به نظر میرسد فرایند توسعه ماد The Fallout: New Mexico برای همیشه متوقف شده است. سازنده ماد The Fallout: New Mexico بهدلیل هزینه بالای مالی و شخصی پروژه و محافظت از سلامت روحی و جسمی خود، تصمیم به لغو این ماد گرفته است.
پس از موفقیت حیرتانگیز ماد بزرگ Fallout: London، ماد «فالاوت: نیومکزیکو» قرار بود جهانِ بازی Fallout: New Vegas را در شهر «نیومکزیکو» (New Mexico) بازسازی کند. بااینحال، «زپشاک» (Zapshock)، سازنده این ماد، با انتشار بیانیهای در پلتفرم «دیسکورد» (Discord) از لغو پروژه The Fallout: New Mexico خبر داد.
او در این بیانیه گفت: «من سالهای زیادی برای این پروژه شور و اشتیاق داشتم و بخش بزرگی از زندگی من بود. من هزاران ساعت، نیمهشبها، صبحهای زود و همهچیز را صرف انجام این ماد میکردم. اما به همان اندازه که این پروژه را دوست دارم، باید سلامت روانم را در اولویت قرار دهم و با واقعیت مواجه شوم. تیم تولید این پروژه بسیار کوچک است (کمتر از چهار نفر) و حجم کار بسیار زیاد. هزینههای مالی و شخصی پیشرو برای ادامه تولید آن بسیار بالا است؛ بنابراین، شرایط برای ما و حتی صداپیشگان جهت توسعه پروژه پایدار نیست.»
لغو ماد The Fallout: New Mexico؛ پروژهای که قرار بود مکزیک را به جهان فالاوت بیاورد!
در اکتبر سال گذشته، اولین تریلر از ماد The Fallout: New Mexico منتشر شد که به نمایش وسعت این ماد جذاب میپرداخت. مکزیکوسیتی ویران شده میدان نبردی برای جناحهای مختلف تشکیل میداد و شامل مناطقی مانند «مستعمره در حال پوسیدگی Chapultepec» و «کانالهای زیر آب Xochimilco» میشد. سال گذشته، فروشگاه GOG ماد بزرگ و حجیم Fallout: London را برای پلتفرم PC عرضه کرد که با استقبال گسترده طرفداران روبهرو شد.
بسیاری از کاربران علاقهمند هستند که جهانِ «فالاوت» را در سرزمینهای غیر از آمریکا تجربه کنند. «تاد هاوارد» (Todd Howard) پس از موفقیت سریال تلویزیونی Fallout در مصاحبهای پیرامون ایده انتقال دنیای بازی به سایر کشورها گفت: «بخشی از برنامه Fallout در ساده لوحی فرهنگ آمریکانا است. ما در حالحاضر با آوردن برخی از مناطق به DNA بازی مشکلی نداریم؛ اما برنامههای ما عمدتاً حفظ فرهنگ بازی در ایالات متحده است.»
دیدگاهتان را بنویسید