اگر اخبار سخت افزاری را دنبال کنید، به طور حتم متوجه شده اید که مود های جدید Reshade در بازی هایی که فاقد ویژگی Ray Tracing هستند، می تواند این قابلیت را در DXهای DX9, DX10 و DX12 پیاده سازی نماید. چندی پیش این ویژگی را در بازی GTA 5 هم دیده بودیم. اینک نوبت به بازی Witcher 3 رسیده است تا با افزودن مود Witcher 3 بتواند تا حدودی ویژگی های Ray Tracing را پیاده سازی نماید.
جالب است که مودهای Ray Tracing از سوی گیمرها با استقبال بالایی روبرو بوده و از این رو هر روز شاهد افزایش بازی های قدیمی تر با مود Ray Tracing هستیم. Ray Tracing در کتابخانه اصلی DXR پیاده سازی شده و تنها کارت گرافیک های NVIDIA در مدل های GTX 16xx و GTX 1000 یا RTX 20 از آنها پشتیبانی می کنند. این شما و این هم ویدیوی افزودن قابلیت Ray Tracing در بازی Witcher 3:
are vaghan
یه مشکلاتی هم اضافه کرد تو این بازی. مشخصه با هر نوری مثل منبع نور رفتار میکنه. تو قسمتی که برف بود بازتاب نور برف غیر طبیعی بود و مثل منبع نور رفتار میکرد. پاهای گرالت سفید شده بود از بس برف بازتاب نور میداد. یا سربازی که اول نشون داد پاهاش انگار تو کوره آتیش بود.
:-bd:-bd
هر وقت حرف ویچر میاد وسط یاد اون مسائل ………. می افتم :-bd
این حرفها همه تبلیغ انویدیاست که مثلا مردم اقبال نشون دادند به این فناوری کذایی …. .:-)):-)):-))