در طول چند سال گذشته، شایعات مربوط به بازسازی یا احیای مجدد بازی ترسناک و محبوب «سایلنت هیل» (Silent Hill) همچنان ادامه داشته است؛ اما تا به حال هیچ گونه اعلام رسمی درباره آن صورت نگرفته است. خالق این پروژه اعتقاد دارد که Silent Hill Remake به بازنگری احتیاج دارد. همچنین اخبار جدید حاکی از معرفی اولین پروژه استودیو بوکه است. در ادامه جزییات بیشتر درباره اولین تریلر معرفی بازی Slitterhead و تجدید نظر بازسازی Silent Hill را همراه ما بخوانید.
- شایعه بازسازی عناوین Metal Gear/Castlevania/Silent Hill توسط کونامی
- نسخه جدید بازی Silent Hill احتمالا در جریان رویداد این هفته سونی رونمایی میشود
- گیلرمو دل تورو هنوز هم دست از سر Silent Hill بر نمی دارد!
تجدید نظر بازسازی Silent Hill
به نظر میرسد در میان شایعات قدیمی، افرادی مانند «کیچیرو تویاما» (Keiichiro Toyama) خالق سریال آن نیز در مورد چگونگی اجرای بازسازی سایلنت هیل نظر تخصصی دارند. شایعات اولیه سایلنت هیل حاکی از آن بود که استودیو ژاپن سونی (Sony Japan Studio) در حال کار روی یک ورودی جدید تحت هدایت تویاما است؛ اما در عوض مدتی بعد سونی این تیم را تعطیل کرد و تویاما خانه توسعه مستقل جدید خود با نام «استودیو بازی سازی بوکه« (Bokeh Game Studio) را تاسیس کرد. این که آیا تویاما در استودیو ژاپن واقعا روی پروژه بازسازی سایلنت هیل کار میکرده یا خیر هنوز مشخص نیست؛ اما، در مصاحبهای با Video Games Chronicle، او ایده یک بازسازی ساده را رد کرد. در ادامه صحبتهای تویاما را میخوانید:
من فکر میکنم بازسازی Silent Hill از Resident Evil سختتر باشد، زیرا گیم پلی به عنوان یک مفهوم در بازی سازی، کمی قدیمی شده است. این عنوان یک بازی اکشن نیست که بتوانید مانند بازی Biohazard اکشن آن را اصلاح کنید. این که بخواهید Silent Hill را به استانداردهای سخت افزاری فعلی برسانید یا گرافیک آن را بهبود ببخشید، طرفداران را راضی نخواهد کرد. اینها مواردی نیستند که سایلنت هیل بر پایه آن ساخته شده باشد و بتوان به راحتی آنها را تغییر داد و بازی اصلی چقدر زیبا بود! من فکر میکنم که باید در این مفهوم تجدید نظر کنید تا برای طرفداران جالب شود.
اگر قرار بود نسخه جدیدی از این بازی در آینده وجود داشته باشد، بدیهی است که من به عنوان یک کاربر علاقه زیادی به آن خواهم داشت. من میدانم که این روزها بازیهای زیادی وجود دارند که رد پای سایلنت هیل را دنبال کردهاند، بنابراین به ویژه دوست دارم بدانم که یک نسخه جدید چه چیزی را از خود باقی میگذارد و نسبت به نسخه اصلی چگونه تغییر میکند.
اولین تریلر معرفی بازی Slitterhead
اولین عنوان استودیوی بازی سازی بوکه با نام «اسلیترهد» (Slitterhead)، در مراسم The Game Awards رونمایی شد و به نظر میرسد کمی از DNA و عناصر هویتی سایلنت هیل نیز در آن به کار رفته است. با این حال، انتظار عرضه آن در آینده نزدیک را نداشته باشید؛ زیرا، بازی هنوز وارد مرحله تولید کامل نشده است. در ادامه میتوانید اولین تریلر رونمایی این بازی را مشاهده کنید:
در مورد بازی Slitterhead نیز باید بگوییم که ما مرحله نمونه سازی خود را برای این پروژه کامل کردهایم. ما از دانش به دست آمده از بازخوردها برای ورود به تولید کامل استفاده خواهیم کرد. اگر چه هنوز برای فاش کردن جزئیات بازی خیلی زود است و انتشار آن مدتی طول میکشد. منتظر اخبار بعدی باشید.
البته هنوز هیچ پلتفرم مشخصی برای بازه انتشار بازی Slitterhead اعلام نشده است. در مورد سایلنت هیل نیز جدیدترین شایعات حاکی از آن است که «کونامی» (Konami) در حال کار روی یک بازسازی با شخص ثالثی است که احتمالا تیم خالقان Layers of Fear و The Medium با نام Bloober Team خواهند بود. در حال حاضر باید همین اطلاعات محدود را بپذیریم و منتظر اخبار بعدی در این زمینه باشیم.
نظر شما درباره تجدید نظر بازسازی Silent Hill و اولین تریلر معرفی بازی Slitterhead چیست؟ آینده این پروژهها را چطور ارزیابی میکنید؟ نظرات و تجربیاتتان را برای ما بنویسید.
دیدگاهتان را بنویسید