بررسی گوشی گلکسی زد فولد 4 سامسونگ

تماشا کنید: بررسی گوشی گلکسی زد فولد 4 سامسونگ

سامسونگ برای دومین سال پیاپی در رویدادی که همیشه به معرفی نسل جدید گوشی‌های نوت اختصاص داشت، از سری جدید گوشی‌های تاشوی خود یعنی Galaxy X Fold4 و Galaxy Z Flip4 رونمایی کرد. امروز با بررسی گوشی گلکسی زد فولد 4 سامسونگ در خدمت شما عزیزان هستیم. با ما همراه باشید.

سامسونگ در رویداد 19 مرداد خود از گوشی تاشو پرچمدار خود، یعنی گلکسی زد فولد 4 رونمایی کرد. کمی پس از رونمایی از این گوشی و عرضه آن در بازار، Z Fold4 برای بررسی در اختیار تیم سخت‌افزارمگ قرار گرفت، اما متأسفانه در زمان ضبط بررسی شرایط ما، اینترنت و به‌طورکلی وضعیت کشور به‌گونه‌ای نبود که امکان انتشار این بررسی را داشته باشیم. از همین رو، به احترام مردم عزیزمان تصمیم گرفتیم که این بررسی را در آن زمان منتشر نکنیم. از آنجاییکه چندماهی از زمان ضبط این بررسی می‌گذرد، این احتمال وجود دارد که برخی از اطلاعات ارائه شده در آن مانند قیمت دستگاه با توجه به وضعیت اسف‌بار بازار ارز دستخوش تغییر شده باشد.

امیدواریم که از دیدن این بررسی لذت ببرید و نکات  ارائه شده در آن برای شما مفید باشید. در صورت تمایل می‌توانید نظرات خود در خصوص گوشی زد فولد 4 را با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

بررسی گوشی گلکسی زد فولد 4 سامسونگ

تماشای ویدئو از یوتیوب

تماشای ویدئو از آپارات

9.1امتیاز9.4سخت‌افزار8.8صفحه نمایش9.2دوربین9.1صدا9.3طراحی8.9باتری8.8ارزش خرید
امتیاز: 3.4 از 5 (5 رای)
کمی صبر کنید...

یک دیدگاه

  1. Avatar علی گفت:

    The battery is very small, but it is very Koloft

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در صورتی که نظر شما حاوی ناسزا، عبارات توهین‌آمیز و تهدید بوده و در تضاد با قوانین فعلی کشور باشد از انتشار آن بدون حذف موارد ذکر شده، معذوریم.
شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.