کاربران در پلتفرم «توییتر» (Twitter) به سوال اکانت The Game Awards مبنی بر بهترین استودیو سازنده بازی پاسخ دادند. اکثر آنها استودیو «فرامسافتور» (FromSoftware) را به عنوان بهترین استودیو توسعهدهنده در صنعت گیمینگ انتخاب کردند.
ساختن بازی قطعاً یک فرایند پیچیده و دشوار است. بسیاری از سازندگان در این فرایند با مشکلات مختلفی روبهرو میشوند. برخی از آنها در فراهم کردن رضایت گیمرهای مدرن به مشکل برخورد میکنند و در طول توسعه با موانع مالی و تامین بودجه هم مواجه میشوند.
البته تعداد معدودی از استودیوها هستند که همیشه بالاترین و باکیفیتترین محصول را برای گیمرها و کاربران تولید میکنند. از میان استودیوهای کاربلد میتوان به «راکستار» (Rockstar)، «سی دی پراجکت رد» (CDPR)، «رمدی اینترتینمنت» (Remedy Entertainment) و «لوریان» (Larian) اشاره کرد. اما کاربران در حال حاضر یک استودیو را برتر از سایر رقبا میدانند؛ آن استودیو «فرامسافتور» است.
اکانت رسمی The Game Awards در «توییتر» سوالی مبنی بر بهترین استودیو سازنده بازی مطرح کرد. کاربران زیادی در این پُست، نام استودیو مورد علاقه خود را نوشتند. گفتنی است استودیو FromSoftware بیشتر از سایر استودیوها در کامنتهای کاربران دیده شد. لازم به ذکر است استودیوهای سرشناس دیگری مانند «ناتی داگ» (Naughty Dog) و «پلیگراند گیمز» (Playground Games) در میان انتخابهای کاربران مشاهده میشد.
هیدتاکا میازاکی؛ عامل اصلی تبدیل شدن فرامسافتور به بهترین استودیو بازی
در دهه گذشته، استودیو FromSoftware پنج بازی خارقالعاده را روانه بازار کرد. بازی «الدن رینگ» (Elden Ring) این استودیو توانست جایزه بهترین بازی سال را دریافت کند و میلیونها در نسخه در سرتاسر جهان بفروشد. بخش عمده موفقیت کارهای «فرامسافتور» به «هیدتاکا میازاکی» (Hidetaka Miyazaki) مربوط میشود. رویکرد منحصربهفرد «میازاکی» در طراحی بازی، منجر به شکوفایی عناوین «دارک سولز» (Dark Souls) و «الدن رینگ» (Elden Ring) و تحول ژانر «سولزلایک» (Soulslike) در صنعت شد.
شایان ذکر است «فرامسافتور» تنها استودیویی است که دو بار برنده «بهترین بازی سال» در مراسم The Game Awards از زمان سال 2014 شده است. نظر شما درباره انتخاب FromSoftware به عنوان بهترین استودیو بازیسازی چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.
دیدگاهتان را بنویسید