استودیو BioWare به ساخت عناوینی که در آن بازیکنان می توانند با بازی در تعامل باشند و دیالوگ ها و مسیر داستان بازی انتخاب کنند مشهور است . تعامل بازیکنان با بازی موجب شاخه و برگ دار شدن داستان می شود که همین شیوه مورد توجه بسیاری از بازیکنان شده است . از جمله بازی های استویدوBioWare می توان به Baldur’s Gate ، Knights of the Old Republic ، Mass Effect و Dragon Age اشاره کرد که همگی دارای این ویژگی می باشند . با این وجود بازی بعدی آن ها کاملا متفاوت از روش بازی هایی است که در گذشته ساخته شده اند . بازی Anthem یک عنوان جهان مشترک آنلاین است که بسیاری از کاربران بار ها در مورد شاخه ای بودن داستان بازی پرسش هایی را مطرح کرده اند .
استودیو BioWare در گذشته به صورت خلاصه به این موضوع پرداخته است اما این بار کارگردان این بازی Jonathan Werner به صورت ویژه ای به این پرسش پاسخ داده است . او با گفتگو با وب سایت VG247 اعلام کرده است که عنوان Anthem داستان انبوه شاخه ای نخواهد داشت اما انتخاب های آن ها بیشتر بر روی داستان شخصی بازیکنان تاثیر خواهد داشت . ورنر می گوید : در این بازی بازیکنان قدرت انتخاب خواهند داشت . من فکر می کنم که بازی Anthem یک بازی نقش آفرینی اجتماعی جهان مشترک است . تیم توسعه دهنده بر روی ایجاد داستان شخصی تمرکز دارد و کمتر به ساخت یک داستان شاخه ای بزرگ توجه می کند . قطعا گزینه هایی در بازی وجود دارد که بازیکنان باید آن را انتخاب کنند اما تمرکز اصلی در این بازی کمی متفاوت است .
علاوه بر این ورنر اعلام کرد که BioWare بیشتر بر روی جزئیات داستان و رویات داستان بازی تمرکز دارد و در رویدداد پیش رو PAX West که در تاریخ 31 آگوست ( 9 شهریور ) آغاز و و سوم سپتامبر (12 شهریور ) تمامی می شود استودیو BioWare جزئیات بیشتری از بخش داستان بازی را ارائه خواهد داد . البته آن ها این خبر را پیش از این نیز اعلام کرده بودند و باید منتظر آغاز این رویداد و انتشار جزئیات بیشتر باشیم . شایاند ذکر است که بازی Anthem در تاریخ 22 فرویه 2019 ( 3 اسفند ) برای پلتفرم های پلی اسیتشن 4 ، ایکس باکس وان و رایانه های شخصی عرضه خواهد شد .
دیدگاهتان را بنویسید