استودیو Camel 101 مشغول ساخت یک بازی شوتر اول شخص مستقل با نام Beneath است. این بازی بهشدت از نسخه اول سری FEAR الهام گرفته است که مبتنی بر سیستم تخریبپذیر محیطی است. گیمرهای قدیمی احتمالاً چنین سیستمی را قبلاً در بازیهای Far Cry و FEAR مشاهده کردهاند.
بازیکنان در بازی Beneath کنترل شخصیت «نوآ کوین» (Noah Kevin)، غواص ماهر در اعماق دریا را برعهده میکنند. ماموریت بازیکنان خروج از دنیای خطرناک زیر آبی مملو از موجودات ترسناک است. سازندگان وعده میدهند هوش مصنوعی دشمنان در پروژه Beneath بسیار بالا است و بازیکنان در جریان گیم پلی میتوانند وسایل اطراف محیط را بشکنند و سلاحها را شخصیسازی کنند.
بازیکنان در طول گیم پلی به لباس غواصی در اعماق دریا مجهز شدهاند؛ بدین معنی که آنها میتوانند از ایستگاه خارج شوند تا کف اقیانوس را کاوش کنند و به مناطقی دسترسی پیدا نمایند که در غیر این صورت به دلیل سیل ممنوع هستند.
طراحی یک سیستم تخریبپذیری قدرتمند در بازی Beneath
یکی از نکات برجسته پروژه Beneath، برخورداری از سیستم تخریبپذیری است، موردی که در بازی Trepang2 به طرز گستردهای وجود نداشت. انتظار میرود بازی Beneath یک تجربه تکنفره داستانمحور باشد. استودیو Camel 101 بهشدت در حال کار روی بهینهسازی و پولیش کردن عنوان Beneath است. ما هنوز اطلاعاتی پیرامون تاریخ عرضه این بازی به دست نیاوردیم؛ اما بر اساس صفحه رسمی بازی مذکور در پلتفرم «استیم» (Steam)، عنوان Beneath برای انتشار در سال 2024 آماده میشود.
گفتنی است پروژه Beneath برای پلتفرم کامپیوتر شخصی (PC) در دست ساخت قرار دارد و هنوز مشخص نیست عنوان مزبور راهی کنسولهای فعلی «پلی استیشن» (PlayStation) و «ایکس باکس» (Xbox) خواهد شد یا خیر. لطفاً نظرات خود را درباره عنوان مستقل Beneath با ما به اشتراک بگذارید. شما میتوانید ویدیو عملکرد سیستم تخریبپذیری بازی Beneath را در پایین صفحه تماشا کنید:
دیدگاهتان را بنویسید