به گفته Max Schaefer از استودیو Runic Games، پورت کردن عنوان تحسینشده Torchlight برای کنسول Xbox 360 امری چالشبرانگیز بودهاست اما انجام اینکار چیزی بود که شرکت مدتها در پی انجام آن بودهاست.
وی اینطور میگوید: «این یک چالش است که چنین (نقشآفرینی کامپيوتري) بازیهایی را برای کنسول مهیا سازیم. اما ما میخواستیم بازیهایی مانند Torchlight و Diablo را روی مبل راحتی بازی کنیم.»
وی ادامه میدهد: «همه، تئوریهای فکرشده زیادی دارند که چطور میتوان چنین کاری را انجام داد اما تا زمانی که بهطور عملی مشغول آن نشوید، واقعاً نخواهید دانست. اینکه آن را مانند هر چالش دیگری تصور کنید، کمک زیادی به شما ميکند. یک روش را امتحان کنید، اگر جواب داد، آن را برای تئوریهای دیگر نیز اعمال کنید و آنقدر تکرار کنید تا از انجام آن احساس درستی به وجود آید.»
با تمام اینها، Max Schaefer بر این باور است که نسخه XBLA عنوان Torchlight یک موفقیت برای Runic Games خواهدبود. Tourchlight در سال جاری برای شبکه Xbox Live Arcade منتشر خواهدشد.
دیدگاهتان را بنویسید