یکی از اساتید مسترکلاسهای TGC2018 معتقد است برگزاری این رویداد به تدریج اثرات ثمربخشی بر صنعت بازیهای ویدئویی خواهد داشت. به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازیهای رایانهای، مجتبی رجبی که روز گذشته مسترکلاس Performance optimization and final build file size reduction in Unity3D را برگزار کرد، درباره این کلاس توضیح داد: تلاش کردم با توجه به تجربهای که در 8 سال گذشته در کار با Unity دارم، نکات مفیدی درباره بهینهسازی و کاهش حجم فایل نهایی ساخته شده را به شرکت کنندگان بگویم.
وی که آخرین پروژهاش ساخت بازی «ماشین آنلاین» بوده است گفت: بازیسازان ایرانی به خوبی در حال رشد هستند و خوشحالم از این کلاس نیز استقبال خوبی شد.
رجبی که دومین سال است در TGC حضور دارد گفت: نباید از این رویداد انتظار معجزه داشته باشیم و بگوییم از فردا باید 20 بازی ایرانی صادر شود. خیلی از بازیها به حدی نرسیده که بتوانند در بازارهای خارجی حضور یابند و حتی برخی از بازیسازها قواعد معرفی بازی را نمیدانند.
وی تاکید کرد: TGC باید با قدرت ادامه یابد و با حضور اساتید خارجی و افزایش تعاملات بینالمللی، به تدریج سهم بیشتری از بازارهای بینالمللی را به دست آوریم.
دیدگاهتان را بنویسید