«کیچیرو تویاما» (Keiichiro Toyama)، کارگردان بازی ترسناک Slitterhead اعتقاد دارد که این اثر تجربه منحصربهفردی را به کاربران ارائه میدهد؛ اما ممکن است در نتیجه همهچیز بیعیب و نقص نباشد. «تویاما» کارگردان نسخه اول بازی نمادین «سایلنت هیل» (Silent Hill) بوده است.
«تویاما» در مصاحبه با خبرگزاری «گیمرنت» (GameRant) گفت: «از همان اولین نسخه سایلنت هیل، ما تعهد خود را به اصالت و تازگی حفظ کردهایم، حتی اگر گاهی با ضعفهایی در محصول نهایی روبهرو میشدیم. این نگرش در تمامی جنبههای بازی Slitterhead نیز وجود دارد».
بازی ترسناک Slitterhead در تاریخ 18 آبان 1403 (8 نوامبر 2024) برای کنسولهای «پلی استیشن 4» (PlayStation 4)، «ایکس باکس وان» (Xbox One)، «پلی استیشن 5» (PlayStation 5) و پلتفرم کامپیوتر شخصی (PC) منتشر خواهد شد. کاربران PC میتوانند این عنوان را از فروشگاه «استیم» (Steam) و «اپیک استور» (Epic Store) خریداری نمایند.
نام استودیو توسعهدهنده بازی ترسناک Slitterhead
بازی Slitterhead توسط Bokeh Game Studio ساخته شده است که «تویاما» موسس آن است. «کیچیرو تویاما» در مصاحبه با رسانه VGC درباره دوران فعالیتش در بخش سرگرمی تعاملی «سونی» (Sony) صحبت کرد. او افزود: «سونی انگیزه فزایندهای برای ساخت بازی با بودجه بالا داشت و میخواست با استودیو ژاپنیاش این راه را ادامه دهد. اما انگیزه من همیشه خلق بازیهای منحصربهفرد بود. من احساس میکنم که میتوانم این کار را بدون داشتن بودجه سنگین انجام دهم. این به من اجازه میدهد تا نگرش خود را بیان کنم. سوق یافتن به آغاز فعالیت مستقل چنین امکانی را برای من فراهم کرد. از زمان جدایی از سونی، من این حساس را دارم که هر کاری میتوانم انجام دهم».
در دسامبر سال 2020، «تویاما» برای تاسیس استودیو Bokeh از استودیو PlayStation Japan جدا شد. علاوهبر «تویاما»، افرادی چون «جونیا اوکارا» (طراح ارشد سری Gravity Rush) و «کازونوبو ساتو» (طراح ارشد بازی انحصاری Puppeteer) در این استودیو فعالیت میکنند.
دیدگاهتان را بنویسید