بررسی پاور گرین مدل GREEN GP600A-GED

یکی از بزرگترین دلنگرانی های کاربران، بخصوص در رده پایه و متوسط، خرید پاور استاندارد و با دوام برای سیستم است. پاوری که بالاترین کارایی را نسبت به قیمت ارائه کند و در عین حال، کاملا به روز باشد. شرکت سیاره سبز گرین به همین منظور، پاور های خانواده GED را به سبد محصولات خود اضافه کرده است. این پاور ها می‌توانند گزینه ای ایده آل برای اغلب سیستم ها به حساب آیند. پاور GREEN GP600A-GED یک پاور گیمینگ است که، همزمان هم توان و امکانات خوبی دارد، و هم از قیمت مناسبی برخوردار است. این پاور از نظر نسبت کارایی به قیمت، به گونه ای است که در بازار ایران در برابر دیگر برندهای پاور و حتی در برابر بسیاری از پاور‌های موجود در سبد محصولات گرین، رقابتی تر است. منبع تغذیه GP600A-GED گرین به تمام استاندارد‌های محافظتی مجهز است و کاملا مناسب برای سیستم‌های گیمینگ خانگی است.

معرفی محصول:

بررسی پاور گرین مدل GREEN GP600A-GED

در حال حاضر پاور‌های شرکت گرین شامل 9 خانواده می‌شود که سری OCDG و OCPT بخش High End محصولات گرین را شامل می‌شوند و دارای استاندارد مصرف بهینه پلاتینیومی‌هستند. پاور‌های سری HP Evo و UK Plus در بخش Mid-Range محصولات عرضه شده توسط گرین هستند و مجهز به استاندارد مصرف بهینه طلایی می‌باشند.

دو پاور جدید خانواده GED در میانه جدول محصولات گرین قرار می‌گیرند. سپس بخش Entry Level پاور‌های گرین شامل سه خانواده EUD، ESD، و HED می‌شوند که همگی از مدل‌های سابق (EU، ES، و HE) ارتقا یافته و به مدار مبدل DC-DC مجهز شده اند، و به همین خاطر حرف D در انتهای اسم مدل آنها اضافه شده است. کلیه این پاور‌ها به استاندارد مصرف بهینه برنزی 80 پلاس مجهز می‌باشند.

بررسی پاور گرین مدل GREEN GP600A-GED

و اما پاور‌های خانواده GED، مجهز به مدار تصحیح ضریب توان Active PFC هستند. مجهز به تمامی ‌پروتکشن‌های استاندارد پاور، دارای استاندارد مصرف بهینه 80 پلاس برنزی، و از همه مهمتر، مجهز به دو کابل برق 8 پین پردازنده هستند، که این روزها، به یکی از مهم ترین پیش نیازهای مادربرد‌های مدرن تبدیل شده است. مدل مورد بررسی ما، 600 واتی است.

مشخصات فنی:

بررسی پاور گرین مدل GREEN GP600A-GED

منبع تغذیه GP600A-GED گرین مجهز به اصلی ترین موئلفه‌های محافظتی یا به اصطلاح Protection‌های حیاتی پاور، شامل OVP/UVP/OCP/OPP/SCP/SIP است. سیستم محافظتی دیگری هم برای این پاور تحت عنوان NLO نام برده شده که تضمین عملکرد صحیح بدون لود پاور است.

یکی از مهمترین بخش‌هایی که باید کاربران به آن توجه ویژه ای داشته باشند، همین بخش تعداد استاندارد محافظت‌های پاور است. بسیاری از پاور‌های میان رده فاقد پروتکشن OCP یا OTP هستند، اما خوشبختانه گرین در این زمینه سنگ تمام گذاشته و تمامی‌پروتکشن‌های پاور‌های رده بالا را در این پاور به کار برده است تا خیال کاربران از بابت حفظ سلامت قطعاتشان راحت باشد.

از نظر میزان مصرف بهینه، این پاور با برق 230 ولت بالاتر از 86 درصد بهینه مصرف می‌کند و این بدان معنا است مثلا برای در اختیار قرار دادن 250 وات توان به سیستم، حدود 290 وات برق در ساعت مصرف می‌شود. این میزان مصرف بهینه، علی الخصوص برای سیستم‌های اداری و خانگی، کاملا مطلوب است. این پاور همچنین از استاندارد اروپایی ERP 2013 نیز پشتیبانی می‌کند تا در زمان خاموشی سیستم، میزان مصرف آن کمتر از 0.5 وات در ساعت باشد.

بررسی پاور گرین مدل GREEN GP600A-GED

در مورد تنوع و تعداد کابل‌ها، منبع تغذیه GP600A-GED گرین دارای یک کابل 24 پین برق مادربرد، یک جفت کابل 4+4 پین برق پردازنده، یک کابل 2+6 پین برق گرافیک که در سر آن یک جفت سوکت 8 پین قرار گرفته، دو کابل برق ساتا که بر روی هر کدام 3 سوکت برق ساتا قرار دارد، و در انتها یک کابل برق مولکس که سه سوکت مولکس بر روی آن قرار دارد.

به غیر از کابل 24 پین برق مادربرد که اسلیو شده است، مابقی کابل‌ها بدون روکش اسلیو و تماما از نوع فلت و مشکی رنگ ساخته شده اند تا مدیریت کابل کشی راحت تر و زیبایی سیستم در نظر گرفته شود. فاصله بین سوکت‌ها و همچنین طول کابل‌ها برای بستن سیستم در اغلب کیس‌های Mid-Tower کاملا مناسب ارزیابی می‌شود.

یکی از مهترین خصوصیات کابل های پاور، ضخامت است که گرین در مورد کابلهای برق پردازنده و کابهای برق کارت گرافیک، از ضخیم ترین کابل استاندارد ممکن یعنی 16AWG استفاده کرده است. از بابت کابل برق ورودی هم گرین از کابل ضخیم 1mm بهره گرفته که در میان رقبا یک برتری مطلق محسوب می‌شود.

آنباکس و خصوصیات سخت افزاری:

بررسی پاور گرین مدل GREEN GP600A-GED

منبع تغذیه GP600A-GED گرین در یک جعبه مشکی شیک و تمییز عرضه می‌شود. مهمترین شاخصه‌های اشاره شده بر روی جعبه پاور شامل واتیج، نمودار‌های تست، پروتکشن‌ها، استاندارد ATX12V 2.4، سایز و تنوع کابل‌ها و علامت استاندارد 80 پلاس برنزی است.

بررسی پاور گرین مدل GREEN GP600A-GED

داخل جعبه، پاور، دفترچه راهنما، استیکر، و کابل سیم برق قرار دارد.

بررسی پاور گرین مدل GREEN GP600A-GED

نمای اصلی پاور که در سمت کاربر قرار می‌گیرد بدین صورت است. در این بخش راه راه، شرکت گرین استیکر هایی با سه رنگ متنوع به همراه این پاور عرضه کرده است.

بررسی پاور گرین مدل GREEN GP600A-GED

شما می توانید بر اساس تم مورد پسند خود، یکی از این سه مدل استیکر را برای بخش راه راه پاور استفاده کنید.

بررسی پاور گرین مدل GREEN GP600A-GED

در پشت پاور یک کلید روشن و خاموش قرار دارد. همانطور که مشاهده می‌کنید، این پاور فول رنج نیست و صرفا با ولتاژ 200 تا 240 ولت، استاندارد برق ایران/اروپا ساخته شده است. بنابراین علامت 80 پلاس برنزی آن هم در همین ولتاژ تست شده است.

بررسی پاور گرین مدل GREEN GP600A-GED

این پاور در ریل 12 ولت حداکثر 600 وات توان خروجی دارد. بنابراین حداکثر کارت گرافیکی که ما توصیه می‌کنیم برای این پاور کنید، کارت RTX 3060 است. در ریل‌های 3.3 ولت و 5 ولت نیز مجموعا 110 وات را در اختیار سیستم قرار می‌دهد که حداقل استاندارد ممکن است و دوست داشتیم مجموعا حداقل 125 وات در این بخش خروجی در اختیار داشته باشیم.

بررسی پاور گرین مدل GREEN GP600A-GED

تمام کابل‌ها از نوع فلت و کیفیت آنها و سکوت‌هایشان کاملا مطلوب ارزیابی می‌شود.

بررسی پاور گرین مدل GREEN GP600A-GED

مشخصات اصلی پاور بر روی برچسبی در جلوی آن نصب شده است.

بررسی پاور گرین مدل GREEN GP600A-GED

یک صفحه مشبک در زیر پاور، بخش ورودی هوای این پاور را تشکیل می دهد.

بررسی پاور گرین مدل GREEN GP600A-GED

این رنگ استیکر فیبر کربنی گرین است.

بررسی پاور گرین مدل GREEN GP600A-GED

برای دوستانی که از سیستم هایی با تم رنگ آبی و یا نورپردازی آبی استفاده می کنند، این استیکر پلنگی آبی رنگ می تواند جذاب باشد.

بررسی پاور گرین مدل GREEN GP600A-GED

دوستانی که تم اصلی سیستم آنها زرد و نظامی است، می توانند از این مدل استیکر برای پاور خود بهره بگیرند.

بررسی پاور گرین مدل GREEN GP600A-GED

منبع تغذیه GP600A-GED گرین از فن آوری مبدل Double Forward استفاده می‌کند. این فن آوری از بهره وری بالا و نرخ خرابی بسیار پایینی برخوردار است. شرکت گرین از فیلترینگ دو مرحله ای در بخش ورودی پاور استفاده کرده تا حامل‌های EMI/RFI ایجاد شده توسط ماسفت‌ها و سوئیچ‌های بخش ورودی به شبکه برق شهر نفوذ نکند. همچنین به واسطه دو قطعه NTC Thermistor و MOV (Metal Oxide Varistor) تعبیه شده در این بخش، این پاور در برابر جریان‌های هجومی‌اولیه (Inrush Current) و Spike‌های شدید ولتاژ برق شهر مقاوم است.

بررسی پاور گرین مدل GREEN GP600A-GED

شرکت گرین تمام خازن‌های این پاور را از نوع 105 درجه استفاده کرده است. بخش‌های ورودی و خروجی همه به خازنهای 105C فوق العاده باکیفیت و درجه 1 ساخت کمپانی خوش‌نام SamXon مجهز شده‌اند. این خازن‌ها به دلیل فرآیند ساخت مدرن و متریال درجه 1 به کار رفته آن‌ها عمری به مراتب بیشتر از نمونه‌های مشابه دارند.

بررسی پاور گرین مدل GREEN GP600A-GED

طراحی حرفه ای مدار چاپی، فاصله خوبی را بین قطعات ایجاده کرده است تا گردش هوای مناسبی بین آنها برقرار باشد. کیفیت سینک‌های خنک کننده به کار رفته در این مدل، کاملا مطلوب ارزیابی می‌شود. منبع تغذیه GP600A-GED گرین از دو تراشه Supervisor مجزا برای سیستم محافظتی خود بهره می‌برد تا عملکرد این پروتکشن‌ها دقیق‌تر و سریع‌تر از قبل صورت گیرد. این تراشه‌ها وظیفه کنترل Trigger قطعی پاور در زمان بروز اختلال در خروجی‌های هر سه ریل 3.3، 5 و 12 ولت را بر عهده دارند.

بررسی پاور گرین مدل GREEN GP600A-GED

فن مورد اسفاده گرین در این پاور، از نوع Brushless سایز 12 سانتیمتری ساخت شرکت Poweryear است. این فن بسیار بی صدا است و حتی در فول لود پاور نیز صدایی از آن به گوش نمی‌رسد. هسته این فن با تکنولوژی Rifle Bearing نسل جدید و اصلاح شده است که در آن یاتاقان دارای شیارهایی مارپیچ گونه است و همین امر سبب می‌شود تا پمپاژ مایع روان کننده به بخش‌های بالاتر شفت نیز برسد. علاوه بر این، طراحی خاص مرکز پروانه فن در این مدل به‌گونه‌ای در نظر گرفته شده تا از نفوذ گرد و خاک به مخزن روغن و شفت جلوگیری به عمل آید. این فن علیرغم نویز صوتی بسیار پایین، عمری شبیه به فن‌های با یاتاقان از نوع Ball Bearing دارد.

سیستم تست:

 سیستم تست لابراتوار مجله سخت افزار
پردازندهINTEL CORE I7 8700K
مادربردMSI MPG Z390 GAMING PRO CARBON
کارت گرافیکGIGABYTE GTX 1060
رمG.SKILL TRIDENT Z 3600 CL 16 2X8G
اس اس دی NVMeADATA XPG SX8200 Pro 256G
اس اس دی SATASAMSUNG 860 EVO 250G
کولرGREEN GLACIER 360-EVO
پاورGREEN GP600A-GED
کیسGREEN OC STATION
هاب USBUSB 3 ORICO MH4PU
فنCOOLER MASTER MF120R ARGB 3in1
نورپردازیDEEPCOOL RGB 350 LED STRIP
مانیتورLG 27UD69-W 4K UHD IPS 27” LED
خمیر سیلیکنGREEN GT-4 PREMIUM

بررسی:

تست پاور نیاز به تجهیزات دقیق آزمایشگاهی دارد، اما ما در حد توان با استفاده از خوانش‌های نرم افزاری، به بررسی این پاور می‌پردازیم. خوشبختانه پاور 600 واتی موضوع بررسی، برای سیستم تست ما یک منبع تغذیه ایده آل است. برای تست نوسان ریل‌ها و ولتاژ پاور، از نرم افزار OCCT استفاده کردیم. در حالت بیکاری ولتاژ سه ریل اصلی 3.3، 5 و 12 ولت کاملا مطابق با استاندارد تعریف شده خروجی داشتند. تست پاور OCCT را برای تست لود استارت می‌کنیم تا سیستم کاملا تحت فشار قرار گیرد؛ پس از حدود یک دقیقه، به ثبت ولتاژ‌ها می‌پردازیم. ولتاژ ریل 12، به 11.87 ولت، ولتاژ ریل 5 ولت همچنان 5 ولت باقی ماند و ولتاژ ریل 3.3 ولت نیز همان مقدار باقی ماند.

بررسی پاور گرین مدل GREEN GP600A-GED

یک پاور استاندارد نباید تحت فشار، بیش از 3% اختلاف ولتاژ را در ریل‌های اصلی خود داشته باشد و خوشبختانه افت ولتاژ ریل‌های پاور GP600A-GED گرین تحت شرایط کمتر از 2% است، بنابراین نمره خوبی را از این تست دریافت می‌کند.

از بابت نوسان هم مورد خاصی مشاهده نگردید و ثبات ریلی خوبی را از این پاور شاهد بودیم.

یکی از خصوصیات مهم در پاور، Hold Up Time است و به اصطلاح مدت زمانی است که در صورت قطعی لحظه ای برق، پاور بدون اختلال، با استفاده از ذخیره انرژی درون خود برای ادامه برق رسانی سالم به سیستم استفاده می‌کند. این مدت زمان باید به اندازه ای طولانی باشد که فرصت کافی به سیستم‌های Back up و UPS‌ها داده شود تا با ورود به سیستم از قطع برق و خاموشی جلوگیری کنند. صد البته، صحبت از میلی ثانیه است. پاور‌های رده بالا همواره بیش از 16 میلی ثانیه توانایی نگهداری از سنگر برق رسانی را دارند. اما به اندازه کافی به اهمیت این موضوع در پاور‌های پایین رده توجه نمی‌شود. یکی از مشکلاتی که عدم توجه به Hold Up Time استاندارد بوجود می‌آورد، احتمال خاموشی سیستم حتی با وجود UPS است و این موضوع در ادارات و شرکت‌هایی که نباید در آنها سیستم خاموش شود، اهمیت دوچندان پیدا می‌کند. شرکت گرین با طراحی مناسب و استفاده از خازن‌های مرغوب، میزان Hold Up Time این مدل پاور را در 80 درصد لود به 16 میلی ثانیه رسانده است که با توجه به سیستم استاندارد 50Hz و 220 ولتی برق ایران، مدت زمانی بسیار مناسب و کافی است تا سیستم Back Up برق و UPS‌ها در شرکت‌ها و ادارات؛ وارد جریان شبکه شوند. بدین ترتیب از خاموشی کامپیوتر پیشگیری می‌شود.

نتیجه گیری:

پاور GP600A-GED گرین یک پاور برنزی ایده آل برای سیستم های پایه و نیمه حرفه ای گیمینگ است. از نظر قیمت کاملا اقتصادی است، اما برخی از خصوصیاتی آن باعث شده تا در میانه جدول سبد محصولات گرین قرار گیرد. وجود تمام پروتکشن اصلی در کنار بازدهی فوق العاده 89 درصدی که حتی بالاتر از استاندارد 80 پلاس برنزی است، خصوصیاتی است که نمی‌توان در دیگر مدلهای هم قیمت و یا هم رده در دیگر برندها به راحتی یافت.

همچنین، وجود خازن‌های 105 درجه برند تایوانی SamXon، که یکی از تولید کنندگان مشهور خازن برای پاور‌های Mid-Range در دنیاست، و مجهز بودن به دو کابل برق 4+4 پین پردازنده با ضخامت 16AWG، ویژگی‌های مثبت دیگری است که در پاور GP600A-GED گرین به کار رفته است.

پاور قلب تپنده و ضامن سلامت سیستم است، و همواره توصیه ما بر این است که برای پاور کم نگذارید. اما اگر سیستم گیمینگ بسته اید و بودجه ی شما مناسب تهیه پاور میان رده و یا High End نبود، توصیه می‌کنیم بر روی پاور GP600A-GED گرین سرمایه گذاری کنید.

شرکت گرین با توجه به 62 ماه ضمانتی که برای منبع تغذیه GP600A-GED در نظر گرفته است، به کیفیت خوب این پاور ایمان دارد. پاور GREEN GP600A-GED با قیمت حدود 1.7 میلیون تومان در بازار عرضه می شود و بدون شک جزو خوش قیمت ترین پاور‌ها در ایران است.

 خرید آن را برای کلیه سیستم‌های اداری و خانگی، و حتی سیستم‌های گیمینگ نیمه حرفه ای که کاربران آنها بودجه محدودی دارند، توصیه می‌کنیم. همچنین در پایان، با توجه به کارایی مناسب، خصوصیات و راندمان مطلوب GREEN GP600A-GED، نسبت به قیمتی که دارد، نشان بهترین ارزش خرید را به آن اهدا می‌کنیم.

بررسی پاور گرین مدل GREEN GP600A-GED
مزایا:
  • قیمت عالی
  • ضمانت 62 ماهه گرین
  • دارای ACTIVE PFC
  • مجهز به تک ریل 12 ولت
  • مجهز به استاندارد ERP 2013
  • دارای استاندارد ATX12X 2.4
  • دارای دو کابل برق 8 پین پردازنده
  • مجهز به کابل‌های تمام مشکی و فلت
  • دارای استاندارد مصرف بهینه 80 پلاس برنزی
  • استفاده از خازن‌های 105C شرکت SamXon
  • مجهز به تمامی‌پروتکشن‌های حیاتی پاور OVP/UVP/OCP/OPP/SCP/OTP/SIP/NLO
معایب:
  • مورد خاصی مشاهده نشد
پیشنهاد سخت‌افزارمگ:
  • پاور‌های خانواده GED گرین بهترین گزینه برای دوستانی که سیستم‌های گیمینگ رده پایه و متوسط دارند و بودجه آنها به پاور‌های گران قیمت نمی‌رسد، اما دلشان می‌خواهد از یک پاور مطمئن و استاندارد استفاده کنند.
8.3امتیاز8.4پرفورمنس7.5امکانات7.5کولینگ و فن8.6نوع کابل ها8طراحی ظاهری8مصرف بهینه9پروتکشن‌ها8کیفیت ساخت9.5ارزش خرید
امتیاز: 5.0 از 5 (2 رای)
کمی صبر کنید...

18 دیدگاه

  1. Avatar سلام گفت:

    فن هاش شبیه و مدل فن های سری uk plus هست؟

    اخه اون فن هاشون خیلی خوبه

    • Avatar آرمین گفت:

      خیر، UK-Plus پاور بهتریه

      • Avatar سلام گفت:

        بله قیمتا uk خیلی رفته بالا..یه 600 ged کارکرده با قیمت خیلی خوب گیر اوردم…نهایت گرافیکی که ببندم rx6600 xt

        وقتی محاسبه گر گرین میریم.. جدای از انتخاب کارت گرافیک باید قسمت pci هم پر کنیم؟

        یعنی گرافیکی که برق مستقیم از پاور میخوره اما سوار pci مادبرد میشه.. گرافیک از این قسمت pci هم برق مصرف میکنه؟

        سیستم هم رایزن 5600g .. دوتارم 8 و مادربرد a520

  2. Avatar RS گفت:

    سلام خسته نباشید
    میخواستم بپرسم پاورایی که استانداردهای محافظتی دارن هیچ جوره نمیتونن به قطعات دیگ اسیب بزنن ؟
    یعنی در صورت خرابی پاور یا هر مشکل دیگه ای به قطعات دیگ به خصوص کارت گرافیک اسیبی وارد نمیشه ؟

  3. Avatar سعید گفت:

    میخواستم این پاور رو تهیه کنم اما دو دل بودم که با این بررسی حتما میخرمش.

  4. Avatar علیرضا گفت:

    این پاور رو از نزدیک دیدم و روی سیستم اسمبل کردم
    جدا از قیمت فوق العاده بی نظیرش
    پیکیجنگ این پاور به راحتی با پاور هایی با 2 یا حتی 3 برابر قیمت خودش رقابت میکنه
    واقعا حس آنباکس کردن بی نظیری داشت

  5. Avatar شایان گفت:

    سلام مجدد جناب آرمین ایمیل بنده خدمت شما جهت دریافت شماره (واتساپ در صورت امکان)
    یا ایمیل تون برای تماس و مشاوره در خصوص سیستم گیمینگ و انتخاب پاور . با سپاس

  6. Avatar شایان گفت:

    آقای آرمین در مورد انتخاب پاور و سیستم گیمینگ امکانش هست از شما
    راهنمایی بگیرم ؟ لینک یا شماره می فرمائید؟

  7. Avatar lol گفت:

    “این پاور در ریل 12 ولت حداکثر 600 وات توان خروجی دارد. بنابراین حداکثر کارت گرافیکی که ما توصیه می‌کنیم برای این پاور کنید، کارت RTX 3060 است.”
    ارمین ! با چه معیاری اینارو میگی!!!!
    الان میتونی با 12400 اینتل و 3070ti به راحتی کار کنی تو full load! حتی با 12600k هم میتونی!!!!

    محض اطلاع!:
    12400 ~ avg 50 w
    12600k~ 100W
    rtx3070ti ~ avg 300w
    تازه در این شرایط ما میرسیم به راندمان ذکر شده!
    وگرنه الان جا داره حتی 3080 هم هندل کنه!

    • Avatar Seyed گفت:

      ۱۲۴۰۰
      در فول لود تا ۱۰۰وات مصرف داره
      ۱۲۶۰۰ام تو اورکلاک که میره تا ۱۸۰اینا
      بقیه قطعات مادربرد و اس اس دی و رم و هارد
      شما میانگین رو محاسبه کردین؟ شما توی اوج بار پاورت کم بیاره چی میشه؟ یا خاموش میکنه یا خودش یا یه قطعه ای رو میسوزونه
      و اینکه این پاور پایینرده هست و کلا از توان مصرف سیستم باید ۸۰درصد توان اسمی پاور باشه
      نمیدونم حالا چقدرشو غلط گفتم چون تخصصی ندارم
      ولی به هرحال اشتباه اصلی شما
      توان مصرفی میانگین رو حساب کردین این چه کاریه!

      • Avatar lol گفت:

        اولا اینکه سیستم همه برقش از 12 ولت نیست!
        12400 در فول لود تا 100 وات نمیره! تا 80 وات میره که اونم در تست های مربوط به استرس تست هست! نه رندر و بازی و حالت عادی! در بازی تا 50 وات میره چون سیپیو 100 درصد نمیشه ! و در تست هایی که مربوط به اکستنشن های پردازشی هست تا سطح 100 وات میره تازه اونجا میخوره به PL2 و برمیگرده و به اصطلاح down میشه! پس یه گیمر و کاربر عادی و حتی کسی که رندرینگ انجام میده هیچوقت به PL2 نمیرسه !
        12600 هم نهایت میتونه 150 وات رو تاچ کنه و down بشه!
        اینم لینک های مستند:

        تازه دقت کن اینجا rx6900xt استفاده شده!
        دوم: بقیه قطعات مادربرد و رم و هارد و اس اس دی رو هم دیگ حتی 60 وات هم نمیشن! (بحث حافظه های اورکلاک شده جداست!)
        پاور کم نمیاره! این پاور پایین رده نیست اتفاقا و اینکه اون کسی که بهت گفته 80درصد توان اسمی یه ادم بیسواد بوده
        و در اخر بهتر هست در چیزی که تخصصی ندارید نظری ندید

    • Avatar آرمین گفت:

      با معیار خودم میگم. اگر پاور 600 وات دارید، من توصیه می کنم بالاتر از 3060 نرید یا اگر میرید، پاور رو هم ارتقا بدین.

  8. Avatar Seyed گفت:

    گزینه فوق العاده ایه به خصوص با قیمت حدودی یک و هفتصد
    راستی سه چهار جا اشتباها بجا ۶۰۰وات ۷۰۰وات ذکرکردین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در صورتی که نظر شما حاوی ناسزا، عبارات توهین‌آمیز و تهدید بوده و در تضاد با قوانین فعلی کشور باشد از انتشار آن بدون حذف موارد ذکر شده، معذوریم.
شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.