«لیام رابرتسون» (Liam Robertson)، تاریخشناس بازیهای کامپیوتری در جدیدترین ویدئو از برنامه DidYouKnowGaming، به دلایل کنسل شدن بازی Crash 5 و عدم توسعه پورت «سوییچ» بازی Crash Team Rumble میپردازد.
به طور خلاصه، این ویدئو نشان میدهد که استودیو Toys for Bob قصد داشت که دنیای Academy of Evil بازی قدیمی Crash Twinsanity را در پروژه «کرش 5» احیا کند. از سوی دیگر، بازی Crash 5 قرار بود یک کراساُور میان فرانچایز Spyro the Dragon و Crash Bandicoot باشد و کاربران با ابرشرور Uka Uka به عنوان باس فایت نهایی مبارزه کنند.
گفتنی است که استودیو Toys for Bob به دنبال قرار دادن Crash و Spyro به عنوان شخصیتهای قابل بازی در «کرش 5» بود. آنها همچنین میتوانستند به صورت دونفره یا تکنفره ماموریتهای بازی را به سرانجام برسانند. حتی شخصیت Crash میتوانست سوار اژدها Spyro در برخی از مراحل شود.
دخالت اکتیویژن در سرنوشت بازی Crash 5؛ چرا پورت سوییچ Crash Team Rumble کنسل شد؟
استودیو Toys for Bob تنها چند ماه روی پروژه Crash 5 کار کرد. شرکت «اکتیویژن» (Activision) به دلیل فروش ناامیدکننده بازی Crash Bandicoot 4: It’s About Time و تاکید روی توسعه عناوین «لایو سرویس» (Live-Service) و «چندنفره» (Multiplayer)، تصمیم به لغو پروژه Crash 5 گرفت.
این ویدئو در ادامه از اعضای سابق استودیو Toys for Bob نقل میکند که «اکتیویژن» اجازه ساخت پورت «نینتندو سوییچ» (Nintendo Switch) بازی Crash Team Rumble را صادر نکرد. آنها ادعا میکنند که عدم وجود پورت «سوییچ» بازی، یک اشتباه بزرگ از سوی «اکتیویژن» بوده است. اخیراً ریمیک سهگانه Crash Bandicoot N.Sane Trilogy به سرویس «ایکس باکس گیم پس» (Xbox Game Pass) اضافه شد.
نظر شما درباره کنسل شدن بازی Crash 5 توسط «اکتیویژن» چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.
دیدگاهتان را بنویسید