بررسی هواوی بند 6 | دستبند هوشمند Huawei Band 6

بررسی دستبند هوشمند هواوی بند 6

شرکت Huawei در اولین روزهای سال 1400 از نسل جدید دستبندهای سلامتی هوشمند خود، یعنی Band 6 رونمایی کرد. امروز با بررسی هواوی بند 6 در خدمت شما عزیزان هستیم. همراه ما باشید.

هواوی در اواخر سال 2019 از بند 4 رونمایی کرد؛ یک دستبند اقتصادی با ظاهری زیبا و در عین حال ساده. با این حال، غول چینی دنیای فناوری در سال 2020، جانشین هواوی بند 4 را معرفی نکرد. اما در سال 2021 کمی زودتر وارد عمل شد و در اولین روزهای ماه مارچ، Huawei Band 6 رونمایی شد.

از نظر ابعاد و طراحی، بند 6 در مقایسه با نسل قبل خود تغییرات محسوسی کرده و حالا شباهت زیادی به هواوی واچ فیت دارد. حتی با یک نگاه سطحی به مشخصات این دستبند نیز می‌توان دید که این شباهت‌ها تنها در ظاهر خلاصه نشده است. به‌طورکلی هواوی بند 6 بر روی کاغذ می‌تواند نسخه اقتصادی واچ فیت لقب بگیرد که این کلمه “اقتصادی” جذابیت‌های آن را برای کاربران بیشتر می‌کند. اما برای آنکه ببنیم این دستبند تا چه اندازه گزینه جذابی برای خریداران خواهد بود، تصمیم گرفتیم تا نگاه دقیق‌تری به آن داشته باشیم.

بررسی هواوی بند 6

دستبند هوشمند هواوی بند 6 |  Huawei Band 6

این بررسی حاصل جمع‌بندی تجربه 10 روزه تیم سخت‌افزارمگ از دستبند Huawei Band 6 است. این بند توسط نمایندگی رسمی هواوی در ایران برای بررسی در اختیار ما قرار گرفته است.

محتویات جعبه

درون جعبه، به غیر از خود دستبند، یک کابل شارژ مغناطیسی و دفترچه راهنما (بدون داشتن زبان فارسی) قرار گرفته است. هواوی دستبند جدید خود را در 4 رنگ مشکی (Graphite Black)، سبز (Forest Green)، نارنجی (Amber Sunrise) و صورتی (Sakura Pink) راهی بازار کرده است. بسته به رنگ بند این دستبند، فریم دور نمایشگر نیز رنگ متفاوتی خواهد داشت. همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید، رنگی که برای بررسی در اختیار ما قرار گرفته، سبز و فریم دور نمایشگر آن نوک مدادی تیره است.

طراحی

همانطور که پیش‌تر اشاره کردیم، این دستبند از نظر طراحی شباهت‌هایی به واچ فیت دارد. با این از نظر ابعاد کمی کوچک و جمع و جورتر به نظر می‌رسد. قسمت مرکزی این ساعت در مقایسه به نسل قبلی بزرگتر شده و هواوی یک نمایشگر بزرگتر هم برای آن در نظر گرفته است. ابعاد این دستبند 43×25.4×10.99 میلیمتر است و وزن آن بدون در نظر گرفتن بندها تقریبا 18 گرم است. یکی دیگر از تغییرات این بند، اضافه شدن کلید فیزیکی در لبه سمت راست آن است. با فشار دادن این کلید در زمان خاموش بودن، صفحه نمایش روشن خواهد شد. در زمان روشن بودن نمایشگر هم با فشار دادن آن به منوی دستگاه دسترسی خواهید داشت. نگه داشتن طولانی این کلید نیز منوی ری‌استارت و خاموش کردن دستبند را ظاهر خواهد کرد.

کلید فیزیکی دستبند هوشمند هواوی بند 6 |  Huawei Band 6

نمایشگر این بند حاشیه‌های باریکی دارد و لبه‌های آن از چهار طرف خم شده و درون فریم دستگاه قرار گرفته است. جنس این فریم طبق گفته هواوی پلیمر بادوام است، اما نه آنقدر بادوام که بتواند از تماس با اجسام تیزی مانند کلید جان سالم به در ببرد. با این حال، در استفاده روزمره ما در طول بررسی این فریم پذیرای هیچ گونه خط و خشی نشد که در نوع خود قابل تحسین است. رنگ این فریم در نسخه سبز مانند نسخه مشکی، نوک مدادی است. اما هواوی فریم دو نسخه دیگر را طلایی طراحی کرده.

دستبند هوشمند هواوی بند 6 |  Huawei Band 6

جنس بدنه پشت این دستبند پلاستیکی به نظر می‌رسد. در قسمت مرکز آن سنسورهایی مانند ضربان قلب و سنجش سطح اکسیژن خون قرار گرفته و برخلاف واچ فیت محل قرار گیری آنها برجستگی خاصی نداشته و بر روی دست نشانی باقی نخواهد گذاشت. در قسمت بالای پشت دستبند هم پین‌های مغناطیسی قرار گرفته‌اند که با از طریق اتصال به شارژر وظیفه شارژ باتری دستگاه را در بر عهده خواهند داشت.

دستبند هوشمند هواوی بند 6 |  Huawei Band 6

جنس بند هواوی بند 6 سیلیکونی است. بر روی حلقه بندی که درون آن قرار گرفته نام لوگوی Huawei به چشم می‌خورد و این تنها نقطه‌ای از بند است که می‌توانید برند آن را تشخیص دهید. این نوع بند نرم، انعطاف پذیر و راحت است و باز و بسته کردن آن و استفاده طولانی مدت باعث خستگی زیادی نمی‌شود.

بند سیلیکونی دستبند هوشمند هواوی بند 6 |  Huawei Band 6

با این حال، انتخاب چندانی در تعویض بند پیش روی شما نخواهد بود. هرچند که بندهای این دستبند از قسمت لبه بالایی آن قابل جدا شدن و تعویض است. اما هواوی بند 6 از بندهای استاندارد پشتیبانی نمی‌کند. البته این موضوع در دستبندهای سلامت و حتی ساعت‌های هوشمند چندان عجیب نیست.

جدا کردن بند سیلیکونی دستبند هوشمند هواوی بند 6 |  Huawei Band 6

هواوی بند 6 دارای استاندارد 5ATM بوده و می‌تواند تا عمق 50 متری آب دوام بیارود. این یعنی استفاده از آن در دریا، استخر و یا زیر دوش مشکلی در عملکرد آن ایجاد نخواهد کرد. به صورت کلی هواوی دستبند جدید خود را به سبک ساعت‌های هوشمند با نمایشگر تقریباً مربعی شکل (برخلاف نمایشگر بلند و مستطیلی بند 4) طراحی کرده است. با این وجود وزن این دستگاه هنوز کاملاً ایده‌آل است و استفاده طولانی مدت از آن موجب خستگی دست نمی‌شود. در مجموع این دستبند از ظاهر خوبی بهره می‌برد و امکانات در نظر گرفته شده در بخش طراحی آن نیز کاملاً استاندارد است.

صفحه نمایش

دستبند هوشمند هواوی بند 6 |  Huawei Band 6

هواوی بند 6 به یک نمایشگر 1.47 اینچی AMOLED با رزولوشن 164×368 پیکسل مجهز شده است. در مقایسه با بند 4 که دارای نمایشگری 0.96 اینچ TFT بود، این یک پیشرفت چشمگیر برای بند 6 به حساب می‌آید. تراکم پیکسلی این نمایشگر 282 پیکسل در هر اینچ بوده و حاشیه‌هایی که در اطراف آن در نظر گرفته شده تا حد ممکن باریک است. در صورتیکه واچ فیس‌های تیره و مشکی رنگ برای این بند انتخاب کنید، این حاشیه‌ها به هیچ وجه به چشم نخواهند آمد.

دستبند هوشمند هواوی بند 6 |  Huawei Band 6

نمایشگر هواوی بند 6 لمسی بوده و از ژست‌های لمسی نیز پشتیبانی می‌کند. یعنی در کنار عملکرد از طریق لمس نمایشگر و یا کلید فیزیکی، با کشیدن در لبه‌های اطراف نمایشگر هم می‌توانید در منوهای بند جست و جو کنید. به عنوان مثال با سوایپ به بالا به نوتیفیکیشن‌های دریافتی دسترسی خواهید داشت، با سوایپ به پایین به منوی میانبر و با سوایپ به چپ و راست در بین گزینه‌های انتخاب شده برای نمایش عقب و جلو خواهید رفت.

دستبند هوشمند هواوی بند 6 |  Huawei Band 6

از نظر میزان روشنایی، هواوی 5 سطح برای این دستبند در نظر گرفته است که نور آن در بالاترین سطح از روشنایی خوبی برخوردار است و حتی در زیر آفتاب مستقیم هم خوانایی مناسبی دارد. البته زاویه دید این نمایشگر با بالا رفتن نور محیط محدود خواهد شد. در بخش تنظیمات نمایشگر (Display)، اولین گزینه برای انتخاب واچ فیس دستگاه است. در این بخش 9 واچ فیس برای نمایشگر در نظر گرفته شده که می‌توانید از میان آنها گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنید. برای چند نمونه از این واچ فیس‌ها امکان تغییر رنگ و جابجایی گزینه‌های قابل نمایش در نظر گرفته شده است.

در بخش Display امکان تغییر گزینه‌های قابل نمایش در صفحه اصلی و ترتیب آنها نیز وجود دارد. تغییر روشنایی صفحه نمایش در 5 سطح، زمان خاموش شدن نمایشگر پس از بیکار ماندن، زمان روشن ماندن نمایشگر در حالتی که گزینه Screen On فعال شده، از دیگر تنظیماتی بوده که در این بخش تعبیه شده است.

دستبند هوشمند هواوی بند 6 |  Huawei Band 6

نمایشگری که هواوی برای بند 6 در نظر گرفته هم از نظر تکنولوژی ساخت و هم از نظر سطح روشنایی از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است. هرچند که برخلاف ساعت‌های هوشمند این شرکت خبری از قابلیت Always On Display و یا تنظیم خودکار روشنایی با توجه به نور محیط در این دستبند نیست، اما نمی‌توان با توجه به قیمت آن، این موضوع را به عنوان یک ایراد در نظر گرفت. متأسفانه ایرادی که در این قسمت به بند 6 وارد است، مربوط به نرم‌افزاری Health هواوی بوده که رابط دستبند با گوشی است.

نسخه جدید این برنامه برخلاف آنچه که در تبلیغات هواوی نمایش داده می‌شود؛ فاقد گزینه‎ای برای تغییر واچ فیس است. باوجود آنکه علاقه‌ای به دریافت فایل Apk برنامه‌ها برای دسترسی به آخرین نسخه ندارم، در این مورد مجبور به نصب جدیدترین نسخه Health از این طریق شدم. با این حال، همچنان خبری از واچ فیس‌های متنوع درون برنامه نبود. مشخص نیست که این موضوع محدودیتی از سمت هواوی برای ایران مربوط می‌شود و یا واچ‌فیس‌های بیشتر تنها متعلق به گوشی‌های برند هواوی است. اما در هر حال، در صورت کسب اطلاعات بیشتر توضیحات تکمیلی را به بررسی اضافه خواهم کرد.

سخت‌افزار و نرم‌افزار

در خصوص مشخصات سخت‌‌افزاری بند 6، حتی در وبسایت رسمی هواوی هم اطلاعات خاصی وجود ندارد. این یعنی از نوع پردازنده استفاده شده درون این دستبند، میزان حافظه و رم آن اطلاعات موثقی در دسترس نیست. با این وجود، شاید دانستن این اطلاعات هم برای کاربری که قصد خرید هواوی بند 6 را دارد، چندان اهمیتی نداشته باشد. این دستبند از بلوتوث 5.0 برای اتصال به گوشی استفاده می‌کند و دارای سنسورهایی برای اندازه‌گیری ضربان قلب، سطح اکسیژن خون، میزان استرس، پایش خواب، شتاب سنج و ژیروسکوپ است.

دستبند هوشمند هواوی بند 6 |  Huawei Band 6

این دستبند دارای سیستم عامل Lite OS است. این یعنی اگر تا امروز با ساعت یا دستبندهای هواوی (و حتی آنر) کار کرده باشید، رابط کاربری بند 6 برای شما کاملاً آشنا است. برای ما که چند ماه پیش هواوی واچ فیت را بررسی کرده بودیم، نرم‌افزار این دستبند حرف جدیدی برایمان نداشت. در منو اصلی و یا به قول هواوی Favorite گزینه‌های منو میزان فعالیت، پخش موسیقی، وضعیت آب و هوا، استرس و ضربان قلب وجود دارد که البته امکان جابجایی آنها و اضافه کردن گزینه‌های جدید نیز برای آن در نظر گرفته شده است. البته باید به این نکته اشاره کنیم که گزارش هواشناسی هواوی بند 6 برای ما کار نمی‌کرد و مشابه این مشکل را در واچ فیت هم تجربه کرده بودیم.

در منویی که با فشار دادن کلید دستبند ظاهر می‌شود، گزینه‌های متنوعی در نظر گرفته شده است. اولین گزینه این منو Workout است که حالت‌های متنوعی از نرمش و فعالیت ورزشی در آن تعبیه شده. طبق گفته هواوی در این قسمت 96 حالت تمرین مختلف برای بند 6 در نظر گرفته شده است که ضربان قلب، کالری و … را اندازه‌گیری می‌کنند. تمامی اطلاعاتی که در طول این فعالیت‌ها ثبت می‌شود به صورت نمودارهای ساده به نمایش گذاشته می‌شوند و از این طریق می‌توان نمای کلی از مجموعه فعالیت‌های انجام شده در اختیار داشت. دویدن در محیط بیرون، دویدن در محیط داخل (تردمیل)، پیاده‌روی بیرون، پیاده‌روی در خانه، دوچرخه ثابت، شنا در استخر، طناب زدن، اسکی فضایی، قایق سواری و … از گزینه‌های ورزشی است که در این قسمت در نظر گرفته شده.

دستبند هوشمند هواوی بند 6 |  Huawei Band 6

Workout Record گزینه بعدی در منوی هواوی بند 6 است که تاریخچه فعالیت‌های ورزشی انجام شده را به ثبت می‌رساند. وضعیت ضربان قلب، سطح اکسیژن خون، تاریخچه فعالیت‌های روزانه، وضعیت خواب، میزان استرس، تمرینات تنفس، کنترل موسیقی، اعلانات دستگاه، هواشناسی، کرونومتر، تایمر، آلارم ساعت، چراغ قوه، پیدا کردن گوشی (Find Phone) و تنظیمات منوهای اصلی هستند که با فشردن کلید فیزیکی ظاهر می‌شوند. در منوی تنظیمات (Setting) هم گزینه‌های تنظیمات نمایشگر، سطح ویبره دستگاه، گزینه Do Not Disturb، تنظیمات فعالیت‌های ورزشی (فعال کردن گزینه تشخیص خودکار) و گزینه‌های کلی مانند آپدیت، ری‌استارت و خاموش کردن بند قرار گرفته است.

دستبند هوشمند هواوی بند 6 |  Huawei Band 6

امکانات ورزشی و سلامتی که هواوی برای بند 6 در نظر گرفته، با در نظر گرفتن بودجه قیمتی آن بسیار جامع و کامل است. نظارت بر ضربان قلب به صورت 24 ساعته، اندازه‌‌گیری سطح اکسیژن، استرس و پایش خواب از مهمترین مواردی هستند که می‌توان آنها را در ساعت‌های هوشمند پیدا کرد. از این نظر وجود تمامی آنها در دستبند سلامت یک نکته مثبت به حساب می‌آید. از نظر دقت اطلاعات ثبت شده توسط این دستبند نزدیک به آن چیزی است که توسط آنر بند 5 ثبت می‌شود (با اختلافات جزئی) و این نشان می‌دهد که هر دو دستبند در یک سطح دقت قرار دارند. البته باید در نظر داشته باشید دقت هیچکدام از دستبندها و ساعت‌های هوشمند به اندازه تجهیزات پزشکی مخصوص این کار نیست.

مقایسه اندازه گیری سطح اکسیژن خون آنر بند 5 و هواوی بند 6

 متأسفانه بند 6 فاقد سنسور GPS است و این یعنی برای فعالیت ورزشی در بیرون از محیط خانه باید به GPS گوشی اتکا کند. نکته دیگری که در بررسی هواوی بند 6 به آن برخوردیم اینست که خوشبختانه مانند دیگر ساعت و دستبندهای این شرکت، بند 6 هم پیام‌های فارسی را از تمامی برنامه‌هایی که اعلان آن را فعال کنید، نمایش می‌دهد. این موضوعی است که در خصوص ایموجی‌ها صدق نمی‎کند و اگر پیامی تنها حاوی ایموجی باشد، خالی نمایش داده خواهد شد. سرعت نمایش اطلاعات بر روی این دستبند هم کمی آرام‌تر از آن چیزی است که انتظار می‌رفت. با این نمایش پیام‌ها کامل و مرتب است.

دستبند هوشمند هواوی بند 6 |  Huawei Band 6

برنامه Huawei Health

دستبند هوشمند هواوی بند 6 |  Huawei Band 6

Band 6 قابلیت اتصال به گوشی‌های اندروید نسخه 6.0 به بالا و iOS نسخه 9.1 به بالا را دارد. برنامه Huawei Health برای اتصال این بند به گوشی مورد استفاده قرار خواهد گرفت. این برنامه هم در اپ استور اپل و هم گوگل پلی استور برای دانلود در دسترس قرار دارد. اما متأسفانه نسخه اندروید این برنامه در پلی استور بیش از یک سال است که بروزرسانی جدیدی دریافت نکرده و از همین رو ممکن است استفاده از آن با مشکل و باگ‌هایی همراه باشد. همانطور که پیش‌تر نیز اشاره کردیم، برای دسترسی به جدیدترین امکانات این برنامه، نسخه Apk آن را از وبسایت هواوی دریافت کردیم.

دستبند هوشمند هواوی بند 6 |  Huawei Band 6

برنامه Health از طریق اتصال بلوتوث به دستبند متصل می‌شود، با این حال از شما درخواست می‌کند که برای ثبت اطلاعات دقیق‌تر GPS گوشی را نیز روشن کنید. در این برنامه می‌توانید به اطلاعات کامل و دقیق‌اری از سابقه ورزشی، ضربان قلب، خواب، استرس، سطح اکسیژن و … دسترسی داشته باشید. در قسمت Devices، با انتخاب نام دستبند اطلاعات جزئی‌تر مانند شارژ دستگاه و تنظیمات بیشتر دستبند مانند فعال کردن نظارت خودکار بر روی خواب، ضربان قلب، استرس، SpO2 و هشدار در صورت وضعیت غیرعادی این موارد تعبیه شده است. همچنین امکان فعالسازی دریافت اعلانات از برنامه‌های مشخص و یا همه برنامه‌ها، فعال کردن آلارم، هواشناسی و … از دیگر گزینه‌های این بخش است.

برنامه Huawei Health
برنامه Huawei Health
برنامه Huawei Health
برنامه Huawei Health

 اطلاعات ثبت شده در دستبند با سرعت خوبی به گوشی منتقل می‌شوند. با این حال، اطلاعات دریافت شده توسط اپلیکیشن Health همیشه 100 درصد صحیح نیست و در مواردی اختلاف میان آنچه که در دستبند و اپ نشان داده می‌شود وجود دارد. با این حال، عدم وجود بخش دسترسی به واچ فیس‌ها و تنظیمات مربوط به دوران قاعدگی خانم‌ها در برنامه Health، آن هم باوجود نمایش این قابلیت‎‌ها در تبلیغات هواوی، از ایراداتی که می‌توان به این برنامه وارد دانست. طبیعتاً این موارد با آپدیت‌های آینده هواوی برای این برنامه به آسانی رفع قابل خواهند بود. البته این احتمال وجود دارد که این امکانات نیز مانند کنترل شاتر دوربین از طریق دستبند، تنها مختص گوشی‌های هواوی باشد.

برنامه Huawei Health
برنامه Huawei Health
برنامه Huawei Health
برنامه Huawei Health

باتری

باتری 180 میلی آمپرساعتی هواوی بند 6 یکی از اصلی‌ترین نقاط قوت آن به حساب می‌آید. هواوی در خصوص این باتری ادعا کرده است که با یک استفاده معمول تا 14 روز نیاز به شارژ پیدا نخواهد کرد. طبیعتاً این عدد می‌تواند بسته به میزان استفاده شده کاملا متفاوت باشد. به عنوان مثال فعال کردن نظارت قلب، اکسیژن و… به صورت 24 ساعته یا استفاده با روشنایی و ویبره با بیشترین شدت و اتصال مداوم به گوشی و دریافت تمامی اعلانات با ویبره خیلی زودتر از 14 روز هواوی، باتری این دستگاه را به اتمام خواهد رساند.

برای ما که استفاده نسبتاً معمول (اتصال مداوم به گوشی به غیر از شب‌ها، ویبره در حد ملایم، روشنایی مکس و فعال بودن تمامی قابلیت‌ها) این باتری چیزی در حدود 12 روز دوام آورد. نکته جالب اینجاست که در زمان آغاز به کار باتری آن 100 درصد هم نبود. این یعنی می‌توانیم با اطمینان بگوییم که ادعای هواوی مبنی بر دوام 14 روزه باتری با استفاده معمول قابل اثبات است. حتی اگر گوشی تمام مدت به دستبند متصل نباشد و یا حجم پیام‌های دریافتی شما زیاد نباشد، دوام باتری بیشتر هم خواهد بود.

شارژر باتری دستبند هوشمند هواوی بند 6 |  Huawei Band 6

باتری این دستبند از طریق پورت‌های مغناطیسی که در پشت آن قرار گرفته‌اند شارژ می‌شود. برای شارژ کامل باتری این دستبند به کمتر از یک ساعت (50-55 دقیقه) زمان نیاز خواهد بود. به طور عملکرد باتری این دستبند در مقایسه با هواوی واچ فیت که از GPS داخلی بهره می‌برد هم بهتر است و حتی با اطمینان می‌توان گفت که این اصلی‌ترین نقطه قوت آن به حساب می‌آید.

جمع بندی

دستبند هوشمند هواوی بند 6 |  Huawei Band 6

هواوی بند 6 در بازار ایران با قیمتی در حدود 1 میلیون و 350 هزار تومان عرضه شده است. در مقایسه با می بند 6 شیائومی که اصلی‌ترین رقیب آن به حساب می‌آید، بند 6 چیزی در حدود 400 هزار تومان گران‌تر است. با این حال، این دستبند در مقایسه با رقیب از  یک سری از امکانات بهتر بهره می‌برد. نمایشگر مستطیلی شکل بند 6 قدرت عمل بیشتری به کاربر می‌دهد. برای این دستبند امکان نظارت 24ساعته پیوسته بر روی سطح اکسیژن خون در نظر گرفته شده است و باتری آن نه تنها عملکرد بسیار خوبی در شرایط نرمال و فشرده دارد، بلکه در مدت زمان کوتاهی نیز شارژ خواهد شد. هرچند که دسترسی بی دردسر به برنامه Health و امکانات وعده داده شده هواوی در این برنامه برای ما میسر نبود، اما شاید نبود GPS و فعال نبود هواشناسی در بند 6 را بتوانیم به عنوان تنها ایراد خود دستبند به حساب بیاوریم.

دستبند هوشمند هواوی بند 6 |  Huawei Band 6

این دستبند هم از نظر طراحی و هم از نظر امکانات شباهت زیادی به هواوی واچ فیت دارد. با این حال، چیزی در حدود 400 هزار تومان از این ساعت ارزان‌تر است و از این نظر می‌توان آن را نسخه اقتصادی واچ فیت دانست. Huawei Band 6 یک دستبند ایده‌ال برای کسانی است که قصد خرید یک دستبند هوشمند نه چندان گرانقیمت سبک، با امکان سلامت کامل و دوام باتری فوق العاده هستند.

مزایا:
  • طراحی زیبا
  • سبک
  • رنگ‌های متنوع
  • ضدآب بودن
  • امکانات ورزشی و سلامتی کامل
  • باتری فوق العاده
  • شارژ سریع
معایب:
  • عدم سازگاری با بندهای استاندارد
  • عدم تنظیم روشنایی خودکار
  • نداشتن GPS
  • مشکلات برنامه Health و عدم دسترسی به امکانات جذاب مانند واچ فیس
پیشنهاد سخت‌افزارمگ:

هواوی بند 6 گزینه مناسب برای کسانی است که به دنبال یک دستبند هوشمند نه چندان گرانقیمت سبک، با امکان سلامت و ورزشی کامل و دوام باتری فوق العاده هستند.

9.1امتیاز8.7سخت‌افزار و نرم‌افزار8.9صفحه نمایش9.3طراحی9.5باتری9ارزش خرید
امتیاز: 3.0 از 5 (17 رای)
کمی صبر کنید...

12 دیدگاه

  1. Avatar الهام گفت:

    سلام یه مشکلی هست. هواوی بند من یک ساعت از زمان گوشیم عقب تر افتاده. بهنظر شما مشکل کجاست؟

  2. Avatar علی گفت:

    سلام.
    بررسی های تخصصی و کامل ، واقعا حوصله بر هستند.
    از اینکه وقت میگذارید و بررسی های خوبی تهیه می کنید ، بسیار سپاسگذاریم.
    خدا خیرتان بدهد.
    یاعلی(ع)

  3. Avatar مسعود گفت:

    ممنون از زحمت شما

  4. Avatar M.H.A گفت:

    نویسنده لطفا چیزی رو که نمیدونید ننویسید برای اینکه هواشناسی و فیس هاش بیاد باید برنامه ی سرویس هواوی رو نصب کنید بعد برنامه ی هواوی هلس رو از اول نصب کنی و گوشی رو بزنی حالت هواپیما بعدش ازت میپرسه کشورت کجاست باید بزنی چین (اگه حالت هواپیما باشه و برنامه رو باز کنید براتون میاد) بعد فیس ها و هواشناسی هم اضافه میشه به همین راحتی

    • Avatar fchina گفت:

      وقتی نمیتونی تو ایران و حالت عادی از یه قابلیتی استفاده کنی یعنی اون رو برای ایرانیا بستن حالا تو میخوای لقمه از پشت گوش بذاری تو دهنت بکن اینکارو

      • Avatar fchina گفت:

        اپل اگه همچین کاری بکنه میاین اینجا خودتون رو جرواجر میدین اما حالا واسه چین تو کامنتا راه حل پیشنهاد میدین

      • Avatar M.H.A گفت:

        تو دوس نداری استفاده نکن ولی من در حال حاضر دارم از واچ فیس ها لذت میبرم

        • Avatar علی گفت:

          مگه باهاشون چکار میکنی که لذت میبری
          نکنه باهاشون ازدواج میکنی؟

          • Avatar رامین گفت:

            این فقط یه جواب از یک نفر آدم ….. میتونه باشه. خیلی زمان میبره این افراد را در جوامع بتوان پذیرفت.

  5. Avatar آرمین گفت:

    نسل قبلی هواوی بند فوق العاده بود، این از اون هم بهتره و نمایشگر بزرگتری داره. واقعیتش حتی این مدل 6 اون حس چیپ بودن نسل قبلی رو نداره.

    بسیار ممنون از این بررسی خوب و کامل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در صورتی که نظر شما حاوی ناسزا، عبارات توهین‌آمیز و تهدید بوده و در تضاد با قوانین فعلی کشور باشد از انتشار آن بدون حذف موارد ذکر شده، معذوریم.
شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.