بافتهای اصلی مرجع مراجعه میکنیم تا اطمینان حاصل کنیم که به طور قابل توجهی از مسیر اصلی منحرف نشدهایم.
برای کسانی که میخواهند درباره این پروژه شگفت انگیز اطلاعات بیشتری کسب کنند، پیشنهاد میکنیم حتما به وب سایت رسمی پروژه مراجعه کنند. نظر شما درباره Resident Evil 4 HD Project چیست؟ آیا شما هم از طرفداران قدیمی این فرانچایز محبوب هستید؟ از بهینه سازیهای صورت گرفته در این ویدیو راضی بودید؟ نظراتتان را برای ما بنویسید.
۹ساله دارم بازیش میکنم هنوز واسم تکراری نشده خیلی خوبه
۱۷بار با سونی۲ رفتمش
۱۱۳بار با کامپیوتر تازه بخش ایدا رو حساب نکردم
من شمردم ۷۳ بار رزیدنت ایول ۴ رو تو سونی ۲ تموم کردم لامثب تکرار نشدیه هرچقدر بازی کنی انگار تازه خریدیش
اویل 4 تکرار نشدنیه
بالای 20بار تمومش کردم
نسخه اولیه که اصلا سیو نمیشد ! از نسخه اصلی خیلی بهتره اما نمیدونم اگه عجله دارید دانلود بکنید چون ریمید 4 در راهه چند بار میخواهید یک بازی را بازی بکنید ؟
اتو خنگی و یه اویل فن نیستی و از بازی ترسناکم لابد میترسی؟ اره تو اگه یه اویل فن درست بازی چهل بارم اویل ۴ رو میری من خودم نسخه اصلی شو ۸ بار تموم کردم
اولا خنگی خودتی دوما من همین تعداد ایول 4 را تمام کردم و تقریبا تمام قسمتهای ایول را و در ضمن اکثر بازیهای مشابه اینقدر فحش نده … .