کارت گرافیک های RTX، برای نخستین بار در جهان به فناوری Ray Tracing مجهز شدند و این فناوری در برخی از بازی ها، مانند نسخه جدید بازی بتلفیلد، نمود یافت. انویدیا برای نخستین بار از 3 هسته متفاوت شامل RT، Tensor و CUDA به طور همزمان استفاده کرده و تعداد ترانزیستورها، ابعاد سیلیکون و پیچیدگی تولید، به طور چشمگیری افزایش یافته است. غول سبز تراشه، به تازگی یک ویدئوی جالب توجه را منتشر کرده است؛ این ویدئو که توسط موتور بازی سازی Unreal Engine 4 تولید شده است، ویژگی های Ray Tracing را به خوبی برجسته کرده است. به بازخورد نور، تصاویر و اشیاء دقت نمائید.
منم همین حس دارم این یک سکانس 30 ثانیه ای بود اما توی بازی چند ساعته فکر نکنم با این ظرافت بتونن کار کنن نکته ای که حرفم تایید میکنه بازی بتلفید 5 هست شما توی تریلرش که 30 ثاینه بود کاملا نورپردازی حس میکردی اما توی گیم پلی که بعدا ازش اومد نتیجه نچدان جالبی شاهد بودیم با این حالا بازم باید منتظر بود
این ویدئو که توسط موتور بازی سازی Unreal Engine 4 تولید شده است…
در مورد محدودیت رزولوشن FHD و نرخ 60 فریم هم خیر به هیچ وجه اینطور نیست دوست عزیز.
عالی.
تاره Ray Trace رو هم میگن به 1080و 60fps محدود هست.
همش بروش سینمایی ساختگی هست!!! داخل گیم عمرا همچین چیزی ببینی!/-)