گروه Digital Foundry اقدام به بررسی بازی Dishonored 2 نموده و اطلاعات تجزیه تحلیل این گروه حتی بر روی سیستم های قدرتمند چندان رضایت بخش نمی باشد .
در بازی Dishonored 2 ، استودیو Arkane از موتور پردازشی Unreal 3 به موتور Void سوئیچ کرده است که یک نسخه به شدت ویرایش شده موتور id Tech می باشد . با توجه به گزارش ها به نظر می رسد این تغییر موتور پردازشی به درستی انجام نشده است و مشکلات گسترده ای نرخ فریم در دو کنسول پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان و نسخه کامپیوتر این بازی ایجاد کرده است. پس از این موضوع یک بروز رسانی برای نسخه کامپیوتر برای رفع این مشکلات منتشر شد اما به گزارش Digital Foundry این بروز رسانی تمامی مشکلات این بازی را بر طرف نکرده است. گروه Digital Foundry می گوید : اگر چه توسعه دهنده این بازی یک یک پچ به منظور رفع مشکلات بازی منتشر کرده است اما به نظر می رسد که عملکرد بازی تغییر چندانی نکرده است. ما همچنان نمی توانیم نرخ فریم بالاتری از بازی در کارت گرافیک های قدرتمند دریافت نماییم.
تجزیه و تحلیل های گروه Digital Foundry نشان می دهد که حتی کارت گرافیک قدرتمند Titan X Pascal که مخصوص اجرای بازی با کیفیت 4k می باشد نیز نمی تواند در نسخه کامپیوتر این بازی نرخ 60 فریم در ثانیه را در تنظیمات Ultra و 1080p حفظ کند.
نسخه کنسولی بازی نیز بر روی نرخ بیشتر از 30 فریم بر ثانیه هدف گزاری شده است که در بیشتر بخش های بازی آن را حفظ می کند. David Bierton از گروه Digital Foundry گزارش داده است که زمانی که بازی به قسمت های پیچیده می رسد عملکرد بازی کند تر شده و بازی با نرخ 20 فریم بر ثاینه اجرا می شود.
Bierton پس از تجزیه تحلیل نسخه پلی استیشن 4 پرو این بازی می گوید : در صورتی که کاربران از یک تلویزیون full-HD و کنسول پلی استیشن 4 پرو استفاده می کنند هیچ گونه مزیتی در بازی Dishonored 2 نخواهند داشت . تنها روش فعال سازی supersampling در کنسول پلی استیشن 4 پرو استفاده از یک تلویزیون 4k و تنظیم بازی به صورت دستی به کیفیت 1080p می باشد که به طور کلی هدف از نمایش با وضوح بالا را از بین می برد . انجام این کار تنها در صورتی مناسب است که بازی با نرخ فریم بالاتری اجرا شود که در Dishonored 2 این چنین نیست .
ممکن است توسعه دهنده این بازی با انتشار بروز رسانی در آینده عملکرد این بازی با بهبود بخشید اما در حال حاضر هیچ گونه نشانه ای از ارائه بروز رسانی نمی باشد .
دیگه نبینم 480 یک ملیون تومنی با 1080 انوییای سه ملیونی مقایسه کنیا
تو مقایسه زیر سیستم و پردانده اینتل بوده ….اگه سیستم ای ام دی بود ؟؟؟ .به دایرکت 12 دقت کن
http://hwbench.com/vgas/geforce-gtx-1080-vs-radeon-pro-duo
اقا بهنام خداوکیلی تاحالا سیستم ای ام دی جمع کردی؟ قطعا نه ….پس چطور نظر میدی؟ تو ای ام دی یک کامپوتر نمره بیست رو با پنج ملیون میشه اما اینتل- انویدیا با پنج تومن یک کامپوتر نمره دهی گیرت میاد…… شک نکن در رندر تری دی مکس و گیمها ای ام دی برندس
برای من همیشه بهینه بودن مهمه….همه هم باید دقت کنن …..بهینه یعنی قیمت کم کیفیت بالا
در مقابل 1080 ای ام دی این میزاره ….که در دایرکت 12 و یک سی پی یو ای ام دی …سه برابر ده هشتاد قدرت و کیفیت داره
http://www.sapphiretech.com/catapage_pd.asp?cataid=297&lang=eng
یکروز پنج ملیون من میزارم ، پج ملیون تو بزار…. سیستم جمع کنیم بعد ببینیم تو گیم و گرافیک و تری دی مکس رندرش کی میبره…حاضرم ده ملون تومن شرط ببندم ، میبندی؟
[list]
تجزیه و تحلیل های گروه Digital Foundry نشان می دهد که حتی کارت گرافیک قدرتمند Titan X Pascal که مخصوص اجرای بازی با کیفیت 4k می باشد نیز نمی تواند در نسخه کامپیوتر این بازی نرخ 60 فریم در ثانیه را در تنظیمات Ultra و 1080p حفظ کند.
[/list]
دقیقا خیلی خوب حرفی زده حالا با یه کنسولی که قدرت کارتش مابین Rx 460 و Rx 470 هست میخوان 4k اونم 60fps بگیرن :/ اصلا گیریم قدرتش میرسه و این بازیارو 4k 60fps اجرا میکنه آیا تا سال دیگه بازم زورش به بازیا میرسه که اینطوری اجرا کنه؟؟ قطعا نه