استودیوی بازیسازی یوبیسافت روز گذشته تریلر بخش داستانی بازی The Division 2 را منتشر کرد. امروز هم دو ویدئوی رسمی جدید دیگر از این بازی پخش شد که به هر کدام به بخشهایی از گیمپلی آن اشاره داشتند.
در تریلر بخش داستانی The Division 2 که آن را کمی پایینتر مشاهده خواهید کرد، شاهد بروز هرج و مرج و آشفتگی در واشنگتن هستیم و وظیفه شما این است که به کمک تیم خوب شرایط عادی و آرامش را به شهر باز گردانید. در این وضعیت شاهد ظهور گروههای متفاوتی هستید که هر کدام به اهداف خود توجه میکنند و عدهای به دنبال سوءاستفاده از شرایط و عدهای دیگر به دنبال آرامش واقعی هستند. هفت ماه از انتشار ویروس در جمعه سیاه گذشته و کشور در شرف آغاز جنگ داخلی است و تشخیص اینکه به چه کسی میتوان اعتماد کرد و به چه کسی از همیشه سختتر است.
2 ویدئوی جدیدی که امروز یوبیسافت منتشر کرده است به مناطق Dark Zones بازی و حالت بازی مالتیپلیر (PVP) اشاره دارد. The Division 2 سه منطقه ممنوعه (Dark Zone) خواهد داشت که هر کدام از آنها شرایط و ویژگیهای خاص خودشان را دارند و در سه قسمت مختلف از نقشه پراکنده شدهاند. شما میتوانید به گفته یوبیسافت امکان تجربه عملیات متفاوتی در این مناطق وجود دارد و هر بار با ماموریتهای مختلف با سختیهای متفاوت روبهرو خواهید شد. شما میتوانید با دیگر پلیرهای The Division 2 پا به این مناطق گذاشته و مأموریتهای بازی را انجام دهید. Dark Zoneها از مناطق عادی بازی خطرناکتر هستند و در صورتی که به تنهایی پای به این مناطق بگذارید، خطر بالاتری شما را تهدید خواهد کرد. البته به غیر از این، دو بخش دیگر هم برای حالت بازی PVP در The Division 2 وجود خواهد داشت.
بازی The Division 2 قرار است که در تاریخ 15 مارچ (24 اسفند) برای کنسولهای پلیاستیشن 4، اکسباکس وان و کامپیوترهای خانگی عرضه شود.
نسخه یکش که زیاد جالب نبود . از فاصله 3 متری باید چهارتا خشاب رو طرف خالی میکردی تا میمرد! واقعا از اینهمه سگ جون بودن کاراکتراش ادم خنده اش میگرفت طرف رو با بیل میزدی زود تر میمرد تا با مسلسل:-))
فارکرای 5 به خاطر ضعف نسبی ( یعنی نسبت به بازی های هم رده از نظر گرافیکی و زمان ) تو سایه ها و بعضا تکسچر ها خیلی روون بود ولی خب انویدیا وسواس بیشتری داره و تمایل داره به ریزترین جزئیات و افکت ها بپردازه ، طبیعتا عده ی زیادی خیلی زیاد دقت نمیکنن تو بازی ها براشون تفاوتی نداره ولی خب این به معنی بی خاصیت بودن نیست …
یعنی این بازی رو به صورت آفلاین هم میشه بازی کرد بر خلاف نسخه اول ؟
معمولا بازی هایی که AMD اسپانسر اون ها است نسبت به بازی هایی که انویدیا بهترند (هم از لحاظ گرافیک هم روان بودن با همه سخت افزار ها) این بازی هم بهتر از Ghost Recon WL است(از لحاظ گرافیک)و تفاوت بزرگشون تو لباس افراد است.تو GRWL یکم افراد کارتونی بیشتر به نظر میرسند.دلیل این تفاوت ها هم فقط تو اینه که وقتی انویدیا دخالت داره از تعداد بیشتری از افکت های Game Works استفاده میشه ولی وقتی AMD (حتی بازی هایی که اسپانسرشون اینتل) اسپانسر اون بازی فقط از اونایی استفاده میشه که هم واقعی تر میکنند گرافیک بازی رو و زیاد ضربه ای به فریم ریت نمیزنند. مثال دیگر این نوع بازی ها سریFARCRY که نسخه 3 و 4 انویدیا اسپانسر بود و از لحاظ گرافیک و فریم ریتی که با سخت افزار روز میشد گرفت افتضاح بودند(مخصوصا FARCRY 4) ولی FARCRY 5 هم از لحاظ گرافیک یکی از بهترین ها شد و هم سخت افزارهای روز زیاد مشکلی تو اجراش به صورت روان ندارند و بهینه است.
تو افکت ها و تکنیک های گرافیکی استفاده شده تو بازی ها بدون شک Game Works بی خاصیت ترین اونهاست.(هزینه سخت افزاری بالا و گرافیک تقریبا یکسان یا بدتر از تکنیک های دیگر موجود).