بر اساس گزارشی که متعاقبا توسط «یوبی سافت» (Ubisoft) تأیید شده، این ناشر در حال توسعه پروژه جدید خود میباشد که به نظر بلند پروازانهترین عنوان Assassin’s Creed خواهد بود. این عنوان اساسا یک پلتفرم عظیم آنلاین است که با گذشت زمان تکامل مییابد. در ادامه اطلاعات بیشتر درباره تایید نام رمز Assassin’s Creed Infinity و شایعاتی درباره زمان عرضه را بخوانید.
تایید نام رمز Assassin’s Creed Infinity
طبق گفته منابع «بلومبرگ» (Bloomberg)، این بازی با نام رمز Assassin’s Creed Infinity شناخته میشود و دارای چندین محیط مختلف بوده که فضای گسترش آن در ماهها و سالهای پس از عرضه، ارائه خواهد شد. در این گزارش آمده است که بازیهای موجود در پلتفرم Infinity میتوانند حس و حال متفاوتی داشته باشند؛ اما هر یک به نوعی به هم دیگر ارتباط پیدا میکنند. خبرنگار «جیسون شریر» (Jason Schreier) در این باره نوشته که Infinity به این زودیها و تا سال 2024 منتشر نخواهد شد. وی همچنین اشاره کرده که ممکن است یوبی سافت اصلا این بازی را منتشر نکند. دلیل این حدس او نیز این است که معمولا وجود چندین بازی درون یک بسته برای یوبی سافت و سری بازیهای Assassin’s Creed (که معمولا از یک موقعیت تاریخی و همچنین یک عنصر امروزی برخوردار هستند)، به دور از عرف همیشگی است. سخنگوی این کمپانی وجود پروژه را علی رغم این که سالها از انتشار آن فاصله داریم، برای بلومبرگ و همچنین در یک بیانیه رسمی تأیید کرد ولی در مورد جزئیات توضیحی ندادند. او در این باره گفت:
«ماموریت یوبی سافت فراتر از انتظار طرفدارانی است که خواهان یک رویکرد منسجمتر هستند.
به نظر میرسد Infinity قرار است توسط چندین تیم در یوبی سافت ساخته شود که با توجه به نحوه کار این نام تجاری اصلا جای تعجب ندارد. به عنوان مثال: 15 استودیوی مختلف در ساخت Assassin’s Creed Valhalla همکاری کردند.
استودیو سازنده Assassin’s Creed Infinity
به طرز جالب توجهی، یوبی سافت به تازگی زمینه ایجاد یک استودیوی توسعه در سیدنی را برای همکاری روی یک IP مشخص AAA فراهم کرده است. این در حالی است که تیمهای «یوبی سافت مونترال» (Ubisoft Montreal) و «یوبی سافت کبک» (Ubisoft Quebec) از نظر تجربه کاری به توسعه بازیهای Assassin’s Creed شناخته میشوند. طبق این گزارش، این دو بخش اکنون با یکدیگر ادغام شدهاند و هر یک مدیر مخصوص خود را دارند. بلومبرگ گزارش داد، با این حال مسئولیت Infinity را به عهده خواهد گرفت. همین طور بد نیست بدانید که مدت زیادی است که بین این دو استودیو رقابتی وجود دارد که به گفته اشخاص آگاه، شرایط برای کار سخت میشود، بنابراین این تغییر ممکن است به این مشکلات پایان دهد.
«جاناتان دومونت» (Jonathan Dumont) و «کلینت هاکینگ» (Clint Hocking) به ترتیب دو مدیر خلاق در Infinity هستند که به ترتیب بر پروژههای یوبی سافت کبک و یوبی سافت مونترال نظارت دارند. دومونت قبل از این که در نسخه ادیسه نقش مدیر خلاقیت تیم را به عهده بگیرد، به عنوان مدیر جهانی در سندیکا کار میکرد. در همین حال، هاکینگ اخیرا به عنوان مدیر خلاقیت Watch Dogs: Legion خدمت کرده است. قبل از آن نیز مدیر خلاق Splinter Cell: Chaos Theory و Far Cry 2 بود.
- پروژه جدید کارگردان Assassin’s Creed Valhalla با همکاری EA Motive
- بسته الحاقی Assassin’s Creed Valhalla با داستان محاصره پاریس
- باندل Assassin’s Creed Valhalla با نسل سوم رایزن – پیشنهادی وسوسه کننده
بیانیه یوبی سافت
ما عمیقا معتقدیم که این پروژه فرصتی برای یکی از محبوبترین فرانچایزهای یوبی سافت است که به شیوهای یکپارچه و مشترکتر توسعه مییابد و مرکز این توسعه کمتر به استودیوها وابسته است و بیشتر روی استعداد و رهبری تمرکز دارد و مهم نیست که در کدام یک از استودیوهای یوبی سافت باشد. درباره تغییرات پیش رو نیز از همه مهمتر این است که Assassin’s Creed همیشه توسط تیمهای چند فرهنگی با زمینهها و چشم اندازهای مختلف ساخته شده است که در به تصویر کشیدن شخصیتها، مکانها و فرهنگهای داخل بازی تأثیر گذار بوده است.
در انتها گفته میشود که Infinity به طور بالقوه سالها تا انتشار خود فاصله دارد؛ اما، همچنان میتواند بازی بعدی Assassin’s Creed باشد. همین طور تا سال 2024 و زمان عرضه این بازی، Valhalla توسعههای بیشتری خواهد داشت و کارهای کوچکتری نیز در افق توسعه Assassin’s Creed وجود دارد. یوبی سافت در انتهای صحبتهای خود گفت:
ما امیدواریم در برای این سفر باورنکردنی به ما بپیوندید و همچنان بسیار هیجان زده هستیم که آن چه در آینده برای Assassin’s Creed Valhalla و Assassin’s Creed Infinity اتفاق خواهد افتاد را با شما به اشتراک بگذاریم.
دیدگاهتان را بنویسید